ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեդիագրագիտության կարևորությունը` հանրակրթության և բարձրագույն կրթության ոլորտներում

Ապրիլի 19, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը և «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունն այսօր ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր` հանրակրթության և բարձրագույն կրթության ոլորտներում մեդիագրագիտության կարևորման ու տարածման ուղղությամբ համագործակցության մասին: Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» գործադիր տնօրեն Նունե Սարգսյանը:

Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ շատ կարևոր է և’ քաղաքական, և’ լեզվական գրագիտությունն ապագա մեդիադաշտում, քանի որ մեր երկիրը գտնվում է բարդ աշխարհաքաղաքական իրավիճակում: ««Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» հետ նախարարությունը տարիների համագործակցության փորձ ունի, և ստորագրված հուշագիրը կնպաստի, որ հատկապես դպրոցներում կարևորվի ճիշտ արտահայտվելու մշակույթը, զսպվածությունը, սկզբունքայնությունը: Եթե այս ծրագիրը հաջողի, ապա հետագայում այն կարող ենք դարձնել մեր կրթակարգի կարևորագույն բաղադրիչներից մեկը: Ժամանակակից աշխարհում լրատվական տարաբնույթ հոսքերի առկայության պայմաններում խիստ պահանջված են տեղեկության ընկալման, կարևորի և երկրորդականի զատման, փաստի և սուբյեկտիվ մոտեցման տարանջատման հմտությունների ձեռքբերումը: Տվյալ հմտությունները կբարձրացնեն նաև մեր աշակերտների ինչպես տեղեկատվական անվտանգությունը, այնպես էլ քաղաքացիական գիտակցությունը: Կրթության որակն ունի երեք կարևոր բաղադրիչ՝ գիտելիք, հմտություն և, որ ավելի կարևոր է` քաղաքացիական դաստիարակություն: Նախարարությունը, առհասարակ, որդեգրել է մի շարք ուղղություններ` նախ փորձում ենք դաշտում արդեն աշխատող հասարակական կազմակերպությունների ներուժը օգտագործել, ապա հստակ սահմանազատել առարկա և հմտություն հասկացությունները: Մեդիագրագիտություն, բնապահպանական և քաղաքացիական կրթություն. սրանք հմտություններ են, որոնք ճիշտ բաժանելով մեր առարկայախմբերի միջև` կստանանք և’ վերապատրաստված ուսուցիչներ, և կունենաք դպրոցի բեռնաթափում»,-նշել է նախարարը:

«Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» գործադիր տնօրեն Նունե Սարգսյանն իր հերթին ընդգծել է, որ հուշագրի ստորագրումն արդյունք է վերջին 5 տարիների  աշխատանքի` դպրոցի, ուսուցիչների, Մեդիագրագիտության ձեռնարկի: «Ուրախ եմ, որ մեդիագրագիտությունը սկսել է կարևորվել և գնահատվում է կրթության, հասարակագիտության ոլորտներում, ինչպես նաև սոցիալական կյանքում: Այն իսկապես մեծ հարց է ամբողջ աշխարհում, քանի որ մեդիան փոխվում է, և, բնականաբար, մարդկանց կրթվածության աստիճանն էլ այդ ոլորտում պետք է փոխվի և կարևորվի հատկապես երիտասարդության շրջանում: Մենք արդեն մի քանի տարի աշխատում ենք  ուսուցիչների հետ, դասընթացներ ենք անցկացնում, որն իր մեջ 10 դաս է ներառում` ինչպես մեդիան հասկանալու, այնպես էլ մեդիա արտադրելու հետ կապված: Արդեն մոտ 300 ուսուցիչ անցել է այդ դասընթացը, այն ներդրել դպրոցներում, ինտեգրել տարբեր առարկաների, ակումբային դասընթացների, լրացուցիչ կրթության, դասվարների ժամերին: Այս համատեքստում մենք երկար աշխատել ենք ԿԳՆ-ի և ԿԱԻ-ի հետ, որի արդյունքում Մեդիագրագիտության ձեռնարկը երաշխավորվել է` որպես ուսումնաօժանդակ գրականություն»,-նշել է Ն. Սարգսյանը:

Նշենք, որ համաձայն հուշագրի` ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պարտավորվում է  մշակել և տարածել մեդիագրագիտության ուսումնամեթոդական նյութեր ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթական համակարգերի համար, աջակցել Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնին ուսուցիչների, տնօրենների, դասախոսների վերապատրաստումների իրականացման գործընթացում, երաշխավորել հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար մշակված ուսումնական նյութերը, վերանայել որոշ առարկաների, մասնավորապես, «Հասարակագիտություն» առարկայի ծրագիրը՝ դրանում մեդիագրագիտության թեմաներ ինտեգրելու նպատակով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)