Դպրոցականը ռոմանտիկ է և ցանկանում է ինչ-որ բանում աչքի ընկնել, եթե դա իր համար հետաքրքիր է: Աշակերտական խորհուրդների գործունեության շրջանակն ինքնաիրացման, հետաքրքրությունների բացահայտման, ինքնավստահության ձևավորման ամենատրամաբանական հնարավորությունն է: Հիրավի, մեծ մանկավարժ Սուխումլինսկու ցուցանած դաստիարակությամբ` «Չի կարելի փոքրիկ մարդու հոգեկան աշխարհը հանգեցնել միայն ուսման:Եթե մենք ձգտենք այն բանին, որ երեխայի հոգու բոլոր ուժերը կլանվեն դասերով, կյանքը նրա համար կդառնա անտանելի…»
Եվ աշակերտական խորհուրդներն այն օղակներն են, որտեղ աշակերտը քաղաքացի է: Նախորդիվ մեկնաբանել էինք, որ մեր դպրոցի հաշվետու կոնֆերանսը կազմակերպվել էսահմանված ժամկետից` մեկ շաբաթ շեղումով, քանի որ դպրոցն անմասնը չէ իրականությունից և մեզ պատուհասած իրավիճակն ու հանրային տրամադրություններն արդարացրին շեղումը: Այսօր` հոկտեմբերի 6-ին կայացան համադպրոցական ԱԽ նախագահի ընտրությունները:
6-9-րդ դասարանների 262 ընտրողներից քվեարկել են 238-ը: 23-ը բացակայել են:
Գևորգյան Վալենտինա Արթուր – 64 քվե
Թումանյան Մարի Էրիկ- 108 քվե
Մեժլումյան Ռիմա Արթուր- 54 քվե
Անվավեր 12 քվեաթերթիկ
Ձայների պարզ մեծամասնությամբ դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախագահ է ընտրվել 8-րդ բ դասարանի աշակերտուհի Մարի Թումանյանը :
11 հոգուց բաղկացած ընտրական հանձնախումբն աշխատել է թափանցիկ ու արդարացի:
Դպրոցի ողջ համակազմն աջակցել է աշխատանքների կազմակերպմանը:
Տնօրենի տեղակալ Ալինա Մկրտչյանը և ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանը շնորհավորանքի խոսքեր ուղղեցին աշակերտներին :
Տնօրեն Ս. Հարությունյանը մանրամասնեց աշակերտների կարևորությունը, աշակերտական խորհուրդի դերը դպրոցի կառավարման գործընթացում և հույս հայտնեց , որ նորընտիր կազմը հանդես կգա նոր նախաձեռնություններով:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ