Գորիսի պետական համալսարանը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ երկրորդ տարին է՝ իրականացնում է անվճար մասնագիտական դասընթացների շարք։
Նպատակը ոչ ֆորմալ կրթության միջոցով մասնագիտական վերապատրաստման հնարավորությունների, մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրերի մասին երիտասարդների (այդ թվում՝ արցախյան վերջին պատերազմի մասնակիցների, պատերազմից ներազդված հասարակության այլ շերտերի երիտասարդների) իրազեկվածության և ներգրավվածության բարձրացումն է։
Այս տարի «Հնարավորություններ և հեռանկարներ» խորագրով իրականացվող դասընթացներին մասնակցելու ցանկություն է հայտնել շուրջ 287 երիտասարդ:
Պետական ֆինանսավորմամբ իրականացվող ծրագրի նպատակն է Սյունիքի մարզի երիտասարդների համար ապահովել մասնագիտական կողմնորոշման, հմտությունների զարգացման, կարիերայի աջակցման համար պայմաններ՝ աշխատաշուկայում արդյունավետ ներգրավման համար անհրաժեշտ անձնային և մասնագիտական աճ ապահովող կարողությունների զարգացման միջոցով:
Գորիսի պետական համալսարանի աշխատանքային թիմը շարունակաբար ընթացիկ հարցումներ է իրականացրել՝ պարզելու ծրագրի ընթացքի, կազմակերպվածության և դասընթացավարների պատրաստվածության մակարդակի մասին երիտասարդ մասնակիցների կարծիքները։
Ստացված տվյալներով կարելի է փաստել, որ երիտասարդների համար նման ձևաչափով կազմակերպվող դասընթացները համարվել են չափազանց արդյունավետ։ Օրինակ, «Գնումների գործընթացի կազմակերպում» դասընթացի մասնակիցները, առանձնակի կարևորելով դասընթացի մեթոդաբանությունը և շնորհակալություն հայտնելով ԿԳՄՍՆ-ին ու Գորիսի պետական համալսարանին, հիմնականում նշել են, որ դասընթացը եղել է բավականին օգտակար, և կազմակերպվել է ինտերակտիվ, նորարական մոտեցումներով։
«Մշտապես ունեցել ենք հնարավորություն ինքնուրույն աշխատանքների միջոցով կատարելու իրավիճակային խնդիրներ և ավելի լավ պատկերացում կազմելու գնումների գործընթացի կազմակերպման վերաբերյալ: Այս առումով դասընթացը շատ օգտակար էր»,- նշել է դասընթացի մասնակիցներից մեկը:
Մասնակիցներից շատերը նշել են, որ դասընթացից ստացել են արժեքավոր գիտելիք ու հմտություններ և հետագայում կփորձեն վերամասնագիտանալ այդ ոլորտում, իսկ որոշները ընդգծել են, որ, լինելով ոլորտում գործող երիտասարդ մասնագետ, ծրագիրը մասնագիտական զարգացման լավագույն և հասանելի հնարավորություն է տվել:
«ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն» դասընթացի դասընթացավար, փաստաբան Արկադի Հովհաննիսյանի խոսքով՝ երիտասարդների ոգևորությունը, ակտիվությունն ու հետաքրքրությունը պահպանվել են դասընթացի ավարտից հետո ևս: Նա փաստել է՝ ծրագրի մասնակիցները ցանկություն են հայտնել, որ այն կրի շարունակական բնույթ, քանի որ աշխատանքային իրավունքների պաշտպանության ուղղությամբ իրազեկվածության բարձրացումը մասնագիտական կողմնորոշման և աշխատաշուկայում անհրաժեշտ հմտությունների ձեռքբերման տեսանկյունից էական նշանակություն ունի երիտասարդների համար։
Ծրագրի շրջանակում մինչ այժմ առկա և հեռավար ձևաչափերով կազմակերպվել են «Մեդիագրագիտություն», «Ընդհանուր անգլերեն», «Թվային հմտություններ», «Մենեջմենթ», «ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն», «Գնումների գործընթացի կազմակերպում» դասընթացները, ստեղծվել են էլեկտրոնային ուսուցման կառավարման հարթակներ: Ընթացքի մեջ են «Հաշվապահական հաշվառում», «Թվային հմտություններ», «Թիմային աշխատանք», «Հաղորդակցման հմտություններ և հոգեբանական տեխնիկաներ», «Սթրեսի կառավարում», «Ժամանակի կառավարում և ուշադրություն մանրուքներին», «Խնդիրների լուծում և ստեղծարարություն», «Առաջնորդության հմտություններ» դասընթացները:
Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվելու է նաև աշխատանքի տոնավաճառ, որի նախապատրաստական աշխատանքները ներկայում ակտիվ փուլում են։ Ծրագրի երրորդ բաղադրիչով նախատեսվում է իրականացնել հետազոտություն, որը վեր կհանի աշխատաշուկայում երիտասարդների պահանջարկի, ժամանակակից մասնագիտությունների և զբաղվածության հետ առնչվող մի շարք հիմնահարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ