Հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման գործընթացով պայմանավորված` ՀՀ դպրոցների 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում ուսուցումն իրականացվում է նոր ստեղծված դասագրքերով:
Ստորև ներկայացված են վերոնշյալ դասարանների դասագրքերի և ուսումնական նյութերի հղումները, որոնք տեղադրված են նաև Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի «Պաշարների շտեմարանում»:
2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարանների որոշ առարկաների (2-րդ դասարանում՝ «Ռուսաց լեզու», 5-րդ դասարանում՝ «Ռուսաց լեզու», «Ֆրանսերեն», «Իմ հայրենիք», «Կերպարվեստ», 7-րդ դասարանում` «Ռուսաց լեզու», «Գերմաներեն», «Ֆրանսերեն» «Կերպարվեստ», «Արվեստ», «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն») համար նոր չափորոշչին համապատասխան դասագրքեր չեն ստեղծվել` պայմանավորված փորձագիտական դրական եզրակացություն չստանալու կամ հայտեր չլինելու հանգամանքով:
Այս առարկաների ուսուցումը դպրոցներում կազմակերպվելու է նախկին դասագրքերով և Կրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնի (ԿԶՆԱԿ) կողմից մշակված, Տավուշի մարզում փորձարկված ուսումնական նյութերով, որոնց հղումները նույնպես ներկայացված են:
2-րդ դասարան
«Մայրենի»՝ https://lib.armedu.am/article/15288 , https://lib.armedu.am/article/15290
«Մաթեմատիկա»՝ https://lib.armedu.am/article/15284, https://lib.armedu.am/article/15282
«Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15274
«Ես և շրջակա աշխարհը»՝ https://lib.armedu.am/article/15270, https://lib.armedu.am/article/15332
«Երաժշտություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15266, https://lib.armedu.am/article/15263
«Կերպարվեստ»՝ https://lib.armedu.am/article/15278
«Տեխնոլոգիա»՝ https://lib.armedu.am/article/15297
«Շախմատ»՝ https://lib.armedu.am/article/15294
«Ռուսաց լեզու»` (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1mSqZMh20UxAS0Y0bO48GTG83qXA43vfQ
5-րդ դասարան
«Մայրենի»՝ https://lib.armedu.am/article/15291, https://lib.armedu.am/article/15290
«Մաթեմատիկա»՝ https://lib.armedu.am/article/15285
«Անգլերեն»՝ https://lib.armedu.am/article/15264, https://lib.armedu.am/article/15262
«Տեխնոլոգիա»՝ https://lib.armedu.am/article/15287, https://lib.armedu.am/article/15286
«Ֆիզկուլտուրա»՝ https://lib.armedu.am/article/15289
«Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15283
«Գերմաներեն» https://lib.armedu.am/article/15272
«Բնություն» https://lib.armedu.am/article/15267, https://lib.armedu.am/article/15293
«Երաժշտություն» https://lib.armedu.am/article/15279, https://lib.armedu.am/article/15275
«Ռուսաց լեզու»՝ (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1uTNwP1ga_UXbZ9yVYRWJM76aMiOwV30x
«Ֆրանսերեն»` (ուսումնական նյութեր)
«Իմ հայրենիք»` (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/18SA4-mfG2IlkarvXD2jIPtFBAEzXbAqv
«Կերպարվեստ»` (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1Xn-O0_obnKKOErwyWCSqPrvUsbRhrBbP
7-րդ դասարան.
«Հայոց լեզու»՝ https://lib.armedu.am/article/15328, https://lib.armedu.am/article/15326
«Գրականություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15308
«Հանրահաշիվ»՝ https://lib.armedu.am/article/15333
«Երկրաչափություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15321, https://lib.armedu.am/article/15321
«Անգլերեն»՝ https://lib.armedu.am/article/15302
«Հայոց պատմություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15331
«Համաշխարհային պատմություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15325, https://lib.armedu.am/article/15324
«Հասարակագիտություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15338, https://lib.armedu.am/article/15337
«Ֆիզիկա»՝ https://lib.armedu.am/article/15346
«Աշխարհագրություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15303
«Քիմիա»՝ https://lib.armedu.am/article/15344, https://lib.armedu.am/article/15344
«Կենսաբանություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15449, https://lib.armedu.am/article/15322
«Երաժշտություն»՝ https://lib.armedu.am/article/15311
«Ռուսաց լեզու»՝ (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1kp4lNeaQsFPSfPzD0nvbseNyUKe-WzkD
«Կերպարվեստ»՝ (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1hntez_UrHSvZ72Owz51PHwiH1ynPIrCt
«Արվեստ»՝ (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1q-buZr16y1iP4dH2NAZeVcJh54dhdiGF
«Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն»՝ (ուսումնական նյութեր)
https://drive.google.com/drive/folders/1UBrKRiD0hZfKphr0lGv98AxAUaHnwvT2
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ