ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

1 ոսկե և 1 արծաթե մեդալ՝ սամբոյի երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությունից

Հոկտեմբերի 9, 2023
Սպորտային լուրեր

Հայաստանի ներկայացուցիչները 1 ոսկե և 1 արծաթե մեդալ են նվաճել Ղրղզստանի մայրաքաղաք Բիշքեկում անցկացված սամբոյի երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությունում:

ԱԱ-ի հաղթողի կոչմանն արժանացել է 71 կգ քաշային Մհեր Օհանյանը՝ հանդես գալով մինչև 18 տարեկանների պայքարում: Հայ սամբիստը, հաղթելով ֆրանսիացի, ռուս և ղազախ մրցակիցներին, դուրս է եկել եզրափակիչ, որտեղ 3։1 հաշվով առավելության է հասել Ադրբեջանի ներկայացուցիչ Նիյաթ Սուլթանովի նկատմամբ և ոսկե մեդալ նվաճել։

Պատանիների պայքարում արծաթե մեդալ է նվաճել մինչև 98 կգ քաշային Արսեն Հայրապետյանը: Նիդերլանդցի և ղազախ սամբիստների նկատմամբ տարած հաղթանակներից հետո Հայրապետյանը եզրափակչում զիջել է մրցակցին:

Սամբոյի երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությանը 26 երկրի ներկայացուցիչներ են մասնակցել:

Հայաստանի սամբոյի ֆեդերացիան մրցավայր էր գործուղել 17 սամբիստի:

Պատանիների թիմում ընդգրկված են եղել նաև Ալիկ Մեքինյանը (53 կգ), Լյովա Մանուկյանը (58 կգ), Էրիկ Գուրջանյանը (64 կգ), Սեյրան Սարուխանյանը (79 կգ), Հովհաննես Սահակյանը (88 կգ), Էրիկ Սաղաթելյանը (+98 կգ):

Երիտասարդների պայքարում Հայաստանը ներկայացրել են՝

Մարզական սամբո. Մարտին Մանուկյան (58 կգ), Էմիլ Ստամբուլյան (64 կգ), Համլետ Պարսամյան (71 կգ), Մհեր Խաչատրյան (79 կգ), Արսեն Հայրապետյան (88 կգ), Գրիգոր Բեկնազարյան (98 կգ):

Մարտական սամբո. Բաբկեն Բագրատյան (58 կգ), Վրեժ Խոյեցյան (71 կգ), Ալբերտ Մարտիրոսյան (79 կգ):

Աղջիկների պայքարում ԱԱ-ին մասնակցել է Աննա Այվազյանը (54 կգ):

Հայ սամբիստները երիտասարդների և պատանիների աշխարհի առաջնությանը մասնակցել են մարզիչներ Սմբատ Հովհաննիսյանի, Հայկ Ավետիսյանի, Մանվել Խոյեցյանի, Վովիկ Խոջայանի ղեկավարությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)