Հայաստանի ներկայացուցիչները 1 ոսկե և 1 արծաթե մեդալ են նվաճել Ղրղզստանի մայրաքաղաք Բիշքեկում անցկացված սամբոյի երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությունում:
ԱԱ-ի հաղթողի կոչմանն արժանացել է 71 կգ քաշային Մհեր Օհանյանը՝ հանդես գալով մինչև 18 տարեկանների պայքարում: Հայ սամբիստը, հաղթելով ֆրանսիացի, ռուս և ղազախ մրցակիցներին, դուրս է եկել եզրափակիչ, որտեղ 3։1 հաշվով առավելության է հասել Ադրբեջանի ներկայացուցիչ Նիյաթ Սուլթանովի նկատմամբ և ոսկե մեդալ նվաճել։
Պատանիների պայքարում արծաթե մեդալ է նվաճել մինչև 98 կգ քաշային Արսեն Հայրապետյանը: Նիդերլանդցի և ղազախ սամբիստների նկատմամբ տարած հաղթանակներից հետո Հայրապետյանը եզրափակչում զիջել է մրցակցին:
Սամբոյի երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությանը 26 երկրի ներկայացուցիչներ են մասնակցել:
Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիան մրցավայր էր գործուղել 17 սամբիստի:
Պատանիների թիմում ընդգրկված են եղել նաև Ալիկ Մեքինյանը (53 կգ), Լյովա Մանուկյանը (58 կգ), Էրիկ Գուրջանյանը (64 կգ), Սեյրան Սարուխանյանը (79 կգ), Հովհաննես Սահակյանը (88 կգ), Էրիկ Սաղաթելյանը (+98 կգ):
Երիտասարդների պայքարում Հայաստանը ներկայացրել են՝
Մարզական սամբո. Մարտին Մանուկյան (58 կգ), Էմիլ Ստամբուլյան (64 կգ), Համլետ Պարսամյան (71 կգ), Մհեր Խաչատրյան (79 կգ), Արսեն Հայրապետյան (88 կգ), Գրիգոր Բեկնազարյան (98 կգ):
Մարտական սամբո. Բաբկեն Բագրատյան (58 կգ), Վրեժ Խոյեցյան (71 կգ), Ալբերտ Մարտիրոսյան (79 կգ):
Աղջիկների պայքարում ԱԱ-ին մասնակցել է Աննա Այվազյանը (54 կգ):
Հայ սամբիստները երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությանը մասնակցել են մարզիչներ Սմբատ Հովհաննիսյանի, Հայկ Ավետիսյանի, Մանվել Խոյեցյանի, Վովիկ Խոջայանի ղեկավարությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ