ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամփոփվել է «Իմ կյանքը համայնքում» աշակերտների փոխանակման ծրագրի հերթական նախագիծը

Նոյեմբերի 21, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Գեղարքունիքի մարզի Գեղարքունիք գյուղում ամփոփվել է «Իմ կյանքը համայնքում» ծրագիրը, որն անցկացվել է հոկտեմբերի 16-23-ը:

Ամփոփմանը ներկա էին ծրագրին մասնակից բոլոր դպրոցների ներկայացուցիչները:

ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի կրթական նորարարությունների և հետազոտության վարչության պետ Լիլիթ Մկրտչյանը, ողջունելով ներկաներին, մշել է, որ ծրագրի շնորհիվ հանրապետության 21 դպրոցների 67 աշակերտներ, նրանց ծնողները և մանկավարժները դարձել են մի թիմ, մի մեծ ընտանիք:

Գեղարքունիքի մարզի ԿԳՄՍ վարչության աշխատակիցները փաստել են, որ նախագիծը տոն է բերել իրենց մարզ՝ շնորհակալություն հայտնելով ծրագիրը կյանքի կոչող բոլոր մասնակիցներին՝ դպրոցների տնօրեններին, ուսուցիչներին, սովորողներին: Նրանք առանձնակի շնորհակալություն են հայտնել հյուրընկալ ընտանիքներին՝ իրենց անմնացորդ ու անշահախնդիր նվիրումի համար:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի Գեղարքունիքի մարզային ծառայության աշխատակիցները ևս կարևորել են ծրագրի հայրենաճանաչողական գաղափարը՝ տեղանքի, մշակույթի, պատմության, ընտանեկան ավանդույթների ուսումնասիրության միջոցով:

Մասնակից աշակերտները մեկ շաբաթվա ընթացքում նորովի և սիրով բացահայտել են մեր հայրենիքը, ծանոթացել տարբեր համայնքների սովորույթներին ու ավանդույթներին, շրջել տեսարժան վայրերով, սովորել այլ միջավայրում:

Մասնակից աշակերտները մեկ շաբաթվա ընթացքում նորովի և սիրով բացահայտել են մեր հայրենիքը, ծանոթացել տարբեր համայնքների սովորույթներին ու ավանդույթներին, շրջել տեսարժան վայրերով, սովորել այլ միջավայրում:

Ծրագրի հաջորդ փուլը կմեկնարկի 2024 թ. ապրիլին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)