ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս-միջոցառում Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվան h 11ավագ դպրոցում

Ապրիլի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վերջին շրջանում շատերս համոզվել ենք, որ դասապրոցեսի արդյունավետության և աշակերտների մոտ հետաքրքրության խթանման գործում մեծ դեր և նշանակություն ունի ինտեգրված դասը, որի հիմնական նպատակներից մեկն այն է, որ խթանվի աշակերտների ակտիվ մտածողությունը, ուսուցումը դառնա ոչ թե վերարտադրողական,այլ նաև ստեղծագործական գործընթաց: Նմանատիպ դասերը կարևոր են այնքանով, որ դրանք աշակերտների մտահորիզոնը ընդլայնելու, երևույթներն ընկալելու, գնահատելու և կողմնորոշվելու, ստեղծագործական կարողություններ զարգացնելու հրաշալի միջոցներ են: Եկեք չմոռանանք, որ ճշմարտության բացահայտման հարցում բացառիկ դեր ունի մաթեմատիկական մտածողությունը: Մաթեմատիկական մտածողությամբ մարդն առանձնանում է անսպառ երևակայությամբ ևվերլուծական մտածողությամբ, մաթեմատիկան է, որ բացում է բազում գաղտնիքներ՝ ունենալով առեղծվածներ: Առարկայական միամսյակի շրջանակներում հետաքրքիր, բազմաբովանդակ, ճանաչողական նմանօրինակ դաս-միջոցառում էր կազմակերպել մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Մ.Սարդարյանը 8ա դասարանում, որն անմիջականորեն վերաբերում էր գիտությունների փոխադարձ կապին, հատկապես մաթեմատիկայի և մյուս գիտությունների առնչություններին: Աշակերտները սահուն և տրամաբանորեն հիմնավորված ներկայացրեցին բոլոր գիտությունների ուղղակի և անուղղակի կապը մաթեմատիկայի հետ: Ուշադրություն դարձվեց նաև Աստվածաշնչյան իմաստությունների մաթեմատիկայի տեսանկյունի մեկնաբանություններին: Հանգամանորեն ներկայացվեց տեղեկատվություն հայոց լեզվի տիեզերագիր լինելուն, որում առկա է ծածկագրված գերգիտությունների համակարգ: Աշակերտները դասն ամփոփեցին Գալիլեո Գալիլեյի հայտնի պնդումով, ըստ որի` «Բնությունը գիրք է՝ գրված մաթեմատիկայի լեզվով»:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)