Քվեբեկում կայացել է Ֆրանկոֆոն երկրների բարձրագույն կրթության և հետազոտությունների նախարարների 7-րդ համաժողովը, որին հեռավար ձևաչափով մասնակցել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Համաժողովի ընթացքում, որն անցել է փակ ձևաչափով, քննարկվել են ֆրանսալեզու գիտական հրապարակումների խրախուսման և ֆրանկոֆոն երկրներում ուսանողական փոխանակումների հարցեր, ինչպես նաև Քվեբեկյան հռչակագրի նախագիծը:
Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտել ներկաներին բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտներում արդյունավետ համագործակցության համար. «Մեր օրերում դժվար լինի մեկը, որը հետադարձ հայացքով չի ամփոփում անցնող տարին` արձանագրելով ձեռքբերումներն ու կորուստները, նախանշելով առաջ շարժվելու նոր ուղիներ: Հուսով ենք, որ քրտնաջան աշխատանքի և որակական փոփոխությունների շնորհիվ կգտնենք առկա մարտահրավերների հաղթահարման ճանապարհը, և կհարթվեն երկրների միջև քաղաքական ու տնտեսական հակասությունները, որոնք կբացեն փոխշահավետ համագործակցության նոր հնարավորություններ»:
Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից ֆրանկոֆոն համագործակցության շրջանակում ընթացող աշխատանքները: Ըստ այդմ՝ կրթության և մշակույթի ոլորտներում փոխգործակցությունը և ծրագրային նախաձեռնություններն առավել արդյունավետ կազմակերպելու ու իրականացնելու նպատակով ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի գլխավորությամբ ձևավորվել է համակարգող աշխատանքային խումբ՝ Հայաստանում գործող ֆրանկոֆոնիայի բոլոր դերակատարների միջև: Այդ շրջանակում պարբերաբար տեղի են ունենում քննարկումներ, և ընդունվում որոշումներ:
Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ խմբի ակտիվ աշխատանքների արդյունքում կյանքի են կոչվել երկու կարևորագույն փաստաթղթեր, որոնց միացել են բազմաթիվ հանրակրթական հաստատություններ: Դրանք են՝ ԿԳՄՍ նախարարության և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության միջև հանրակրթական դպրոցներում ֆրանսերենի խորացված ուսուցում և լրացուցիչ ֆրանկոֆոն ծրագիր իրականացնելու վերաբերյալ կրթական համագործակցության հուշագիրը և ֆրանսերեն լեզվի օգնականների ծրագրի իրականացման վերաբերյալ գործընկերության համաձայնագիրը:
«Ցանկանում եմ շեշտել նաև Հայաստանի Հանրապետության բոլոր ուսումնական հաստատություններում Ֆրանսիայի ազգային տոնի և Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա կապակցությամբ կազմակերպվող ֆրանսերեն լեզվով մի շարք միջոցառումների անցկացումը: Վերջիններս նպաստում են ֆրանկոֆոն մշակույթի և արժեքների տարածմանն ու լեզվի զարգացմանը, ինչպես նաև հնարավորություն ընձեռում սովորողներին՝ դրսևորելու իրենց լեզվական կարողություններն ու հմտությունները: Հայաստանի Հանրապետությունը, հավատարիմ մնալով Ֆրանկոֆոնիայի առաջնային առաքելությանը, մշտապես պատրաստակամ է կրթության և գիտության բնագավառներում համագործակցության ծրագրերի մշակմանն ու իրականացմանը, որի կարևորագույն մասն են ֆրանսերեն լեզվի և մշակութային ու լեզվաբանական բազմազանության առաջխաղացման, կրթության և վերապատրաստման խթանմանն ուղղված աշխատանքները: Այդ է վկայում նաև ֆրանսալեզու գիտական դիվանագիտության առաջին մանիֆեստին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության միանալու համաձայնությունը, որը, վստահ եմ, կնպաստի ֆրանսախոս տարածքի երկրների միջև ավելի ակտիվ համագործակցությանը՝ ի նպաստ գիտելիքի միջոցով առաջընթացի»,-նշել է նախարարի տեղակալը՝ ներկաներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ