ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հերթական հեռավար դասերը Սիսիանի ավագ դպրոցի և Մեղրիի թիվ 2, Աճանանի, Հարթաշենի միջնակարգ դպրոցների հետ

Ապրիլի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հեռավար ուսուցման կարևոր նպատակներից մեկն այն է, որ մենթոր դպրոցներն իրենց տեխնիկական հնարավորությունների սահմանում լաբորատոր աշխատանքների կատարման փորձով կիսվեն այլ դպրոցների հետ: Չէ՞ որ ուսումնական փորձը գիտելիքի աղբյուր լինելուց բացի, բովանդակային նյութը դիտողական դարձնելու անփոխարինելի միջոց է: Առաջնորդվելով այս սկզբունքով՝ Սիսիանի ավագ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Բելա Ջիվանշիրյանը լաբորատոր աշխատանքների ձևով հեռավար ուսուցում կազմակերպեց Մեղրի քաղաքի N 2 միջնակարգ դպրոցի հետ:

Ապրիլի 7-ին անցկացված դասի թեման էր «Լրիվ մեխանիկական էներգիայի փոփոխության թեորեմի ստուգումը» մահվան օղակի միջոցով և թեք հարթությամբ սահող մարմնի շփման ուժի աշխատանքի որոշմամբ:

Ապրիլի 14-ի դասի թեման էր «Իմպուլսի և էներգիայի պահպանման օրենքների ստուգումը»:

Բելա Ջիվանշիրյանը ֆիզմաթ հոսքի 10-րդ դասարանի աշակերտների օգնությամբ կատարեց լաբորատոր աշխատանքներ և ունիվերսալ սարքի միջոցով ցուցադրեց մի քանի փորձեր, որոնց միջոցով ամփոփվեց լսարանի տեսական գիտելիքների իմացությունը հորիզոնի նկատմամբ անկյան տակ նետված մարմնի շարժման վերաբերյալ:

Հեռավար ուսուցման դասեր անցկացվեցին նաև աշխարհագրությունից Աճանանի և Հարթաշենի միջնակարգ դպրոցների 8-րդ դասարանների աշակերտների հետ: 8-րդ դասարանի ծրագիրն իր մեջ ամփոփում է հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ամբողջ դասընթացը:

Ապրիլի 10-ին հեռավար ուսուցման իր փորձը ներկայացրեց Հարթաշենի միջն.  դպրոցի աշխարհագրության ուսուցչուհի Լ. Մարուքյանը: Դասի թեման էր «Ավստրալիա և Օվկիանիա. ընդհանուր աշխարհագրական ակնարկ»:

Ապրիլի 21-ին հերթական հեռավար դասն էր Աճանանի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի հետ: Աճանանի դպրոցի ուսուցչուհի Է. Մարկոսյանի առաջարկությամբ Սիսիանի ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Օֆիկ Առուստամյանն իր դասավանդման փորձը ներկայացրեց «Ամերիկա. ընդհանուր աշխարհագրական ակնարկ» թեմայով:

Ինտերնետ կապը լավ էր, հեռավար դասերն անցան նպատակային և արդյունավետ: Երեք դպրոցների ներկայացուցիչներն էլ գոհ էին դասի ընթացքից:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…