Սեպտեմբերի 1-ին Գիտելիքի և դպրության օրվա առիթով ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանն այցելել է Երևանի երաժշտական թիվ 13 հատուկ դպրոց, շնորհավորել դպրոցականներին և բարի երթ մաղթել նրանց նոր ուսումնական տարում:
Շնորհավորելով դպրոցականներին և ուսուցչական անձնակազմին՝ նախարարի տեղակալն ընդգծել է՝ գիտելիքն ու կրթությունը պետության հիմնաքարերն են:
«Պետությունը մարդիկ են, իսկ ուժեղ և հզոր պետություն ունենալու համար անհրաժեշտ են բանիմաց և ուժեղ մասնագետներ: Մաղթում եմ, որ բոլորդ լինեք առաջինը ձեր գործում, իսկ այսօր ձեր գործը սովորելն է»,- ասել է Ալֆրեդ Քոչարյանը՝ նորանոր հաղթանակներ ու հետագա հաջողություններ մաղթելով աշակերտներին:
Երևանի երաժշտական թիվ 13 հատուկ դպրոցի տնօրեն Նարինե Մեհրաբյանը ևս շնորհավորել է դպրոցի սաներին, մանկավարժներին և ծնողներին Գիտելիքի օրվա կապակցությամբ.
«Կարևորելով գիտելիքն ու կրթությունը՝ բոլորիս ուժ և հաջողություն եմ մաղթում նոր ուսումնական տարում: Ապրեք՝ սիրելով և արժևորելով ձեր դպրոցը, քանի որ այստեղ դուք նաև երաժշտական կրթություն եք ստանում, և հենց դրանում է մեր յուրահատկությունը: Տարվա ընթացքում բազում հաջողություններ ենք ունեցել, և վստահ եմ, որ դրանք լինելու են շարունակական»,- ասել է Նարինե Մեհրաբյանը՝ տեղեկացնելով, որ ամռանը դպրոցի սաները միջազգային փառատոնի են մասնակցել և արժանացել մրցանակների:
Միջոցառման ընթացքում տնօրեն Նարինե Մեհրաբյանը հաղթող աշակերտներին է հանձնել իրենց մրցանակները: Մասնավորապես՝ «Փոքրիկ քայլ» միջազգային մրցույթ-փառատոնում դպրոցի սովորողներ Գոռ Ենոքյանը, Հովհաննես Մանուկյանը և Մոնիկա Բաբուշկինան արժանացել են գլխավոր մրցանակին: Հովհաննեսը, ի դեպ, այժմ գտնվում է զինվորական ծառայության մեջ՝ պարտքը կատարելով հայրենիքին:
Դպրոցի մի շարք աշակերտներ և շրջանավարտներ արժանացել են առաջին և երկրորդ մրցանակների, իսկ նրանց ուսուցիչները՝ շնորհակալագրերի: Հատուկ շնորհակալագրի է արժանացել նաև դպրոցը:
«Շնորհավորում եմ մեր մրցանակակիրներին և նրանց ուսուցիչներին այս դժվարին ճանապարհն անցնելու համար: Ճանապարհը գեղեցիկ էր, ավարտը՝ ևս: Այսօր արդեն նոր սկիզբ է. վստահ եմ՝ այս ուսումնական տարում ավելի շատ հաղթանակներ ու մրցանակներ կունենանք: Բոլորս միասին պետք է աշխատենք՝ մեր դպրոցն ավելի լսելի և տեսանելի դարձնելու համար»,- եզրափակել է Նարինե Մեհրաբյանը:
Նշենք՝ Երևանի երաժշտական թիվ 13 հատուկ դպրոց այս տարի մուտք է գործել շուրջ 25 առաջին դասարանցի:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նաև շրջայց է կատարել դպրոցում, ծանոթացել ենթակառուցվածքներին՝ կրթական գործընթացում կարևորելով նաև պայմանների բարելավումը: Երաժշտական թիվ 13 հատուկ դպրոցում աշակերտների համար կա նաև գիշերակացի հնարավորություն՝ ծնողների ցանկության դեպքում: Երեխաներն ապահովվում են սննդով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ