ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի առաջին նիստը, որը նախագահել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Խումբը կազմված է պետական հատվածի, քաղաքացիական հասարակության կառույցների և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներից, ինչպես նաև համանման աշխատանքներում ներգրավված ոլորտային դերակատարներից:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի 1-ին նիստն այսօր անցկացվում է մեծ կազմով, որովհետև երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում կարևորագույն նախաձեռնություն է իրականացվում: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման անհրաժեշտությանը, ՀՀ կառավարության ծրագրով ԿԳՄՍ նախարարության պարտավորություններին և ժամկետներին: Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ 2023 թվականի նոյեմբերի 6-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով հաստատվել են «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի աշխատակարգը և աշխատանքային խմբի ու ենթախմբերի անհատական կազմերը:
Արթուր Մարտիրոսյանի տեղեկացմամբ՝ նախագծի մշակման նպատակով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից մինչ այս իրականացվել են մի շարք քայլեր. «2023 թվականի մարտին «Երիտասարդական քաղաքականության մշակում» ԵՄ-ԵԽ երիտասարդական համագործակցության ծրագրի շրջանակում ձևավորվել է հայկական պատվիրակություն՝ կազմված պետական լիազոր մարմնի, Ազգային ժողովի և ՔՀԿ ներկայացուցիչներից: Պատվիրակությունը մասնակցել է Քիշնև քաղաքում տեղի ունեցած Եվրոպայի խորհրդի կողմից կազմակերպված առաջին առկա սեմինարին: ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականության իրավական հիմքերի կատարելագործմանն ուղղված քայլերի շրջանակում այս տարի իրականացվել են ճանաչողական այցեր Լատվիայի Հանրապետություն և Լիտվայի Հանրապետություն՝ ուսումնասիրելու այդ երկրներում ոլորտը կարգավորող օրենսդրությունները: Հանդիպումների ընթացքում մանրամասն քննարկվել են երկու երկրներում երիտասարդության մասին օրենքները և երիտասարդական քաղաքականության գործող համակարգը կարգավորող մեխանիզմները»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ ներկաներին մաղթելով հաջողություններ և արդյունավետ աշխատանք:
Աշխատանքային խմբի քարտուղար, Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության գլխավոր մասնագետ Արմենուհի Պետրոսյանը ներկայացրել է աշխատանքային խմբում ընդգրկված անդամների գործառույթները: Նա ներկայացրել է նաև ամենամյա «Երիտասարդական ֆորում 2023»-ի արդյունքները: Այնուհետև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանի առաջարկությամբ քննարկվել և հաստատվել է «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման ժամանակացույցը:
«Կրթության և երիտասարդների զարգացման հայկական կենտրոն» ՀԿ հիմնադիր Դանիել Շահումյանը ներկայացրել է Հայաստանում ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի «Նոր Հայաստան, ժամանակակից խորհրդարան» ծրագրի շրջանակում իրականացված «Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության բարեփոխման առաջարկները» և «Երիտասարդական քաղաքականության էությունը, սուբյեկտները և իմպլեմենտացիան. միջազգային փորձ և Հայաստանի իրականություն» վերլուծությունը:
ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի ներկայացուցիչ Աննա Բարֆյանը, ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի ներկայացուցիչ Հասմիկ Ալեքսանյանը և «Երիտասարդական քաղաքականության մշակում» ԵՄ-ԵԽ երիտասարդական համագործակցության ծրագրի մենթոր Զառա Լավչյանը վերահաստատել են նախկին պայմանավորվածությունը` «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման համար անհրաժեշտ աջակցություն տրամադրելու վերաբերյալ։
Արդյունքում հաստատվել է, որ ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի և Մանկական հիմնադրամի կողմից կտրամադրվեն ոլորտային և իրավական փորձագետներ:
Նախարարության իրավաբանական վարչության պետի տեղակալ Հակոբ Քնաջյանը ներկայացրել է «Երիտասարդության մասին» օրենքի նախագծի կառուցվածքի նախնական տարբերակը: Աշխատանքային խմբի որոշմամբ՝ մինչև դեկտեմբերի 10-ը ներառյալ խմբի անդամները կներկայացնեն կառուցվածքի վերաբերյալ բովանդակային առաջարկներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ