Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Ճապոնիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆուկուսիմա Մասանորիին՝ Հայաստանում նրա դիվանագիտական առաքելության ավարտի կապակցությամբ:
ԿԳՄՍ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել դեսպանին պաշտոնավարման ընթացքում հայ-ճապոնական բարեկամական հարաբերությունների ամրապնդման ու համագործակցության արդյունավետության բարձրացման ուղղությամբ ներդրած ջանքերի համար և մաղթել հաջողություններ հետագա աշխատանքային գործունեության մեջ:
«Իսկապես շատ գնահատելի են այն ջանքերը, որոնք Դուք ներդրեցիք կրթության, մշակույթի և մեր մյուս ոլորտներում համագործակցության զարգացման առումով: Այդ համագործակցության արդյունքում մեր որոշ դպրոցներում ու մանկապարտեզներում հիմա ունենք ավելի բարեկարգված պայմաններ, նոր գույք. բազմաթիվ արդյունավետ ծրագրեր կան, որոնք իրականացնում ենք միասին: Իհարկե, հայ-ճապոնական հարաբերությունների խորացման ավելի մեծ ներուժ է առկա, բայց վստահ եմ՝ Ձեր պաշտոնավարմամբ Դուք էապես նպաստեցիք դրանց զարգացմանը»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:
Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է դեսպան Մասանորիի՝ հայերենի հանդեպ ունեցած գնահատանքը՝ լեզուն ուսումնասիրելու և տիրապետելու առումով. «Սա անձնապես հիացմունքի է արժանի: Շնորհակալ եմ Ձեր վերաբերմունքի համար»:
Ճապոնիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆուկուսիմա Մասանորին շնորհակալություն է հայտնել ջերմ ընդունելության համար և ընդգծել՝ Հայաստանը հարուստ պատմություն և մշակութային ժառանգություն ունեցող երկիր է, որտեղ դիվանագիտական գործունեություն ծավալելը մեծ պատիվ է եղել:
«Հայաստանը հիանալի երկիր է: Լինելով Հայաստանի տարբեր մարզերում՝ հանդիպել եմ շատ տաղանդավոր դպրոցականների, որոնք, անկասկած, ձեր երկրի ապագան են: Հայաստանի կրթական համակարգում իրականացվող բարեփոխումները, հավատացած եմ, կնպաստեն նաև երկրի էական զարգացմանը: Ճապոնիայի կառավարության համար Հայաստանը կարևոր գործընկեր է, այդ իսկ պատճառով Հայաստանի հետ համագործակցությունն ու տարբեր ոլորտներում իրականացվող նախագծերը լինելու են շարունակական: Ճապոնիայի կառավարությունը շարունակելու է նպաստել Հայաստանի կառավարության կողմից իրականացվող դպրոցաշինության և վերակառուցման աշխատանքներին, ինչպես նաև իրականացնելու է Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված բնակիչների կարիքների գնահատման ու ֆինանսական աջակցության ծրագրեր»,- նշել է դեսպանը:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Ճապոնիայի կառավարությանը ոչ միայն ֆինանսական աջակցության, այլև Լեռնային Ղարաբաղի խնդրի՝ տարբեր հարթակներում քննարկումների ժամանակ ցուցաբերած սկզբունքային և հետևողական մոտեցման համար: ԿԳՄՍ նախարարն իր խորին մտահոգությունն է հայտնել Լեռնային Ղարաբաղի տարածքում հայկական մշակութային ժառանգության պահպանության կապակցությամբ և հույս հայտնել, որ միջազգային կառույցները, իրենց մանդատը կիրառելով, գործուն քայլեր կձեռնարկեն փաստահավաք առաքելության իրականացման ուղղությամբ՝ կանխարգելելու վանդալիզմի դեպքերը, որոնց հավանականությունը 2023 թվականի բռնի տեղահանումներից հետո ավելի մեծ է: Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ 2023 թվականի սեպտեմբերի 19-ից՝ Լեռնային Ղարաբաղի բնակիչների բռնի տեղահանումից հետո, ոչնչացման վտանգի տակ են հայտնվել առավել մեծ թվով պատմամշակութային հուշարձաններ, որոնց թվում են համաշխարհային քրիստոնեական մշակույթի կարևորագույն նմուշներից Գանձասարը և Ամարասը:
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր: Հայաստանի Հանրապետությունում Ճապոնիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆուկուսիմա Մասանորին հայտնել է, որ դիվանագիտական առաքելության ավարտից հետո մտադիր է շարունակել հայ-ճապոնական հարաբերությունների զարգացմանն ուղղված գործունեությունը, ինչը, դեսպանի գնահատմամբ, կնպաստի Հայաստանի առավել լայն հանրահռչակմանը Ճապոնիայում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ