ՀՀ կառավարության որոշմամբ՝ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով կապիտալ ծրագրերի համար հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 3 մլրդ 134 մլն 615 հազար դրամ գումարի չափով: Վերաբաշխման արդյունքում առաջացող տարբերությունը՝ 1 մլրդ 868 մլն 106 հազար դրամի չափով, ուղղվել է ՀՀ կառավարության պահուստային ֆոնդ:
Ներկայացնելով նախագիծը՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ վերաբաշխման նպատակն է ապահովել անհրաժեշտ հատկացումներ 2023 թվականին ավարտվող դպրոցների և մանկապարտեզների շինարարական ծրագրերի համար: ««300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» ծրագրի շրջանակում իրականացվում են ծավալուն աշխատանքներ, մասնավորապես մոդուլային հաստատությունների կառուցման ուղղությամբ: Մոդուլային դպրոցների կառուցման ծրագրի շրջանակում ունենք 25 հաստատություն, որոնցից 2-ի՝ Դեղձուտի և Արգինայի շինարարարական աշխատանքներն ամբողջությամբ ավարտվել են: 9-ի շինարարությունն ավարտվելու է այս տարի, որոնց համար այս որոշմամբ նախատեսված են լրացուցիչ հատկացումներ: Ընդ որում՝ Կաթնաղբյուրի դպրոցի շինարարությունն արդեն ավարտվել է. այս տարվանից այն իր գործունեությունը ծավալում է նորակառույց շենքում: Մոդուլային այս դպրոցները սպասարկելու են շուրջ 3272 աշակերտի և ծառայելու են ոչ միայն որպես կրթական հաստատություն, այլև որպես համայնքային կենտրոն:
Մոդուլային մանկապարտեզների կառուցման ծրագրում ընդգրկված է 19 հաստատություն, որոնցից 4-ի շինարարությունն ավարտվում է այս տարի. 2-ի մասով այս որոշմամբ նախատեսված են հատկացումներ: Մանկապարտեզները սպասարկելու են շուրջ 2842 երեխաների»,- նշել է նախարարը:
Նախարարի զեկուցմամբ՝ որոշումը վերաբերում է նաև 15 դպրոցի մարզադահլիճների կառուցման և 9 դպրոցի մարզադահլիճների վերակառուցման աշխատանքներին: Մինչև տարեվերջ կավարտվեն Երևանի Մնջախաղի պետական թատրոնի շենքի վերակառուցման աշխատանքները, որոնք մեկնարկել էին 2019 թվականին: Ընթացքում շենքի արտաքին տեսքի պահպանման անհրաժեշության առնչությամբ առաջացած խնդիրների կարգավորման և շինարարության ավարտի նպատակով որոշակիորեն ավելացել են աշխատանքի ծավալները: Ընդունված որոշմամբ կարգավորվում է նաև այդ հարցը:
Մինչև տարեվերջ նախատեսվում է շինարարական աշխատանքներն ավարտել ներքոնշյալ կառույցներում.
Մոդուլային դպրոցներ՝
Կառուցվող մարզադահլիճներ՝
Վերակառուցվող մարզադահլիճներ՝
Մոդուլային մանկապարտեզներ՝
Նշված համայքներում մոդուլային տիպի 144 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզների կառուցման աշխատանքներն ավարտվելու են մինչև տարավերջ:
Ընդգծելով ծրագրի կարևորությունը՝ ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը նշել է, որ դպրոցների և մանկապարտեզների շինարարությունն ունի ռազմավարական առաջնահերթություն, և բոլոր ջանքերը պետք է կենտրոնացվեն նախանշված աշխատանքները ժամանակին իրականացնելու համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ