ՀՀ ԱԺ ութերորդ գումարման վեցերորդ նստաշրջանի հերթական նիստում քննարկվել է ««Հանրակրթության մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունելու հարցը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ ՀՀ կառավարությունը նախագծի վերաբերյալ իր դրական դիրքորոշումը հայտնել է առաջին ընթերցման ժամանակ: Առաջին ընթերցումից հետո ներկայացվել են խմբագրական բնույթի դիտարկումներ, որոնք ընդունվել են: ԿԳՄՍ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել կառուցողական համագործակցության համար, որի շնորհիվ երկրորդ ընթերցմամբ նախագիծն արդեն պարունակում է լրացուցիչ կարևոր դրույթներ:
«Նախագիծն ինքնին կարևոր է ներառական կրթությանը նպաստելու, արժեքային շեշտադրումներ և նոր գործիքակազմ ներդնելու առումով: Երկրորդ ընթերցումից առաջ հնարավորություն ենք ունեցել նաև բացառիկ ընդունակություններ ունեցող օժտված անձանց սահմանումը տալու, ինչը կարևոր է նրանց կարողությունների զարգացման համար: Կառավարության նախաձեռնություններից մեկը վերաբերում է տաղանդների զարգացման հիմնադրամի ստեղծմանը, որի հիմնական շահառուները լինելու են հենց այս անձինք ու նրանց համար նախատեսված պետական հատուկ քաղաքականություն և գործիքակազմ պետք է լինի»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նախագծի հեղինակ, պատգամավոր Զարուհի Բաթոյանն առաջարկել է լիազոր նորմեր սահմանել՝ ուսումնական հաստատությունների ցանկերի հաստատման ու տնօրենների ատեստավորման վերաբերյալ: Պատգամավորը, մասնավորապես առաջարկում է՝ հաջող արդյունքի դեպքում նաև հավելավճարի մեխանիզմ կիրառել:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է տնօրենների ատեստավորման գործընթացի արդյունքում հավելավճարի տրամադրման հնարավորության ամրագրումը, որը թույլ կտա այս ոլորտում նույնպես մասնագիտական զարգացման և վարձատրության բարձրացման փոխկապակցված համակարգ ներդնել:
«Բոլոր առումներով կարևոր նախագիծ է, և Կառավարության դիրքորոշումը միանշանակ դրական է»,- եզրափակել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նշենք նաև, որ նախագծով առաջարկվում է նաև վերանայել մանկավարժների և սովորողների իրավունքներն ու պարտականությունները, մասնավորապես՝ մանկավարժական աշխատողների պարտականություններում ամրագրել կրթական գործընթացում բոլոր սովորողների ակտիվ մասնակցության խթանումը, այդ թվում՝ արտադասարանական և արտադպրոցական միջոցառումների մասնակցության առումով, ինչպես նաև խտրականությունից զերծ միջավայրի ապահովումը:
Նախագծով առաջարկվում է նաև սահմանել դպրոցում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների ծնողների փոխօգնության խումբ ստեղծելու իրավունքը, ինչպես նաև սովորողի ծնողի պարտավորություններում ամրագրել երեխայի անհատական ուսուցման պլանի իրականցմանը մասնակցելու, դասապատրաստմանն աջակցելու, մարդու և պետության նկատմամբ հարգալից վերաբերմունք դաստիարակելու նորմերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ