ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի առաջին նիստը, որը նախագահել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Խումբը կազմված է պետական հատվածի, քաղաքացիական հասարակության կառույցների և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներից, ինչպես նաև համանման աշխատանքներում ներգրավված ոլորտային դերակատարներից:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի 1-ին նիստն այսօր անցկացվում է մեծ կազմով, որովհետև երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում կարևորագույն նախաձեռնություն է իրականացվում: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման անհրաժեշտությանը, ՀՀ կառավարության ծրագրով ԿԳՄՍ նախարարության պարտավորություններին և ժամկետներին: Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ 2023 թվականի նոյեմբերի 6-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով հաստատվել են «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի աշխատակարգը և աշխատանքային խմբի ու ենթախմբերի անհատական կազմերը:
Արթուր Մարտիրոսյանի տեղեկացմամբ՝ նախագծի մշակման նպատակով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից մինչ այս իրականացվել են մի շարք քայլեր. «2023 թվականի մարտին «Երիտասարդական քաղաքականության մշակում» ԵՄ-ԵԽ երիտասարդական համագործակցության ծրագրի շրջանակում ձևավորվել է հայկական պատվիրակություն՝ կազմված պետական լիազոր մարմնի, Ազգային ժողովի և ՔՀԿ ներկայացուցիչներից: Պատվիրակությունը մասնակցել է Քիշնև քաղաքում տեղի ունեցած Եվրոպայի խորհրդի կողմից կազմակերպված առաջին առկա սեմինարին: ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականության իրավական հիմքերի կատարելագործմանն ուղղված քայլերի շրջանակում այս տարի իրականացվել են ճանաչողական այցեր Լատվիայի Հանրապետություն և Լիտվայի Հանրապետություն՝ ուսումնասիրելու այդ երկրներում ոլորտը կարգավորող օրենսդրությունները: Հանդիպումների ընթացքում մանրամասն քննարկվել են երկու երկրներում երիտասարդության մասին օրենքները և երիտասարդական քաղաքականության գործող համակարգը կարգավորող մեխանիզմները»,- նշել է նախարարի տեղակալը՝ ներկաներին մաղթելով հաջողություններ և արդյունավետ աշխատանք:
Աշխատանքային խմբի քարտուղար, Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության գլխավոր մասնագետ Արմենուհի Պետրոսյանը ներկայացրել է աշխատանքային խմբում ընդգրկված անդամների գործառույթները: Նա ներկայացրել է նաև ամենամյա «Երիտասարդական ֆորում 2023»-ի արդյունքները: Այնուհետև Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Զարա Ասլանյանի առաջարկությամբ քննարկվել և հաստատվել է «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման ժամանակացույցը:
«Կրթության և երիտասարդների զարգացման հայկական կենտրոն» ՀԿ հիմնադիր Դանիել Շահումյանը ներկայացրել է Հայաստանում ՄԱԿ-ի զարգացման ծրագրի «Նոր Հայաստան, ժամանակակից խորհրդարան» ծրագրի շրջանակում իրականացված «Հայաստանում երիտասարդական քաղաքականության բարեփոխման առաջարկները» և «Երիտասարդական քաղաքականության էությունը, սուբյեկտները և իմպլեմենտացիան. միջազգային փորձ և Հայաստանի իրականություն» վերլուծությունը:
ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի ներկայացուցիչ Աննա Բարֆյանը, ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի ներկայացուցիչ Հասմիկ Ալեքսանյանը և «Երիտասարդական քաղաքականության մշակում» ԵՄ-ԵԽ երիտասարդական համագործակցության ծրագրի մենթոր Զառա Լավչյանը վերահաստատել են նախկին պայմանավորվածությունը` «Երիտասարդության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակման համար անհրաժեշտ աջակցություն տրամադրելու վերաբերյալ։
Արդյունքում հաստատվել է, որ ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի և Մանկական հիմնադրամի կողմից կտրամադրվեն ոլորտային և իրավական փորձագետներ:
Նախարարության իրավաբանական վարչության պետի տեղակալ Հակոբ Քնաջյանը ներկայացրել է «Երիտասարդության մասին» օրենքի նախագծի կառուցվածքի նախնական տարբերակը: Աշխատանքային խմբի որոշմամբ՝ մինչև դեկտեմբերի 10-ը ներառյալ խմբի անդամները կներկայացնեն կառուցվածքի վերաբերյալ բովանդակային առաջարկներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ