ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ֆրանսիայի համը» խորագրով միջոցառում «Ընտանիք» կենտրոնում

Ապրիլի 20, 2017
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Ապրիլի 17-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ֆրանսիայի համը» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիայի տոնին:

Միջոցառման նպատակն էր ձևավորել սեր և հետաքրքրություն ֆրանսերեն լեզվի նկատմամբ, կարևորել խոհարարական արվեստի դերը միջմշակութային կապերի ամրապնդման գործում` զուգահեռներ անցկացնելով հայկական և ֆրանսիական խոհանոցների միջև:

Միջոցառմանը ներկա էին հյուրեր Ֆրանսիայից, SPFA կազմակերպության և KASA շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև դպրոցների մանկավարժներ, դասախոսներ և ծնողներ:

Դահլիճը զարդարված էր ֆրանսիական և հայկական երանգներով:

Միջոցառումը սկսվեց հայկական պարարվեստի և ազգագրական երգ ու պարի խմբակների սաների երաժշտական և պարային կատարումներով: Սաների հուզիչ և հայրենասիրական կատարումները հիացմունք առաջացրեցին ներկաների շրջանում:

Այնուհետև ֆրանսերենի խմբակի սաները ներկայացրին ֆրանսիական և հայկական խոհանոցային արվեստի առանձնահատկությունները, որը զուգորդվեց սահիկահանդեսի ցուցադրմամբ: Սաները հանդես եկան հայկական և ֆրանսիական բեմական դրվագներով՝ ցույց տալով երկու երկրների խոհանոցային մշակույթի տարբերություններն ու նմանությունները:

Բեմադրությունների ընթացքում ցուցադրվեցին գեղեցիկ և ներդաշնակ պարային կատարումներ՝ ֆրանսիական երաժշտության և հայկական դուդուկի հնչյունների ներքո:

Միջոցառման երկրորդ մասում պատվոգրեր հանձնվեցին SPFA կազմակերպության նախագահ Ջանիկ Մանիսյանին և KASA շվեյցարական մարդասիրական հիմնադրամի կամավոր Սիամ Աթիային՝ Գյումրի քաղաքի, մասնավորապես «Ընտանիք» կենտրոնի դեռահասների շրջանում ֆրանսերեն լեզվի տարածմանն ու զարգացմանը նպաստելու համար:

Միջոցառումն եզրափակվեց կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանի ելույթով, որից հետո հյուրերը հրավիրվեցին համտեսի:

 

Վ. Նահապետյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)