Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի բակում բուհի՝ Արցախյան երկրորդ պատերազմում զոհված ուսանողների հիշատակը հավերժացնող խաչքար-հուշաքարի մոտ, այսօր երդվել են ՀՊՄՀ առաջին կուրսեցիները:
Հանդիսավոր արարողությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, Երևանի Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցու հովիվ Տեր Առնակ քահանա Հարությունյանը, ՀՊՄՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն ընդգծել է՝ որակյալ և բարձր արդյունավետությամբ աշխատող ուսուցիչների պահանջարկը մեծ է, իսկ երկրի զարգացման միակ ճանապարհը ուժեղ և մրցունակ կրթական համակարգ ունենալն է:
«Վստահ եմ՝ մեր ուսանողներն իրենց ուսումնառության տարիներին ջանասիրաբար յուրացնելու են իրենց տրված գիտելիքը, կարողությունները և համալրելու են մեր ուսուցիչների շարքերը, որոնք ջանք ու եռանդ չեն խնայում երկրի համար ամենակարևոր աշխատանքը կատարելու համար: Խնդրում եմ, որ շատ ուշադրությամբ ու խնամքով վերաբերվենք այն տարիներին, որոնց ընթացքում ուսումնասիրելու եք ձեր ընտրած մասնագիտությունը: Լրջորեն վերաբերվեք այն պատասխանատվությանը, որը տրվելու է ձեզ որակավորում ստանալու արդյունքում: Մեր երկիրն այսօր կրթության ոլորտի լուրջ բարեփոխումների շրջափուլում է, և դուք ընդամենը 4 տարի անց մտնելու եք դպրոց՝ լուծելով նաև այն խնդիրները, որոնց առջև այսօր կանգնած է մեր կրթական համակարգը»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այսօրվա ուսանողները հետագայում լրացնելու են կրթական համակարգում արդյունավետորեն աշխատող ուսուցիչների շարքերը:
ՀՊՄՀ ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը շնորհավորել է ուսանողներին իրենց մասնագիտական երազանքի իրականացման և Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի բանակին զինվորագրվելու առթիվ։
«Օրը շատ կարևոր է, վայրը՝ խորհրդանշական: Մեկդարյա պատմություն ունեցող, ձեռքբերումները սերնդեսերունդ փոխանցող համալսարանի ավանդական երդման արարողությունը 2020 թվականից կազմակերպվում է մի վայրում, որտեղ նաև լռելյայն գտնվում են այն ուսանողները, որոնք չեն հասցրել սովորել և ուսուցիչ դառնալ։ Նրանց լռությանը մենք պարտք ենք միասին։ Այստեղ ձեր երազանքներին գումարվում են մեր տղաների սպասումները»,- նշել է ՀՊՄՀ ռեկտորը։
Տեր Առնակ Հարությունյանը աղոթքով է սկսել իր օրհնության խոսքը և ուսանողներին հորդորել է իրենց ամբողջ մտածումը, միտքը և հոգին դնել սերունդների դաստիարակության և կրթության գործում. «Յուրաքանչյուր ազգի հիմքը կրթությունն է, անկրթությունն է ազգին կործանում։ Այսօր դուք լծված եք այդ աստվածահաճո առաքելությանը»։
Առաջին կուրսեցիներին ողջունել ու հաջող ուսումնառություն են մաղթել նաև Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Աիդա Թոփուզյանը և Բանասիրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Աելիտա Դոլուխանյանը:
Այնուհետև, Կրթության հոգեբանության և սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի առաջին կուրսի ուսանողուհի Մոնիկա Մելքոնյանն ընթերցել է առաջին կուրսեցու երդման տեքստը, որից հետո բոլոր առաջին կուրսեցիները կրկնել են՝ «Երդվում ենք»։ Համալսարանի Գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի երգչախմբի կատարմամբ հնչել է ուսանողների միջազգային հիմնը։
Միջոցառման ավարտին ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը բուհի ղեկավար և պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ խնկարկել է Արցախյան պատերազմների ընթացքում նահատակված աբովյանականներին նվիրված հուշակոթող-խաչքարի մոտ և մեկ րոպե լռությամբ հարգել նրանց հիշատակը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ