ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արաքսիա Սվաջյանը շրջայց է կատարել Եղվարդի և Աշտարակի կրթական հաստատություններում

Հոկտեմբերի 20, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր աշխատանքային այց է կատարել Կոտայքի և Արագածոտնի մարզեր, շրջել հանրակրթական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում:

Արաքսիա Սվաջյանի առաջին կանգառը Նաիրիի արհեստագործական պետական ուսումնարանն էր, որտեղ տնօրեն Մամիկոն Շահբազյանի ուղեկցությամբ նախարարի տեղակալը շրջել է լսարաններով, ծանոթացել շենքային ու գույքային պայմաններին, զրուցել սովորողների և մանկավարժների հետ: Նաիրիի արհեստագործական ուսումնարանը 97 սովորող ունի, նրանցից երկուսը Լեռնային Ղարաբաղից տեղահանված ուսանողներ են, որոնք իրենց ուսումը շարունակում են վարսավիրական և խոհարարական գործ մասնագիտություններով: Ուսումնարանը մասնագետներ է պատրաստում նաև տրանսպորտային միջոցների շահագործում և նորոգում մասնագիտությամբ: 2023/24 ուսումնական տարում Նաիրիի արհեստագործական պետական ուսումնարան է ընդունվել 35 սովորող ինչպես Եղվարդից, այնպես էլ հարակից մյուս բնակավայրերից: Նախարարի տեղակալը մտահոգիչ է համարել սովորողների թվի ոչ բավարար քանակը ու նաև որպես առաջնային խնդիր` արձանագրել գույք-շենքային պայմանները:

Արաքսիա Սվաջյանը շրջել է լսարաններով, հետևել մասնագիտական առարկաների դասապրոցեսին, հետաքրքրվել, թե ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն սովորողները ստացած կրթությունից և արդյոք դա բավարար համարո՞ւմ են՝ հետագայում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխանելու տեսանկյունից: Այս համատեքստում նախարարի տեղակալը կարևորել է պրակտիկ գիտելիքների ստացումը՝ ժամանակակից կրթության չափանիշների բավարարման առումով:

Նախարարի տեղակալի հաջորդ կանգառը Եղվարդի թիվ 1 ավագ դպրոցն էր, որտեղ նա նախ հետևել է ուսումնական գործընթացի կազմակերպմանը, ապա դպրոցի տնօրեն Համեստ Մելիքյանի ուղեկցությամբ ծանոթացել դպրոցի շենքային պայմաններին և հանդիպել ուսուցչական կազմի հետ:

Համեստ Մելիքյանի տեղեկացմամբ՝ Եղվարդի թիվ 1 ավագ դպրոցի մանկավարժներից 11-ը մասնակցել են կամավոր ատեստավորմանը և գրանցել բավականին բարձր արդյունքներ: Ի դեպ, Եղվարդի թիվ 1 ավագ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Թամարա Սիմոնյանին ԿԳՄՍ նախարարության կողմից օրերս որակավորման 4-րդ տարակարգ է շնորհվել, իսկ 2021 թվականին նա կամավոր ատեստավորումը հաղթահարել է 100 տոկոս արդյունքով: Եղվարդի թիվ 1 ավագ դպրոցի ևս երկու ուսուցիչներ ունեն տարակարգեր: Նախարարի տեղակալի հետ հանդիպմանը ուսուցիչները բարձրացրել են տարակարգի շնորհման կարգի հետ կապված որոշ հարցեր, որոնք վերաբերել են, մասնավորապես, ներկայացվող փաթեթի պահանջների հետ: Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ տարակարգի շնորհման կարգը վերանայվում է, ինչը նաև փաստաթղթավորման պահանջի ծավալի նվազում կենթադրի: «Այդուհանդերձ, ուսուցիչների մանկավարժական կարողությունները գնահատելու համար անհրաժեշտ են բավականաչափ նյութեր՝ դասալսման արձանագրությունների, դասի պլաններ և այլնի հետ կապված»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Եղվարդի թիվ 1 ավագ դպրոցում իր մասնագիտական գործունեությունը շարունակում է Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված մեկ ուսուցիչ: Արաքսիա Սվաջյանը վերջինիս հորդորել է գրանցվել ՀՀ մարզեր ուսուցիչների գործուղման համակարգում, ինչի շնորհիվ նա 30 տոկոս հավելավճար ստանալու հնարավորություն կունենա:

Ուսուցիչների կողմից բարձրացված մյուս հարցը վերաբերել է գրավոր աշխատանքների համար դպրոցների կողմից տրամադրվող լրավճարներին: Նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդգծել է՝ երբևէ որևէ նախկին ֆինանսավորման կարգում այսպիսի բաղադրիչ նախատեսված չի եղել, և գրավոր աշխատանքների համար տրվող վճարները դպրոցի ներսում կայացվող որոշումներ են. յուրաքանչյուր դպրոց իրավասու է քննարկել ու այն պահպանել։ Նախարարի տեղակալը ևս մեկ անգամ շեշտել է՝ դպրոցներն ինչպես որ իրականացնում էին այս գործընթացը, կարող են նույն կերպ այն շարունակել: Նա նաև պարզաբանել է, որ սեպտեմբերից ուժի մեջ մտած դպրոցների ֆինանսավորման նոր մոդելը դպրոցների գործունեության համար բարելավումներ է ապահովում:

Արաքսիա Սվաջյանի վերջին կանգառն Արագածոտնի մարզի Աշտարակի արհեստագործական պետական ուսումնարանն էր: Նախարարի տեղակալը տնօրեն Հարություն Ճանճապանյանի ուղեկցությամբ շրջել է լսարաններով, ծանոթացել ուսումնարանի շենքային պայմաններին, ուսումնասիրել սովորողների ուսումնառության պայմանները:

Աշտարակի արհեստագործական պետական ուսումնարանը շուրջ 120 սովորող ունի՝ խոհարարական գործ, ոսկերչություն և կարուձև մասնագիտություններով:

Շրջայցի ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է ՄԿՈՒ ոլորտի զարգացման ընթացիկ ծրագրերն ու հեռանկարները, խոսել Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված հայրենակիցներին ուսումնական-աշխատանքային գործընթացներում ինտեգրելու անհրաժեշտության մասին: Նա նաև նշել է, որ քոլեջների և ուսումնարանների հանրակրթական առարկաների ուսուցիչները ևս կարող են մասնակցել կամավոր ատեստավորմանը և ստանալ աշխատավարձ՝ բարձր դրույքաչափով և հավելավճարով:

Նախարարի տեղակալի մարզային այցերը լինելու են շարունակական:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)