ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով հատկացված միջոցների միջև կատարվել է վերաբաշխում՝ 279 մլն 945 հազար դրամ գումարի շրջանակում: Գումարը կուղղվի «500 մանկապարտեզ, 300 դպրոց» ծրագրի շրջանակում մինչև տարեվերջ կառուցումն ավարտվող դպրոցների, ինչպես նաև Գեղարքունիքի մարզի 96 դպրոցի գույքի ձեռքբերմանը:
Հարցը զեկուցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ նշելով, որ գումարը կհատկացվի 14 դպրոցի գույքով ապահովման ծրագրին: Նրա խոսքով՝ 2022 թ.-ին ՀՀ պետական բյուջեի միջոցների հաշվին գույք է հատկացվել 6 մոդուլային դպրոցի (Դեղձուտի, Եղեգիսի, Ջրառատի և Արգինայի միջնակարգ, Հագվու և Կաթնաղբյուրի հիմնական դպրոցներ):
Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացրել է մոդուլային դպրոցների կարիքների լրացուցիչ գույքագրում: Որոշմամբ նախատեսվում է 66 մլն 103 հազար դրամ հատկացնել մոդուլային դպրոցների գույքով ապահովման համար:
Սեյսմիկ անվտանգության բարելավման ծրագրի շրջանակում մինչև տարեվերջ նախատեսված է 7 դպրոցի կառուցման ավարտ: Դրանք են՝ Երևանի թիվ 6, թիվ 18, թիվ 111, թիվ 116, թիվ 122 հիմնական, Արագածոտնի մարզի Օհանավանի և Արմավիրի մարզի Պտղունքի միջնակարգ դպրոցները:
«Դպրոցները գույքի մի մասը ստացել են 2022 թվականին, իսկ մյուս մասը կրկին գույքագրվել է նախարարության կողմից: Գույքի տրամադրման նպատակով նախատեսվում է հատկացնել 141 մլն 148 հազար դրամ: Մինչև տարեվերջ կառուցումը կավարտվի, և գույքով կապահովվի նաև Մասիսի թիվ 5 ավագ դպրոցը, որի շինարարությունը մեկնարկել է 2021 թվականին: Գույքի ձեռքբերման համար կհատկացվի 28 մլն 169 հազար դրամ»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ որոշմամբ 42 մլն դրամ է հատկացվում նաև ՀՀ Գեղարքունիքի մարզպետի աշխատակազմին՝ 96 դպրոցի գույքի ձեռքբերման նպատակով:
ՀՀ կառավարության մեկ այլ որոշմամբ 2023 թվականի պետական բյուջեով կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար հատկացված միջոցների միջև կատարվել է վերաբաշխում 248 մլն 546 հազար դրամ գումարի շրջանակում: Գումարը կուղղվի 2021-2022 թթ.-ին կառուցված/հիմնանորոգված դպրոցների գույքով ապահովմանը և մինչև տարեվերջ վերակառուցումն ավարտվող դպրոցների մարզադահլիճների շինարարության ծավալների ավելացմանը:
Նշվածը վերաբերում է 10 դպրոցի գույքով ապահովման ծրագրերին: Դպրոցները գույքի մի մասը ստացել են 2021 և 2022 թթ.-ին, իսկ մյուս մասը գույքագրվել է նախարարության կողմից: Այս որոշմամբ նախատեսվում է հատկացնել 59 մլն 508 հազար դրամ Սեյսմիկ անվտանգության բարելավման ծրագրի շրջանակում 2021-2022 թթ. շինարարությունն ավարտված Երևանի թիվ 95 միջնակարգ դպրոցի և Եղեգնաձորի թիվ 1 հիմնական դպրոցի գույքով ապահովմանը:
«Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում 2021-2022 թթ.-ին հիմնանորոգվել է 8 ավագ դպրոց: Դպրոցները գույքի մի մասը ստացել են 2021 և 2022 թթ.-ին, իսկ մյուս մասը գույքագրվել է նախարարության կողմից: Որոշմամբ նախատեսվում է հատկացնել 95 մլն 361 հազար դրամ «Կրթության բարելավում» ծրագրի շրջանակում 2021-2022 թթ. հիմնանորոգված 5 դպրոցների գույքով ապահովման համար՝ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի ավագ դպրոց, Երևանի թիվ 142 ավագ դպրոց, ՀՀ Սյունիքի մարզի Գորիսի թիվ 1 ավագ դպրոց, ՀՀ Շիրակի մարզի Արթիկի թիվ 3 ավագ դպրոց, ՀՀ Շիրակի մարզի Գյումրու Ակադեմիական վարժարան:
2021-2022թթ.-ին հիմնանորոգման աշխատանքներն ավարտվել են նաև ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Զոլաքարի N2 միջնակարգ դպրոցում, ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու թիվ 5 ավագ դպրոցում և ՀՀ Շիրակի մարզի Գյումրու թիվ 27 միջնակարգ դպրոցում: Նշված 3 դպրոցի գույքով ապահովման համար որոշմամբ նախատեսվում է հատկացնել 78 մլն 648 հազար դրամ:
Որոշմամբ 15 մլն 28 հազար դրամ գումար է հատկացվում մինչև տարեվերջ վերակառուցումն ավարտվող դպրոցների մարզադահլիճների շինարարության ծավալների ավելացման համար: Նշվածը վերաբերում է Փշատավանի միջնակարգ դպրոցին, Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցին և Արմավիրի հ. 8 հիմնական դպրոցին: Մինչև տարեվերջ նախատեսվում է ավարտել 15 դպրոցի մարզադահլիճի մասնաշենքի կառուցման աշխատանքները: Միաժամանակ, կավարտվեն նաև 9 դպրոցի մարզադահլիճի վերակառուցման աշխատանքները: Բոլոր մարզադահլիճները կապահովվեն նաև նոր մարզական գույքով, որի ձեռքբերման համար արդեն կնքվել գնման պայմանագրեր:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն ընդգծել է, որ դպրոցների շինարարության ծրագրերի իրականացման ընթացքում ի հայտ են գալիս նոր առաջարկություններ և նախաձեռնություններ, որոնք ավելի են լավարկում այդ ծրագրերը: Անդրադառնալով դպրոցների գույքով ապահովմանը՝ վարչապետը մեկ անգամ ևս հանձնարարել է այդ գործընթացում բացառել հին գույքի ներգրավումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ