ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դանիել Դանիելյանը սեպտեմբերի 1-ին այցելել է ստեղծագործական ուսումնական հաստատություններ

Սեպտեմբերի 1, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը սեպտեմբերի 1-ին՝ Գիտելիքի և դպրության օրվա կապակցությամբ այցելել է ստեղծագործական ուսումնական հաստատություններ:

Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է Պ. Ի. Չայկովսկու անվան միջնակարգ երաժշտական մասնագիտական դպրոցի աշակերտներին և ուսուցիչներին ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ: Նրա համոզմամբ՝ այս դպրոցն այն լավագույն կրթական հաստատություններից է, որի շնորհալի և տաղանդավոր շրջանավարտները դարձել են արհեստավարժ երաժիշտներ և քայլել դեպի մեծ բեմեր: Դանիել Դանիելյանն առանձնակի կարևորել է մանկավարժների ավանդն ու ներդրումն աշակերտների կրթական առաջընթացի և մասնագիտական կայացման գործում: Նա վստահություն է հայտնել, որ դպրոց մուտք գործած սաներն այստեղ խորը գիտելիքներ և մասնագիտական բազում հմտություններ ձեռք կբերեն:

Նախարարի տեղակալը բոլորին մաղթել է հաջողություններ ուսման մեջ և ստեղծագործական ձեռքբերումներ:

Դպրոցի տնօրեն Մարտուն Կոնստանդյանը ևս շնորհավորել է դպրոցի սաներին և ուսուցիչներին՝ վստահեցնելով, որ դպրոցի բանիմաց մանկավարժներն իրենց ջանքն ու եռանդը ուղղելու են մեկ գերագույն նպատակի՝ կրթել գիտելիքներով հարուստ, մրցունակ և արժանապատիվ սերունդ:

Հաջորդիվ Դանիել Դանիելյանն այցելել է Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ: Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալը սաներին մաղթել է բարի մուտք ուսումնական հաստատություն և մասնագիտական բազում հաջողություններ: Դանիել Դանիելյանը քոլեջի տնօրեն Դավիթ Գալստյանի ուղեկցությամբ շրջել է կառույցի տարածքում, այնուհետև պարասրահում հետևել սաների փորձերին: Նախարարի տեղակալը շնորհավորել է նաև ուսուցիչներին և դպրոցի տնօրինությանը՝ մաղթելով ստեղծագործական ներշնչանքներով լեցուն աշխատանք:

Պ. Ի. Չայկովսկու անվան միջնակարգ երաժշտական մասնագիտական դպրոցում և Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջում սաներին և ուսուցիչներին շնորհավորելու էր եկել նաև այս կառույցների հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ, «Մատենադարան» Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտի տնօրեն Արա Խզմալյանը:

Այնուհետև Դանիել Դանիելյանն այցելել է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ, հանդիպել բուհի ուսանողների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ և շնորհավորել բոլորին: Նախարարի տեղակալը բուհի ռեկտոր Սառա Նալբանդյանի, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանի և դասախոսների հետ դիտել է բուհի ուսանողների վերջին տարիների բեմադրություններից հատվածներ: Դանիել Դանիելյանը մասնակցել է նաև բուհի այս տարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությանը: Նախարարի տեղակալը ուսանողներին և շրջանավարտներին մաղթել է բազում հաջողություններ, ստեղծագործական խիզախումներ և մասնագիտական ձեռքբերումներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)