ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ArtNexus» ծրագրի շրջանակում քննարկվել են համագործակցությանն ուղղված հարցեր

Հոկտեմբերի 13, 2023
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Դանիել Դանիելյանը «ArtNexus» ծրագրի համագործակցության շրջանակում հանդիպել են «The Swedish Arts Grants Committee» կազմակերպության պատվիրակության անդամներ Լիվ Վեյսբերգի և Ջուլիա Բենգսթոնի, ինչպես նաև ՀԲԸՄ Հայաստանի «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագրի համակարգող Նարեկ Թովմասյանի հետ: «ArtNexus»-ի հայաստանյան գործընկերն է ՀԲԸՄ գրասենյակը:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են «ArtNexus» ծրագրի համագործակցությանն առնչվող հարցեր: Ծրագրի համակարգողները ներկայացրել են Հայաստանում իրենց կողմից իրականացվող ընթացիկ նախագծերը և առաջիկա պլանները՝ ընդգծելով, որ կայուն համագործակցություն է իրականացվում «ՀայԱրտ» մշակութային կենտրոնի և Հ. Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնի հետ: Լիվ Վեյսբերգի տեղեկացմամբ՝ վերջերս Երևանում քննարկում է անցկացվել՝ նվիրված ինքնազբաղ արվեստագետների հեղինակային իրավունքների թեմային, իսկ առաջիկայում արվեստագետների համար կկայանա 2 աշխատարան: Նրա հավելմամբ՝ գործուն համագործակցություն է ընթանում ՀԲԸՄ-ի հետ «Կատապուլտ» ծրագրի շրջանակում:

Լիվ Վեյսբերգը խոսել է նաև «ArtNexus» ծրագրի կողմից ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ժամանակակից արվեստի վարչության աշխատակիցների համար փորձի փոխանակման առցանց քննարկում անցկացնելու և մեկ ճանաչողական շրջայց կազմակերպելու մասին: Ծրագիրը կմեկնարկի աշնանը և կավարտվի հաջորդ տարի:

Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Դանիել Դանիելյանը վերահաստատել են նախարարության պատրաստակամությունն աջակցելու «ArtNexus» ծրագրի իրականացմանը՝ հայ-շվեդական երկկողմ ձևաչափով մշակութային կապերի զարգացմանը զուգահեռ կարևորելով նաև ՀՀ մշակույթի ոլորտում ինստիտուցոնալ կարողությունների զարգացումը, այդ թվում՝ մշակութային մասնագիտական միությունների առումով: Նրանք նաև խրախուսել են նորաբաց «Ստեղծագործ Եվրոպա» տեղեկատվական գրասենյակի հետ ծրագրի համակարգող թիմի սերտ աշխատանքը։

Կողմերը քննարկել են նաև առաջիկայում ՀՀ կառավարության կողմից ընդունվելիք Մշակույթի պահպանության, զարգացման և հանրահռչակման 2023-2027 թվականների ռազմավարության իրականացման շրջանակում համագործակցությանը վերաբերող մի շարք հարցեր։

Նշենք, որ շվեդական ArtNexus ծրագիրը ֆինանսավորում է Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեն։ Այն իրականացվում է Հայաստանում և Ալբանիայում։ Ծրագրի իրականացման համար 2022 թվականի ապրիլի 5-ին պաշտոնական առցանց արարողության ժամանակ ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի փոխնախարար Արթուրի Մարտիրոսյանի և Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեի գլխավոր տնօրեն Աննա Սոդերբեկի միջև։

ArtNexus ծրագիրն ուղղված է Հայաստանում մշակութային համագործակցության զարգացմանը՝ աջակցելով Հայաստանում արվեստի և մշակույթի պետական գործիչներին և խթանելով այդ ոլորտում ՀՀ-ի և Շվեդիայի միջև փոխանակումները:

Ծրագիրը նպատակն է տրամադրել փորձաքննություն, նպաստել կարողությունների զարգացմանը և խթանել երկխոսությունը արվեստի և մշակույթի գործիչների և պետական դերակատարների միջև:

Ծրագրի առաջին տարվա ընթացքում Հայաստանում ArtNexus-ն իրականացրել է կարողությունների զարգացման սեմինարներ ինքնազբաղ արվեստագետների և պետական դերակատարների համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)