ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Աշխատանքների կազմակերպմանը պետք է նայենք ուսուցչի դիրքից». խորհրդակցություն ԿԳՄՍ նախարարությունում

Սեպտեմբերի 25, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում անցկացվել է աշխատանքային քննարկում, որը վարել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Խորհրդակցությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, ԿԶՆԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը, Գնահատման և Թեստավորման կենտրոնի տնօրեն Արմեն Փաշայանը, ոլորտային կառույցների այլ ներկայացուցիչներ:

Նախարարն ընդգծել է, որ Հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացով պայմանավորված՝ հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների կողմից բարձրացվել են մի շարք հարցեր, որոնք քննարկելու և անհրաժեշտաբար որոշ ընթացակարգերում փոփոխություններ իրականացնելու նպատակով պետք է դիտարկվեն և առաջարկվեն նոր լուծումներ՝ ուսուցչի աշխատանքը հավելյալ չծանրաբեռնելու նպատակով:

Նոր չափորոշչի ներդրմամբ մեծ տեղ է տրվում թվայնացման գործընթացին, և այս համատեքստում պետք է հետ նայելով հասկանալ, թե այդ փոփոխությունների արդյունքում ինչ պահանջներ կան, որոնք այլևս արդիական չեն ու կարող են կրճատվել:

«Բնականաբար, մեր՝ տարիներով գործող ընթացակարգերը հարմարեցված են եղել թղթային փաստաթղթաշրջանառությանը, և այս պահին մեր օրենսդրության մեջ կարող են լինել որոշ կետեր, որոնց վերաբերյալ էլեկտրոնային կարգավորումների հնարավորությունն արդեն ունենք, բայց զուգահեռաբար չի հանվել թղթային տարբերակով տվյալ փաստաթղթի առկայության պահանջը: Խոսքն ավելի շատ վերաբերում է դպրոցի ներքին փաստաթղթաշրջանառությանը, որով դպրոցները, որպես կանոն, ծանրաբեռնվում են: Պետք է փորձենք հասկանալ, թե որտեղ կարող ենք ներկայացվող պահանջները վերանայել և թղթաբանության կրճատումներ անել՝ փոխարինելով թղթայինը էլեկտրոնայինով:

Այս աշխատանքների կազմակերպմանը պետք է նայենք ուսուցչի դիրքից, որն այդ բոլոր գործառույթները պետք է իրականացնի: Վերախմբավորելով կամ միավորելով որոշ գործողություններ՝ գործառույթների կազմակերպման նոր հնարավորություններ պետք է առաջարկենք»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ որոշ հարցեր ուսուցիչների կողմից բարձրաձայնվում են բավարար իրազեկվածության պակասի արդյունքում, որի ուղղությամբ ևս համակարգված աշխատանք պետք է տանել՝ դպրոցներին ուղարկելով շրջաբերական գրություններ նոր կարգավորումների վերաբերյալ:

Ծավալված քննարկումների արդյունքում ներկայացվել են մասնագիտական առաջարկություններ, որոնք համարվել են ընդունելի: Մասնավորապես, տեղեկատվական հարթակում կտեղադրվեն ԿԶՆԱԿ-ի կողմից մշակված թեմատիկ պլանների նմուշները։ Ընդ որում, թեմատիկ պլաններից կհանվի դասի պլանների հատվածը, որպեսզի ուսուցչից դրա համար հավելյալ աշխատանք չպահանջվի։ Ուսուցիչը, մուտք գործելով էլեկտրոնային մատյան, կունենա հնարավորություն ինքնաշխատ ընտրելու և ներբեռնելու գոյություն ունեցող թեմատիկ պլանը՝ դրա վրա ըստ անհրաժեշտության կատարելով իր կողմից նախատեսվող փոփոխությունները, օրինակ՝ ժամաքանակի փոփոխություն կատարել և այլն: Ուսուցիչը կկարողանա ընտրելու նաև սեփական թեմատիկ պլանը ստեղծելու տարբերակը՝ շարադրելով տվյալ առարկայի թեմատիկ պլանի իր տարբերակը, ինչը համակարգում կարձանագրվի։ Նախատեսվում է հանել դպրոցի ղեկավարության կողմից թեմատիկ պլանների թղթային տարբերակի հաստատման պահանջը՝ ստորագրության միջոցով, փոխարենը հաստատումները կարվեն էլեկտրոնային հարթակի համապատասխան կարգավորմամբ։

Ինչ վերաբերում է դասի պլաններին՝ եթե էլեկտրոնային հարթակում լրացվեն անհրաժեշտ տվյալները, ապա առանձին գրավոր դասի պլան ունենալու պահանջը չի գործի։ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնին՝ ԿՏԱԿ-ին, հանձնարարվել է էլեկտրոնային մատյանի լրացման կարգավորումներում կատարել փոփոխություններ և դրանց մշակման ու գործարկման ընթացքում կապի մեջ լինել ԿԶՆԱԿ-ի և դպրոցների հետ՝ տեխնիկական անհրաժեշտ լրամշակումները արդյունավետ իրականացնելու նպատակով։

Քննարկման ընթացքում կարևորվել է բարձրացված հարցերի ու հնարավոր լուծումների վերաբերյալ լրացուցիչ քննարկումների անցկացումը նաև ուսուցիչների ու դպրոցների մասնակցությամբ՝ նրանց կարծիքները հաշվի առնելով:

ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչությանը հանձնարարվել է ԿԶՆԱԿ-ի հետ համագործակցությամբ առաջիկայում շրջաբերական գրություն ուղարկել դպրոցներին՝ ներկայացնելով հստակ պարզաբանումներ էլեկտրոնային մատյանների վարման առնչությամբ ուսուցչի աշխատանքի և այլ հարցերի վերաբերյալ:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև աշխատանքային մի շարք այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)