ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարողությունների զարգացման դասընթաց՝ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի անդամների համար

Հոկտեմբերի 25, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարին կից աշակերտական խորհրդի անդամները հոկտեմբերի 25-27-ը Երևանում կմասնակցեն կարողությունների զարգացման եռօրյա դասընթացին:

«Քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» խորագիրը կրող դասընթացին 22 աշակերտ է մասնակցում ինչպես Երևանից, այնպես էլ ՀՀ տարբեր մարզերից: Այն կազմակերպել է ԿԳՄՍ նախարարությունը՝ «ՓԻ-ԷՅՉ ինթերնեշնլ» (Փրոջեքթ Հարմոնի) կազմակերպության հետ համատեղ:

Դասընթացի մեկնարկին ընդառաջ՝ մասնակիցների հետ հանդիպել և նրանց ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ կարևորելով աշակերտական խորհրդի դերակատարությունը կրթական համակարգի արդիականացման համատեքստում:

«Ձեզ հետ շփումն ուժ և էներգիա է փոխանցում մեզ՝ խնդիրների լուծման ուղղությամբ ակտիվ աշխատելու, կրթական համակարգն ավելի արդյունավետ դարձնելու առումով: Այդ գործընթացում շատ ենք կարևորում ձեր՝ շահակից ամենակարևոր խմբերից մեկի դերը: Դուք ներկայացնում եք մեր երկրի աշակերտների ձայնը. շատ կարևոր է, որ համառորեն հետամուտ լինեք խնդիրների լուծմանը, ձեզ մտահոգող հարցերի բարձրաձայնմանը, որոնք ինքներդ եք նկատում և լսում ձեր դասընկերներից, հասակակիցներից»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը և խորհրդի մասնակիցներին հորդորել ակտիվ լինել:

Նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ աշակերտների կողմից ստացված ազդակները ոլորտի պատասխանատուներին ուղղորդելու են արագ արձագանքման և խնդիրների լուծման տեսանկյունից. «Վստահ եմ՝ սա ձեզ համար շատ մեծ փորձառություն է՝ որպես առաջնորդներ ձևավորվելու և զարգանալու համար,- նշել է նախարարի տեղակալը և շարունակել,- Դուք պաշտպանում եք ոչ միայն ձեր անձի, այլև աշակերտական համայնքի իրավունքները: Հետևաբար, շատ կարևոր է, որ գիտակցեք այն պատասխանատվությունն ու պարտականությունները, որոնք ունեք որպես սովորողներ: Հիմա մենք կրթական բարեփոխումների շրջափուլում ենք, ու եթե դուք դպրոցներում որևէ դրական փոփոխություն նկատեք ու այդ մասին բարձրաձայնեք, մեզ ուժ և հավատ կտաք, որ ընթանում ենք ճիշտ ճանապարհով: Նույն կերպ՝ կարևոր է առողջ քննադատությունը, ուստի խնդրում եմ շատ ուշադիր լինել և նկատել դպրոցի ու ձեր հասակակիցների առաջնային խնդիրները»:

Արաքսիա Սվաջյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել «ՓԻ-ԷՅՉ ինթերնեշնլ» /Փրոջեքթ Հարմոնի/ կազմակերպության գործընկերներին՝ նմանօրինակ դասընթացի նախաձեռնման համար և ընդգծել աշակերտների կարողությունների, վերլուծական և համագործակցային հմտությունների զարգացման կարևորությունը: Նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ դասընթացը կնպաստի նաև մասնակիցների անձնային հատկանիշների զարգացմանը:

PH International-ի հայկական մասնաճյուղի ղեկավար Մարիամ Մարտիրոսյանի խոսքով՝ դասընթացը կազմակերպվել է՝ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհրդի դերը ևս մեկ անգամ արժևորելու և կարևորելու նպատակով:

«Գիտակցում ենք, որ ձևավորվել է հանրապետական նշանակության շատ կարևոր կառույց, և դուք մեր մեծ գործի շատ կարևոր մասն եք: Դուք ձեր համայնքների պատվիրակներն ենք, իսկ մենք այս ծրագրի ու մեր մասնագիտական ներուժի շրջանակում պետք է աջակցենք, որ դուք ավելի գործուն, կենսունակ և արդյունավետ խումբ դառնանք: Հուսով ենք՝ սա լինելու է գիտելիքի, հմտությունների փոխանակման բաց և ազատ հարթակ: Երիտասարդները մեր երկրի զարգացման հենարանն են, այնպես որ պետք է հենվենք մեկս մյուսի վրա և նմանօրինակ հանդիպումները դարձնենք շարունակական»,- նշել է Մարիամ Մարտիրոսյանը:

Կարողությունների զարգացման դասընթացի ավարտին մասնակիցներին տրվելու է հավաստագիր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)