Հեռավար ուսուցման կարևոր նպատակներից մեկն այն է, որ մենթոր դպրոցներն իրենց տեխնիկական հնարավորությունների սահմանում լաբորատոր աշխատանքների կատարման փորձով կիսվեն այլ դպրոցների հետ: Չէ՞ որ ուսումնական փորձը գիտելիքի աղբյուր լինելուց բացի, բովանդակային նյութը դիտողական դարձնելու անփոխարինելի միջոց է: Առաջնորդվելով այս սկզբունքով՝ Սիսիանի ավագ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցչուհի Բելա Ջիվանշիրյանը լաբորատոր աշխատանքների ձևով հեռավար ուսուցում կազմակերպեց Մեղրի քաղաքի N 2 միջնակարգ դպրոցի հետ:
Ապրիլի 7-ին անցկացված դասի թեման էր «Լրիվ մեխանիկական էներգիայի փոփոխության թեորեմի ստուգումը» մահվան օղակի միջոցով և թեք հարթությամբ սահող մարմնի շփման ուժի աշխատանքի որոշմամբ:
Ապրիլի 14-ի դասի թեման էր «Իմպուլսի և էներգիայի պահպանման օրենքների ստուգումը»:
Բելա Ջիվանշիրյանը ֆիզմաթ հոսքի 10-րդ դասարանի աշակերտների օգնությամբ կատարեց լաբորատոր աշխատանքներ և ունիվերսալ սարքի միջոցով ցուցադրեց մի քանի փորձեր, որոնց միջոցով ամփոփվեց լսարանի տեսական գիտելիքների իմացությունը հորիզոնի նկատմամբ անկյան տակ նետված մարմնի շարժման վերաբերյալ:
Հեռավար ուսուցման դասեր անցկացվեցին նաև աշխարհագրությունից Աճանանի և Հարթաշենի միջնակարգ դպրոցների 8-րդ դասարանների աշակերտների հետ: 8-րդ դասարանի ծրագիրն իր մեջ ամփոփում է հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ամբողջ դասընթացը:
Ապրիլի 10-ին հեռավար ուսուցման իր փորձը ներկայացրեց Հարթաշենի միջն. դպրոցի աշխարհագրության ուսուցչուհի Լ. Մարուքյանը: Դասի թեման էր «Ավստրալիա և Օվկիանիա. ընդհանուր աշխարհագրական ակնարկ»:
Ապրիլի 21-ին հերթական հեռավար դասն էր Աճանանի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի հետ: Աճանանի դպրոցի ուսուցչուհի Է. Մարկոսյանի առաջարկությամբ Սիսիանի ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Օֆիկ Առուստամյանն իր դասավանդման փորձը ներկայացրեց «Ամերիկա. ընդհանուր աշխարհագրական ակնարկ» թեմայով:
Ինտերնետ կապը լավ էր, հեռավար դասերն անցան նպատակային և արդյունավետ: Երեք դպրոցների ներկայացուցիչներն էլ գոհ էին դասի ընթացքից:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ