ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Կառավարության հումանիտար կենտրոնի տաղավարում ներկայացրել է Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված անձանց կրթությանը վերաբերող աջակցության ծրագրերի իրականացման գործընթացը:
ԿԳՄՍ նախարարի փոխանցմամբ՝ հոկտեմբերի 18-ի տվյալներով ԼՂ-ից բռնի տեղահանված 14848 աշակերտ արդեն իսկ գրանցված է ՀՀ դպրոցներում և հաճախում է դասերի: Ըստ մարզերի՝ բաշխվածությունը հետևյալն է՝ Երևան՝ 4675 սովորող, Արագածոտն՝ 707, Արարատ՝ 2068, Արմավիր՝ 1290, Գեղարքունիք՝ 712, Լոռի՝ 883, Կոտայք՝ 2514, Շիրակ՝ 631, Սյունիք՝ 581, Վայոց ձոր՝ 322, Տավուշ՝ 465:
«Նկատելի է, որ երեխաների գրանցումը դպրոցներում մի փոքր դանդաղել է, ինչը հիմնականում պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ մարդիկ այս պահին միջնաժամկետ կացարանի փնտրտուքի հարցերով են զբաղված: Մեր բոլոր հայրենակիցներին հորդորում եմ առաջին իսկ հնարավորության դեպքում դպրոց դիմել՝ անկախ հետագա տեղաշարժերի փոփոխություններից, քանի որ յուրաքանչյուր օր երեխայի կրթության ժամանակից է դուրս մնում: Բոլորս պետք է առաջին հերթին մտածենք նրանց կրթության շարունակականության մասին, որպեսզի երեխաները հետագայում լրացուցիչ բարդություններ չունենան, հետևաբար խրախուսում եմ շատ ավելի ակտիվորեն դպրոցներ դիմել: Դպրոցները լրացուցիչ իրազեկված են, որ ավելի ակտիվորեն հետևեն ու անհրաժեշտ քայլեր ձեռնարկեն՝ իրենց շրջակայքում գտնվող ու դեռևս դպրոց չհաճախող երեխաներին դպրոց բերելու հարցով», - ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Անդրադառնալով կրթության մյուս մակարդակներին՝ նախարարը տեղեկացրել է, որ արդեն իսկ 1000-ից ավելի սովորող դիմել է ՀՀ քոլեջներ և ուսումնարաններ: Նրանց հիմնական մասը դիմել է Երևանում գործող ուսհաստատություններ. մարզերի պարագայում՝ գերակշռողը Կոտայքի մարզի քոլեջները և ուսումնարաններն են: Նախարարը նշել է, որ ըստ նախնական հաշվարկների՝ ՄԿՈՒ ոլորտի ուսանողների շուրջ 40-50 տոկոսն այս պահին արդեն դիմել է կրթության շարունակականությունը վերականգնելու համար:
«Բուհական մակարդակում ունենք ՀՀ պետական բուհերում և դրանց մասնաճյուղերում արդեն հաշվառված շուրջ 1155 ուսանող: Սա նույնպես գրեթե 50 տոկոսն է: Նախարարության կայքում արդեն հրապարակվել են բուհերի, քոլեջների և ուսումնարանների ցանկերը, և մեր ուսանողները կարող են դիմել այդ ցանկից իրենց ավելի հարմար որևէ հաստատություն, որն իրականացնում է իրենց մասնագիտությամբ կրթություն: Եթե տվյալ մասնագիտությունը չկա, նրանք կարող են դիմել հարակից մասնագիտությամբ որևէ հաստատությունում կրթությունը շարունակելու համար», - ասել է ԿԳՄՍ նախարարը՝ հավելելով, որ թե՛ բուհերը, թե՛ քոլեջներն ու ուսումնարանները տեղեկացված են՝ ըստ անհրաժեշտության տարբերությունների հանձման, լրացուցիչ դասընթացների հետ կապված գործընթացները կազմակերպելու մասին:
Ներկայացնելով ուսուցիչների աջակցության ծրագիրը՝ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ հոկտեմբերի 16-ի երեկոյան գործարկվել է https://kadrer.emis.am/ հարթակը:
«Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված մեր ուսուցիչները կարող են հարթակում լրացնել իրենց անձնական տվյալներն ու այդպիսով գրանցվել: Նրանք մուտք կգործեն համակարգ, որտեղ հասանելի է ուսուցչական թափուր աշխատատեղերի մասին ամբողջ տեղեկությունը, որը խմբավորված է՝ ըստ մարզերի, բնակավայրերի և առարկաների: Նրանք կկարողանան շատ հեշտությամբ իրենց հարմար բնակավայրում գտնել իրենց դասավանդած առարկայով թափուր աշխատատեղ: Հարթակի գործարկման պահին գրանցված էր 1422 թափուր աշխատատեղ. այս պահին ունենք 1341, ինչը նշանակում է, որ 81 ուսուցիչ այս համակարգի միջոցով արդեն իսկ ընտրել է իրեն հարմար աշխատավայրը: Նախարարությունն արդեն նրանց կուղեգրի այդ հաստատություն: Հուսով ենք, որ դա նրանց համար կլինի լավագույն, հարմար աշխատավայրը, որը նաև մասնագիտական աշխատանքի հնարավորություն կտա: Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանվել շուրջ 1500 ուսուցիչներին հորդորում եմ դիմել ու շարունակել իրենց մասնագիտական գործունեությունը: Կարծում եմ՝ նրանք բոլորն էլ կամ գրեթե բոլորը կկարողանան հարթակի միջոցով իրենց հարմար աշխատանք գտնել»,- խոսքը եզրափակել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ