ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է վիրահայ 25 երիտասարդների հետ, որոնց համար ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է համահայկական քառօրյա ճանաչողական այց Հայաստանի պատմական, մշակութային և հոգևոր վայրեր:
Միջոցառման մասնակիցների ընտրությունն իրականացրել է Հայ առաքելական եկեղեցու վիրահայոց թեմի հետ համագործակցությամբ:
Այցի նպատակն է հայկական արժեքների ճանաչողության միջոցով վիրահայ երիտասարդներին Հայաստանն առավել ճանաչելի դարձնելն ու հայապահպանությանն օժանդակելը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և առանձնահատուկ կարևորել սփյուռքահայ երիտասարդների հետ նմանօրինակ հանդիպումները:
«Հայաստանն ու Վրաստանը բարեկամական ամուր կապեր ունեն, հարևան երկրների ժողովուրդներն ունեն պատմական և մշակութային ընդհանրություններ, դիմակայում են համարյա նույն մարտահրավերներին: Երիտասարդական այսօրինակ հանդիպումներն ու ծրագրերը նպաստում են հայկական համայնքի հետ կապերի խորացմանը ու հետագա համագործակցության զարգացմանը: Դուք` երիտասարդներդ, նպաստում եք հայկական արժեքների պահպանմանը և այդ արժեքների առաջնային կրողն ու տարածողն եք»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նախարարի տեղակալը երիտասարդներին խորհուրդ է տվել առավել ներգրավված լինել նախարարության կողմից իրականացվող երիտասարդական նախաձեռնություններում, մասնակցել ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտների, մասնավորապես՝ կրթական, գիտական, երիտասարդական, մշակութային, սպորտային, վերապատրաստման և այլ ծրագրերին:
Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զառա Ասլանյանը վիրահայ երիտասարդներին ներկայացրել է ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության գերակա ուղղությունները, երիտասարդների հետ տարվող աշխատանքները և ծրագրերը: Նա անդրադարձել է նաև ֆորմալ և ոչ ֆորմալ զբաղվածության միջոցով աշխատաշուկայում երիտասարդների մասնակցության խթանմանը, ձեռնարկատիրական կարողությունների զարգացմանը և նորարարությանը միտված նախագծերում երիտասարդների ակտիվ ներգրավմանը:
Երիտասարդներին ողջունել է նաև շուրջ երկու տարի Մոսկվայից Հայաստան տեղափոխված և Երևանում «իԳործ» ծրագրի շրջանակում աշխատանքային գործունեություն ծավալող Անի Հարությունյանը: Վերջինս երիտասարդներին խորհուրդ է տվել իրենց բնակության երկրում լինել միասնական, առավել ակտիվ, նպատակասլաց ու իրազեկված, հավատալ իրենց ներուժին, ինչպես նաև հորդորել է կրթվել ու գործել ի նպաստ հայրենիքի:
Երիտասարդներն էլ իրենց հերթին պատմել են Հայաստանում ունեցած իրենց էքսկուրսիաների մասին: Նրանք հատկապես տպավորվել են Գոշավանքով, որն ավելի գեղեցիկ է, քան տեսել էին լուսանկարներում, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանով, որտեղ պահպանվող հին ձեռագրերը, ինչպես երիտասարդներն են նշել, պետք է տեսնի յուրաքանչյուր հայ:
ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները երիտասարդներին տեղեկացրել են նաև, որ ծրագիրը շարունակական կլինի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ