ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս-միջոցառում Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվան h 11ավագ դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վերջին շրջանում շատերս համոզվել ենք, որ դասապրոցեսի արդյունավետության և աշակերտների մոտ հետաքրքրության խթանման գործում մեծ դեր և նշանակություն ունի ինտեգրված դասը, որի հիմնական նպատակներից մեկն այն է, որ խթանվի աշակերտների ակտիվ մտածողությունը, ուսուցումը դառնա ոչ թե վերարտադրողական,այլ նաև ստեղծագործական գործընթաց: Նմանատիպ դասերը կարևոր են այնքանով, որ դրանք աշակերտների մտահորիզոնը ընդլայնելու, երևույթներն ընկալելու, գնահատելու և կողմնորոշվելու, ստեղծագործական կարողություններ զարգացնելու հրաշալի միջոցներ են: Եկեք չմոռանանք, որ ճշմարտության բացահայտման հարցում բացառիկ դեր ունի մաթեմատիկական մտածողությունը: Մաթեմատիկական մտածողությամբ մարդն առանձնանում է անսպառ երևակայությամբ ևվերլուծական մտածողությամբ, մաթեմատիկան է, որ բացում է բազում գաղտնիքներ՝ ունենալով առեղծվածներ: Առարկայական միամսյակի շրջանակներում հետաքրքիր, բազմաբովանդակ, ճանաչողական նմանօրինակ դաս-միջոցառում էր կազմակերպել մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Մ.Սարդարյանը 8ա դասարանում, որն անմիջականորեն վերաբերում էր գիտությունների փոխադարձ կապին, հատկապես մաթեմատիկայի և մյուս գիտությունների առնչություններին: Աշակերտները սահուն և տրամաբանորեն հիմնավորված ներկայացրեցին բոլոր գիտությունների ուղղակի և անուղղակի կապը մաթեմատիկայի հետ: Ուշադրություն դարձվեց նաև Աստվածաշնչյան իմաստությունների մաթեմատիկայի տեսանկյունի մեկնաբանություններին: Հանգամանորեն ներկայացվեց տեղեկատվություն հայոց լեզվի տիեզերագիր լինելուն, որում առկա է ծածկագրված գերգիտությունների համակարգ: Աշակերտները դասն ամփոփեցին Գալիլեո Գալիլեյի հայտնի պնդումով, ըստ որի` «Բնությունը գիրք է՝ գրված մաթեմատիկայի լեզվով»:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…