Ալբանիայի մայրաքաղաք Տիրանայում ավարտված ըմբշամարտի Մ23 տարեկանների աշխարհի առաջնությունում Հայաստանի ներկայացուցիչ, հունահռոմեական ոճի ըմբիշ Շանթ Խաչատրյանը բրոնզե մեդալ է նվաճել:
72 կգ քաշայինների բրոնզե մեդալի համար պայքարում Խաչատրյանը 9:0 հաշվով առավելության է հասել Ղրղզստանի ներկայացուցիչ Ադիլխան Նուրլանբեկովի նկատմամբ:
Հայ ըմբիշը պայքարը սկսել էր որակավորման փուլից, որտեղ 8։0 հաշվով հաղթել էր Իտալիայի ներկայացուցիչ Ջիովանի Ալեսիոյին, 1/8 եզրափակչում Շանթ Խաչատրյանը 10։0 հաշվով ուժեղ էր գտնվել Ղազախստանի ներկայացուցչից, քառորդ եզրափակչում 3։3 հաշվով էր ավարտել գոտեմարտը վրացի ըմբիշի հետ, իսկ կիսաեզրափակչում 6։15 հաշվով զիջել էր չեզոք դրոշի ներքո հանդես եկող Դմիտրի Ադամովին և պայքարել բրոնզե մեդալի համար։
Այսպիսով, հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի երիտասարդական հավաքականը Մ23 ԱԱ-ում ելույթն ավարտել է 1 բրոնզե մեդալով:
Հավաքականի ևս 5 անդամներ՝ Մանվել Խաչատրյանը (55 կգ), Յուրիկ Հովեյանը (63 կգ), Կարեն Խաչատրյանը (82 կգ), Հայկ Խլոյանը (97կգ) և Ռազմիկ Քուրդյանը (130 կգ), գոտեմարտել են բրոնզե մեդալների համար, սակայն զիջել են մրցակիցներին:
Մանվել Խաչատրյանը պայքարը սկսել էր որակավորման փուլից, որտեղ 9:0 հաշվով առավելության էր հասել միջազգային ֆեդերացիայի դրոշի ներքո (UWW) հանդես եկող հնդիկ Լայշրամ Սանայի Մեիտեի նկատմամբ, 1/8 եզրափակչում հայ ըմբիշը 8:0 հաշվով հաղթել էր Բուլղարիայի ներկայացուցիչ Դենիս Դեմիրովին, սակայն քառորդ եզրափակչում 1:9 հաշվով զիջել էր ղազախ Իշխար Կուրբաևին: Վերջինս հասել էր եզրափակիչ, և Խաչատրյանը բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն էր ստացել: Սփոփիչ գոտեմարտում Մանվելը 3:2 հաշվով առավելության էր հասել ուկրաինացի ըմբիշի նկատմամբ, սակայն բրոնզե մեդալի համար գոտեմարտում զիջել է Եվրոպայի գործող չեմպիոն, Թուրքիայի ներկայացուցիչ Ադեմ Բուրակ Ուզունին (0:10):
Յուրիկ Հովեյանը պայքարը սկսել էր 1/8 եզրափակչից, որտեղ 9:0 հաշվով վստահ հաղթանակ էր տարել Շվեյցարիայի ներկայացուցիչ Յոնաս Մյուլերի նկատմամբ, սակայն հաջորդ փուլում Հովեյանը 0:8 հաշվով պարտվել էր չեզոք դրոշի ներքո հանդես եկող բելառուս Հլեբ Մակարանկային: Վերջինս դուրս էր եկել եզրափակիչ, ինչի շնորհվի Հովեյանը բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն էր ստացել: Սփոփիչ գոտեմարտում Հովեյանը տպավորիչ հաղթանակ էր տարել Ադրբեջանի ներկայացուցչի նկատմամբ, սակայն բրոնզե մեդալի համար գոտեմարտում 1:2 հաշվով զիջել ճապոնացի Չիեզո Մարույամային:
Կարեն Խաչատրյանը պայքարը սկսել էր որակավորման փուլից, որտեղ 3:2 հաշվով հաղթել էր ֆին Օտո Կետոնենին, 1/8 եզրափակչում առավելության էր հասել բելառուս Իլյա Բիցեևի նկատմամբ, սակայն քառորդ եզրափակչում պարտվել էր թուրք Ալպերեն Բերբերիին: Վերջինս հասել էր եզրափակիչ, և Խաչատրյանը բրոնզե մեդալի համար պայքարելու հնարավորություն էր ստացել: Սփոփիչ գոտեմարտում Կարեն Խաչատրյանը 3:1 ուժեղ էր գտնվել ադրբեջանցի Էլջան Մամադովից, բայց բրոնզե մեդալի համար գոտեմարտում 2:3 հաշվով զիջել է Եգիպտոսի ներկայացուցիչ Էմադ Աշրաֆ Մոհամեդ Աբուելատայի հետ:
Եվրոպայի Մ23 տարեկանների առաջնության բրոնզե մեդալակիր Հայկ Խլոյանը որակավորման փուլում 4:1 հաշվով առավելության էր հասել Լաշա Թվիլդիանիի նկատմամբ, 1/8 եզրափակչում հայ ըմբիշը 7:2 հաշվով հաղթանակ էր տարել չեզոք դրոշի ներքո հանդես եկող ռուսաստանցի Արթուր Արզումանյանի նկատմամբ, քառորդ եզրափակչում 8:0 հաշվով հաղթել էր ԱՄՆ ներկայացուցիչ Քեյդ Լաուտին, սակայն կիսաեզրափակչում 0:9 հաշվով պարտվել էր բելառուս Պավել Հլինչուկին։ Բրոնզե մեդալի համար գոտեմարտում Խլոյանը գոտեմարտել է Գերմանիայի ներկայացուցիչ Լուկաս Ալեքսանդրոս Լազոջիանիսի հետ և 3:5 հաշվով զիջել մրցակցին:
Ռազմիկ Քուրդյանը որակավորման փուլում 3:1 հաշվով հաղթել էր Ճապոնիայի ներկայացուցիչ Սոտա Օկումուրային, քառորդ եզրափակչում 5:1 հաշվով առավելության էր հասել Եգիպտոսի ներկայացուցիչ Ֆեկրի Մուհամեդ Եիսայի նկատմամբ, սակայն կիսաեզրափակչում 2:4 հաշվով զիջել էր Թուրքիայի ներկայացուցիչ Մուհամեդ Համզա Բակիրին՝ վիճելի մրցավարության արդյունքում: Բրոնզե մեդալի համար գոտեմարտում Քուրդյանը 1:7 հաշվով պարտվել է չեզոք դրոշի ներքո հանդես եկող ռուսաստանցի Միխայիլ Լապտևին:
Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչ, 67 կգ քաշային Սահակ Հովհաննիսյանը պարտվել է մեկնարկում, իսկ 87 կգ քաշային Սամվել Սարգսյանը առաջին սփոփիչ գոտեմարտում ԱՄՆ-ի ներկայացուցչին 10:0 հաշվով հաղթելուց հետո երկրորդում զիջել է լեհ մրցակցին և դուրս մնացել հետագա պայքարից:
Հիշեցնենք՝ ավելի վաղ Հայաստանի ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականը 1 արծաթե և 1 բրոնզե մեդալ էր նվաճել Մ23 տարեկանների ԱԱ-ում: Առաջնության փոխչեմպիոնի կոչմանն արժանացել էր 57 կգ քաշային Մանվել Խնձրցյանը, իսկ 61 կգ քաշային Մեժլում Մեժլումյանը դարձել էր բրոնզե մեդալակիր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ