ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանները կվավերագրվեն նոր տեխնոլոգիաներով. հուշագիր «ՍԻՄՈՆՅԱՆ» հիմնադրամի հետ

Հոկտեմբերի 6, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և «ՍԻՄՈՆՅԱՆ» կրթական հիմնադրամը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել պատմամշակութային ժառանգության արժեքների վերականգնման և պահպանման վերաբերյալ:

Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը և «ՍԻՄՈՆՅԱՆ» կրթական հիմնադրամի գլխավոր տնօրեն Մարի Լու Փափազյանը:

Կարևորելով պատմամշակութային ժառանգության արժեքն ու հետագա սերունդներին փոխանցելու անհրաժեշտությունը՝ կողմերը կմիավորեն իրենց հնարավորությունները և համատեղ աշխատանքներ կիրականացնեն Հայաստանի Հանրապետության պատմության և մշակույթի հուշարձանների վավերագրման և ուսումնասիրության ուղղությամբ:

Համագործակցության շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարությունը «ՍԻՄՈՆՅԱՆ» կրթական հիմնադրամին կթույլատրի և կաջակցի անխոչընդոտ իրականացնելու պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանների ուսումնասիրությունը, նորագույն տեխնոլոգիաների՝ եռաչափ սկանավորման միջոցով դրանց վավերագրմանն ու արդյունքների ամրագրմանը: Աշխատանքների կատարման ընթացքում հիմնադրամին կցուցաբերվի նաև մասնագիտական ու գիտագործնական աջակցություն:

Հիմնադրամը հուշարձանների ուսումնասիրությունը և եռաչափ սկանավորման միջոցով դրանց վավերագրման ու արդյունքների ամրագրման աշխատանքներն իրականցնելու է սեփական միջոցներով: Նրանք պարտավորվում են նաև ԿԳՄՍ նախարարությանը տրամադրել ուսումնասիրության ստույգ մշակված արդյունքները, որոնք կարող են օգտագործվել պատմության և մշակույթի անշարժ հուշարձանները վավերագրելու, ուսումնասիրելու, վկայագրեր, ամրակայման և վերականգնման գիտանախագծային փաստաթղթեր կազմելու և այլ գիտահետազոտական նպատակներով:

ՀՀ որոշ սահմանային շրջաններում ավարտվել են տվյալների հավաքագրման և հուշարձանների վավերագրման աշխատանքները: Հիմնադրամը կարևորում է աշխատանքների իրականացումը սկսել հենց սահմանապահ շրջաններից 5-ական կիլոմետրով խորանալ դեպի կենտրոնական հատվածներ:

Համագործակցությունը նախատեսվում է առաջիկա 5 տարվա համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)