Դպրոցականը ռոմանտիկ է և ցանկանում է ինչ-որ բանում աչքի ընկնել, եթե դա իր համար հետաքրքիր է: Աշակերտական խորհուրդների գործունեության շրջանակն ինքնաիրացման, հետաքրքրությունների բացահայտման, ինքնավստահության ձևավորման ամենատրամաբանական հնարավորությունն է: Հիրավի, մեծ մանկավարժ Սուխումլինսկու ցուցանած դաստիարակությամբ` «Չի կարելի փոքրիկ մարդու հոգեկան աշխարհը հանգեցնել միայն ուսման:Եթե մենք ձգտենք այն բանին, որ երեխայի հոգու բոլոր ուժերը կլանվեն դասերով, կյանքը նրա համար կդառնա անտանելի…»
Եվ աշակերտական խորհուրդներն այն օղակներն են, որտեղ աշակերտը քաղաքացի է: Նախորդիվ մեկնաբանել էինք, որ մեր դպրոցի հաշվետու կոնֆերանսը կազմակերպվել էսահմանված ժամկետից` մեկ շաբաթ շեղումով, քանի որ դպրոցն անմասնը չէ իրականությունից և մեզ պատուհասած իրավիճակն ու հանրային տրամադրություններն արդարացրին շեղումը: Այսօր` հոկտեմբերի 6-ին կայացան համադպրոցական ԱԽ նախագահի ընտրությունները:
6-9-րդ դասարանների 262 ընտրողներից քվեարկել են 238-ը: 23-ը բացակայել են:
Գևորգյան Վալենտինա Արթուր – 64 քվե
Թումանյան Մարի Էրիկ- 108 քվե
Մեժլումյան Ռիմա Արթուր- 54 քվե
Անվավեր 12 քվեաթերթիկ
Ձայների պարզ մեծամասնությամբ դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախագահ է ընտրվել 8-րդ բ դասարանի աշակերտուհի Մարի Թումանյանը :
11 հոգուց բաղկացած ընտրական հանձնախումբն աշխատել է թափանցիկ ու արդարացի:
Դպրոցի ողջ համակազմն աջակցել է աշխատանքների կազմակերպմանը:
Տնօրենի տեղակալ Ալինա Մկրտչյանը և ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանը շնորհավորանքի խոսքեր ուղղեցին աշակերտներին :
Տնօրեն Ս. Հարությունյանը մանրամասնեց աշակերտների կարևորությունը, աշակերտական խորհուրդի դերը դպրոցի կառավարման գործընթացում և հույս հայտնեց , որ նորընտիր կազմը հանդես կգա նոր նախաձեռնություններով:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ