ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երաժշտական և արվեստի դպրոցների մեթոդիստ-մանկավարժներն այցելել են ՀՀ մարզեր

Նոյեմբերի 1, 2023
Մշակութային լուրեր

«Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամի մեթոդիստ-մանկավարժները, ինչպես նաև բարձրագույն և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների առաջատար հրավիրյալ մասնագետները 2023-2024 ուսումնական տարվա սեպտեմբերից «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ուսումնամեթոդական աշխատանքներ» ծրագրի շրջանակում այցելել են ՀՀ մարզեր։

Սեպտեմբեր և հոկտեմբեր ամիսներին հիմնադրամի մեթոդիստ-մանկավարժները և հրավիրյալ մասնագետներն այցելել են ՀՀ Շիրակի, Կոտայքի, Գեղարքունիքի և Վայոց ձորի մարզեր։ Այդ գործունեության արդյունքում ուսումնամեթոդական ու գործնական օգնություն են ստացել 72 մանկավարժ և 796 աշակերտ։

Հոկտեմբերի 19-21-ը Սյունիքի մարզում են գտնվել հիմնադրամի 5 մեթոդիստ-մանկավարժներ Նոռա Այվազյանը (ջութակ), Մարինե Ասատրյանը (քանոն), Արգենտինա Պողոսյանը (խմբավար), Տատյանա Ռուխկյանը (պար), Դավիթ Դավթյանը (գեղարվեստ) և 2 հրավիրյալ մասնագետներ՝ Տիգրան Բերկելյանը (Պ. Չայկովսկու անվան ՄԵՄԴ դասատու, դաշնամուր) և Քրիստինե Սահակյանը (Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի պրոֆեսոր, մեներգեցողություն)։ Սյունիքի մարզ է այցելել նաև «Մշակութային կրթության աջակցության» հիմնադրամի տնօրեն Նելլի Սարգսյանը՝ որպես ծրագրի համակարգող։

Հիմնադրամի աշխատակիցները ծանոթացել են գյուղական դպրոցների շենքային պայմաններին, մանկավարժների ամենօրյա գործունեությանը, մշակութային կյանքը համայնքներում ակտիվացնելուն ուղղված աշխատանքներին և ծրագրերին, իրականացվող միջոցառումներին։ Լսումների միջոցով նրանք ևս մեկ անգամ անդրադարձել են այս տարվա հանրապետական մրցույթներին մասնակցող անհատ կատարողների և համույթների կատարվելիք ծրագրի ճշգրիտ ընտրությանը։

Նոյեմբեր-դեկտեմբերին նախատեսվում են մեթոդիստ-մանկավարժների և հրավիրյալ մասնագետների այցելություններ ևս 5 մարզեր։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)