ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հավերժ փառք զոհվածներին

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները և դասղեկ Ա.Շահբազյանը կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմում ընկած քաջերի հիշատակին: 

Դպրոցն իր ցավակցությունը հայտնեց զոհված զինվորների և խաղաղ բնակիչների հարազատներին:
Աշակերտներն իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին զոհված զինվորներին, երախտիքի խոսքեր ուղղեցին նրանց հիշատակին, մեկ անգամ ևս փորձեցին ցույց տալ աշխարհին, որ հայ ժողովրդին ծնկի բերելն այդքան էլ հեշտ չէ: 

- Ձեր հիշատակը միշտ վառ կմնա մեր սրտերում: Մեր հայրենիքը կանգուն է, հպարտ իր քաջ մարտիկներով: 
Նրանք ներկայացրին պատմական փաստեր, որոնց ճնշման տակ ի վերջո աշխարհը տեղի կտա և կընդունի Հայոց ցեղասպանությունն ու նրան հաջորդած ոճրագործությունները և պատասխանատվության կենթարկվեն չարագործները:

Աշակերտները չմոռացան նաև ապրիլյան պատերազմի օրերին ռազմական գործողությունների մասնակից մեր դպրոցի շրջանավարտներին` 
Ավագ լեյտենանտ Խաչիկ Ոսկանյան
Ռաֆիկ Մելքոնյան
Արսեն Ապետնակյան
Մելիք Սիմոնյան
Արտյոմ Բաղդասարյան
Արթուր Ղազարյան:

Միջոցառմանն ուղիղ եթերով հետևում էր ապրիլյան պատերազմում զոհված հերոս Անդրանիկ Զոհրաբյանի մայրը` Ալլա Զոհրաբյանը: 
Աշակերտները երդվեցին շարունակել հերոսների կիսատ թողած գործը:

Հ.Թադևոսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)