ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում 482 մլն 600 հազար դրամ գումարի չափով՝ կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար:
Որոշմամբ վերաբաշխման արդյունքում առաջացած մնացորդը՝ 324 մլն 760 հազար դրամն ուղղվել է ՀՀ կառավարության պահուստային ֆոնդ:
Որոշմամբ նախատեսվում է ապահովել մի շարք կրթական, մշակութային և մարզական հաստատությունների շինարարական աշխատանքների կատարումը և դրանց համար անհրաժեշտ նախագծումը, ինչպես նաև գույքային հագեցվածության բարելավումը:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ կապիտալ ծրագրերն ունեն երեք հիմնական ուղղություն՝ նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակում և փորձաքննություն, որում ներառված է 10 ծրագիր, շինարարական աշխատանքների իրականացում՝ 10 ծրագիր և գույքով հագեցվածություն, որը վերաբերում է 5 կազմակերպության: «Ընդ որում՝ ցանկում ներառված են թե՛ կրթական, թե՛ մշակութային, և թե՛ մարզական հաստատություններ: Կրթական հաստատությունների շարքում առկա են «500 մանկապարտեզ, 300 դպրոց» ծրագրում ներառված նախագծեր, որոնք վերաբերում են մոդուլային մանկապարտեզներին: Օրինակ՝ այս որոշմամբ միջոցներ են հատկացվում ՀՀ Վայոց ձորի մարզի Եղեգիս համայնքի Շատին բնակավայրի մանկապարտեզի համար, որտեղ տարիներ շարունակ խնդիր կար, և ահա կունենանք մոդուլային տիպի 250 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզի հնարավորություն: Կարևորում եմ ՀՀ Կոտայքի մարզի Զովունի գյուղում թեթև կոնստրուկցիաներով մարզադահլիճի կառուցումը: Սա առաջին փորձն է այս տիպի մարզադահլիճների կառուցման. մյուս մարզերում ևս նախատեսվում են նման մարզակառույցներ, որոնք թույլ կտան էապես զարգացնել խաղային մարզաձևերով զբաղվելու հնարավորությունը մարզերում»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ մի շարք կարևոր ծրագրեր կան նաև մշակութային հաստատությունների բարեկարգման և գույքով հագեցվածության համար:
Նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր
ՀՀ Վայոց Ձորի մարզի Եղեգիս համայնքի Շատին բնակավայրում «Մոդուլային» տիպի 250 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզ /կառուցում/
ՀՀ Լոռու մարզի Լուսաղբյուր համայնքում «Մոդուլային» տիպի 144 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզ /կառուցում/
«Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոց» ՊՈԱԿ /հրաձգարանների արտաքին և մուտքի դարպասի կողային պատերի ամրացում/
ՀՀ Կոտայքի մարզի Նաիրի համայնքի Զովունի գյուղում թեթև կոնստրուկցիաներով մարզադահլիճ /տեղակապում, կցակառույցի իրականացում, բարեկարգում/
«Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբ» ՊՈԱԿ /Երևանի Պռոշյան 1 փակուղի 1 հասցեում գտնվող շինության նախագծի փորձաքննություն/
«Երևանի Վ. Համբարձումյանի անվան թիվ12 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ /կաթսայատան վերազինում/
«Վաղարշապատի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան թիվ 1 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ /նոր շենքի կառուցում («Էսքիզային նախագիծ» փուլ)/
«Արտաշատի ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /5-րդ մասնաշենքի քանդում/
«Գյումրու «Ֆոտոն» վարժարան» ՊՈԱԿ /ներքին ջեռուցման իրականացման նախագծի փորձաքննություն/
«Ախուրյանի Նիկոլ Աղբալյանի անվան ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /մարզադահլիճի մասնաշենքի կառուցման նախագծի փորձաքննություն/
Շինարարական աշխատանքներ
«Երևանի պետական հումանիտար քոլեջ» ՊՈԱԿ /հարթ տանիքը լանջավոր տանիքի վերակառուցում/
«Երևանի թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարան» ՊՈԱԿ /տանիքի նորոգում/
«Երևանի թիվ 9 արհեստագործական ուսումնարան» ՊՈԱԿ /տանիքի նորոգում/
«Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ» ՊՈԱԿ /ուսումնական թատրոնի մասի նախասրահի տանիքի նորոգում/
«Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ /«Զվարթնոց» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանի ներտարածքային հետիոտնային մայթերի սալիկների, արտաքին լուսավորության վերականգնում/
«Հայաստանի ազգային պատկերասրահ» ՊՈԱԿ /մասնակի նորոգման մեկնարկային աշխատանքներ/
«Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր, Հայոց ազգագրության և ազատագրական պայքարի պատմության ազգային թանգարան» ՊՈԱԿ /կաթսայատան վերազինում/
«Ապարանի ֆիզիկամաթեմատիկական ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /դասասենյակների, միջանցքների և մարզադահլիճի հիմնանորոգում/
«Ալավերդու թիվ 5 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /կաթսայատան կառուցում և ներքին ջեռուցման իրականացում/
«Երևանի Հ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն» ՊՈԱԿ /հովացման համակարգի արդիականացում/
Գույք
«Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոն» ՊՈԱԿ /գույք և սարքավորումներ/
«Հայաստանի ազգային գրադարան» ՊՈԱԿ /ցանցային սերվերներ/
«Գնահատման և թեստավորման կենտրոն» ՊՈԱԿ /դյուրակիր համակարգիչներ/
«Վանաձորի Սայաթ-Նովայի անվան թիվ 10 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /մարզական գույք/
«Լանջիկի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ /գույք և տեխնիկա/
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ