ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում վիրահայ երիտասարդների հետ՝ համահայկական ճանաչողական այցի շրջանակում

Հոկտեմբերի 27, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է վիրահայ 25 երիտասարդների հետ, որոնց համար ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ կազմակերպվել է համահայկական քառօրյա ճանաչողական այց Հայաստանի պատմական, մշակութային և հոգևոր վայրեր:

Միջոցառման մասնակիցների ընտրությունն իրականացրել է Հայ առաքելական եկեղեցու վիրահայոց թեմի հետ համագործակցությամբ:

Այցի նպատակն է հայկական արժեքների ճանաչողության միջոցով վիրահայ երիտասարդներին Հայաստանն առավել ճանաչելի դարձնելն ու հայապահպանությանն օժանդակելը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է երիտասարդներին և առանձնահատուկ կարևորել սփյուռքահայ երիտասարդների հետ նմանօրինակ հանդիպումները:

«Հայաստանն ու Վրաստանը բարեկամական ամուր կապեր ունեն, հարևան երկրների ժողովուրդներն ունեն պատմական և մշակութային ընդհանրություններ, դիմակայում են համարյա նույն մարտահրավերներին: Երիտասարդական այսօրինակ հանդիպումներն ու ծրագրերը նպաստում են հայկական համայնքի հետ կապերի խորացմանը ու հետագա համագործակցության զարգացմանը: Դուք` երիտասարդներդ, նպաստում եք հայկական արժեքների պահպանմանը և այդ արժեքների առաջնային կրողն ու տարածողն եք»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Նախարարի տեղակալը երիտասարդներին խորհուրդ է տվել առավել ներգրավված լինել նախարարության կողմից իրականացվող երիտասարդական նախաձեռնություններում, մասնակցել ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտների, մասնավորապես՝ կրթական, գիտական, երիտասարդական, մշակութային, սպորտային, վերապատրաստման և այլ ծրագրերին:

Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զառա Ասլանյանը վիրահայ երիտասարդներին ներկայացրել է ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության գերակա ուղղությունները, երիտասարդների հետ տարվող աշխատանքները և ծրագրերը: Նա անդրադարձել է նաև ֆորմալ և ոչ ֆորմալ զբաղվածության միջոցով աշխատաշուկայում երիտասարդների մասնակցության խթանմանը, ձեռնարկատիրական կարողությունների զարգացմանը և նորարարությանը միտված նախագծերում երիտասարդների ակտիվ ներգրավմանը:

Երիտասարդներին ողջունել է նաև շուրջ երկու տարի Մոսկվայից Հայաստան տեղափոխված և Երևանում «իԳործ» ծրագրի շրջանակում աշխատանքային գործունեություն ծավալող Անի Հարությունյանը: Վերջինս երիտասարդներին խորհուրդ է տվել իրենց բնակության երկրում լինել միասնական, առավել ակտիվ, նպատակասլաց ու իրազեկված, հավատալ իրենց ներուժին, ինչպես նաև հորդորել է կրթվել ու գործել ի նպաստ հայրենիքի:

Երիտասարդներն էլ իրենց հերթին պատմել են Հայաստանում ունեցած իրենց էքսկուրսիաների մասին: Նրանք հատկապես տպավորվել են Գոշավանքով, որն ավելի գեղեցիկ է, քան տեսել էին լուսանկարներում, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանով, որտեղ պահպանվող հին ձեռագրերը, ինչպես երիտասարդներն են նշել, պետք է տեսնի յուրաքանչյուր հայ:

ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները երիտասարդներին տեղեկացրել են նաև, որ ծրագիրը շարունակական կլինի:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)