ՀՀ կենտրոնական բանկի Դիլիջանի ուսումնահետազոտական կենտրոնում տեղի է ունեցել «Հաջորդը՝ հիմա. համախմբվել, ուսանել, հզորանալ» խորագրով համաժողովը։ Այն կայացել է ԿԳՄՍ նախարարության, «ՖաբԼաբ Արմենիա» կրթական հիմնադրամի և դանիական «Լաբսթեր» վիրտուալ լաբորատորիաների ընկերության համագործակցությամբ:
Համաժողովին մասնակցել են նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Հանրակրթության վարչության ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև ԿԳՄՍՆ ենթակայության՝ մենթոր դպրոցների ցանկում ընդգրկված դպրոցների տնօրեններ և ուսուցիչներ։
Համաժողովի մասնակիցներին առցանց ողջունել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը. «Ողջունում եմ համաժողովի ներկաներին և մեր գործընկերներին այս կարևոր նախագծի առիթով։ Կառավարության 2021-2026 թթ. գործողությունների ծրագրով նախատեսված է մինչև 2026 թ․ ՀՀ բոլոր ուսումնական հաստատություններում ստեղծել ժամանակակից բնագիտական և ինժեներական լաբորատորիաներ, որոնք էապես կխթանեն բնագիտական առարկաների արդյունավետ ուսուցումը։ Կարևորում եմ մեր համագործակցությունը «ՖաբԼաբ Արմենիա» կրթական հիմնադրամի և դանիական «Լաբսթեր» վիրտուալ լաբորատորիաների ընկերության հետ, որը գալիս է լրացնելու ոլորտի զարգացմանն ուղղված պետական քաղաքականությունը։ Վստահ եմ՝ մոտ ապագայում մեր ավագ դպրոցները վերափոխվելու և դառնալու են ռեսուրս կենտրոններ»։
Նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով. «Վստահ եմ, որ որոշ ժամանակ անց հանդիպելու ենք մենթոր դպրոցների հետ և արձանագրելու դրական արդյունք, որի հիման վրա էլ նախանշելու ենք մեր հետագա քայլերը»։
«Հաջորդը՝ հիմա. համախմբվել, ուսանել, հզորանալ» համաժողովով մեկնարկում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության սերտ համագործակցությունը «ՖաբԼաբ Արմենիայի» և դանիական «Լաբսթեր» վիրտուալ լաբորատորիաների ընկերության հետ։
«Լաբսթերը» վիրտուալ լաբորատորիաների դանիական ընկերություն է, որն առաջարկում է վիրտուալ լաբորատոր սիմուլյացիաներ՝ հիմնված մաթեմատիկական ալգորիթմների վրա: «Լաբսթերի» 100+ վիրտուալ լաբորատորիաների կատալոգը ներառում է կենսաբանության և քիմիայի վերաբերյալ տարբեր թեմաներ:
«Լաբսթերը» ստեղծում է վիրտուալ լաբորատորիաներ, որոնք նմանակում են իրական փորձերը՝ թույլ տալով սովորողներին կատարել փորձարկումներ և կիրառել գիտափորձերը թվային միջավայրում: Այս լաբորատորիաները նախատեսված են գործնական փորձեր կատարելու համար, որը հանդես է գալիս՝ ի լրումն ավանդական լաբորատոր աշխատանքի։ Այն ապահովում է մատչելիություն և ճկունություն, առարկաների բազմազան շրջանակ, հարմարվողական ուսուցում, համագործակցություն այլ ուսումնական հաստատությունների հետ և այլն։ ՖաբԼաբերը միավորում են ակադեմիական ծրագրերն ու գործնական փորձը իրական լաբորատորիայում և առցանց՝ վիրտուալ լաբորատորիաների, դասավանդման և ուսուցման կիրառումը:
Առաջիկայում նախատեսվում է կնքել փոխըմբռնման հուշագիր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, «ՖաբԼաբ Արմենիայի» և դանիական «Լաբսթեր» ընկերության միջև՝ ՀՀ-ում նոր հիբրիդային ուսումնական միջավայր ստեղծելու նպատակով:
Համագործակցության շրջանակում 2023-2024թթ․ ուստարվա համար նախատեսվում է վերապատրաստել 38 մենթոր դպրոցների՝ ամբողջական կատալոգով և անսահմանափակ թվով աշակերտներով. ուսուցումը կկազմակերպվի ամբողջ տարվա ընթացքում։
Ծրագիրը նախատեսված է ավագ դպրոցի համար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ