ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում 482 մլն 600 հազար դրամ գումարի չափով՝ կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար:
Որոշմամբ վերաբաշխման արդյունքում առաջացած մնացորդը՝ 324 մլն 760 հազար դրամն ուղղվել է ՀՀ կառավարության պահուստային ֆոնդ:
Որոշմամբ նախատեսվում է ապահովել մի շարք կրթական, մշակութային և մարզական հաստատությունների շինարարական աշխատանքների կատարումը և դրանց համար անհրաժեշտ նախագծումը, ինչպես նաև գույքային հագեցվածության բարելավումը:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ կապիտալ ծրագրերն ունեն երեք հիմնական ուղղություն՝ նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի մշակում և փորձաքննություն, որում ներառված է 10 ծրագիր, շինարարական աշխատանքների իրականացում՝ 10 ծրագիր և գույքով հագեցվածություն, որը վերաբերում է 5 կազմակերպության: «Ընդ որում՝ ցանկում ներառված են թե՛ կրթական, թե՛ մշակութային, և թե՛ մարզական հաստատություններ: Կրթական հաստատությունների շարքում առկա են «500 մանկապարտեզ, 300 դպրոց» ծրագրում ներառված նախագծեր, որոնք վերաբերում են մոդուլային մանկապարտեզներին: Օրինակ՝ այս որոշմամբ միջոցներ են հատկացվում ՀՀ Վայոց ձորի մարզի Եղեգիս համայնքի Շատին բնակավայրի մանկապարտեզի համար, որտեղ տարիներ շարունակ խնդիր կար, և ահա կունենանք մոդուլային տիպի 250 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզի հնարավորություն: Կարևորում եմ ՀՀ Կոտայքի մարզի Զովունի գյուղում թեթև կոնստրուկցիաներով մարզադահլիճի կառուցումը: Սա առաջին փորձն է այս տիպի մարզադահլիճների կառուցման. մյուս մարզերում ևս նախատեսվում են նման մարզակառույցներ, որոնք թույլ կտան էապես զարգացնել խաղային մարզաձևերով զբաղվելու հնարավորությունը մարզերում»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ մի շարք կարևոր ծրագրեր կան նաև մշակութային հաստատությունների բարեկարգման և գույքով հագեցվածության համար:
Նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր
ՀՀ Վայոց Ձորի մարզի Եղեգիս համայնքի Շատին բնակավայրում «Մոդուլային» տիպի 250 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզ /կառուցում/
ՀՀ Լոռու մարզի Լուսաղբյուր համայնքում «Մոդուլային» տիպի 144 տեղ հզորությամբ մսուր-մանկապարտեզ /կառուցում/
«Երևանի հրաձգության մանկապատանեկան մարզադպրոց» ՊՈԱԿ /հրաձգարանների արտաքին և մուտքի դարպասի կողային պատերի ամրացում/
ՀՀ Կոտայքի մարզի Նաիրի համայնքի Զովունի գյուղում թեթև կոնստրուկցիաներով մարզադահլիճ /տեղակապում, կցակառույցի իրականացում, բարեկարգում/
«Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբ» ՊՈԱԿ /Երևանի Պռոշյան 1 փակուղի 1 հասցեում գտնվող շինության նախագծի փորձաքննություն/
«Երևանի Վ. Համբարձումյանի անվան թիվ12 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ /կաթսայատան վերազինում/
«Վաղարշապատի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան թիվ 1 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ /նոր շենքի կառուցում («Էսքիզային նախագիծ» փուլ)/
«Արտաշատի ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /5-րդ մասնաշենքի քանդում/
«Գյումրու «Ֆոտոն» վարժարան» ՊՈԱԿ /ներքին ջեռուցման իրականացման նախագծի փորձաքննություն/
«Ախուրյանի Նիկոլ Աղբալյանի անվան ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /մարզադահլիճի մասնաշենքի կառուցման նախագծի փորձաքննություն/
Շինարարական աշխատանքներ
«Երևանի պետական հումանիտար քոլեջ» ՊՈԱԿ /հարթ տանիքը լանջավոր տանիքի վերակառուցում/
«Երևանի թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարան» ՊՈԱԿ /տանիքի նորոգում/
«Երևանի թիվ 9 արհեստագործական ուսումնարան» ՊՈԱԿ /տանիքի նորոգում/
«Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ» ՊՈԱԿ /ուսումնական թատրոնի մասի նախասրահի տանիքի նորոգում/
«Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ /«Զվարթնոց» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանի ներտարածքային հետիոտնային մայթերի սալիկների, արտաքին լուսավորության վերականգնում/
«Հայաստանի ազգային պատկերասրահ» ՊՈԱԿ /մասնակի նորոգման մեկնարկային աշխատանքներ/
«Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր, Հայոց ազգագրության և ազատագրական պայքարի պատմության ազգային թանգարան» ՊՈԱԿ /կաթսայատան վերազինում/
«Ապարանի ֆիզիկամաթեմատիկական ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /դասասենյակների, միջանցքների և մարզադահլիճի հիմնանորոգում/
«Ալավերդու թիվ 5 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /կաթսայատան կառուցում և ներքին ջեռուցման իրականացում/
«Երևանի Հ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն» ՊՈԱԿ /հովացման համակարգի արդիականացում/
Գույք
«Պատմամշակութային ժառանգության գիտահետազոտական կենտրոն» ՊՈԱԿ /գույք և սարքավորումներ/
«Հայաստանի ազգային գրադարան» ՊՈԱԿ /ցանցային սերվերներ/
«Գնահատման և թեստավորման կենտրոն» ՊՈԱԿ /դյուրակիր համակարգիչներ/
«Վանաձորի Սայաթ-Նովայի անվան թիվ 10 ավագ դպրոց» ՊՈԱԿ /մարզական գույք/
«Լանջիկի միջնակարգ դպրոց» ՊՈԱԿ /գույք և տեխնիկա/
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ