ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնակցություն միջազգային բնապահպանական կոնֆերանսին

Ապրիլի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության Բեռլին քաղաքում 2017 թվականի ապրիլի 8-9-ը կայացած երրորդ միջազգային բնապահպանական կոնֆերանսին մասնակցեց ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը հետևյալ կազմով՝ «Գերմաներեն» առարկայի ուսուցչուհի Ա.Հովհաննիսյանը, «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժ.Ավագյանը, դպրոցի շնորհաշատ սաներ Նարե Խանդանյանը /8-րդ դասարան/, Արուսյակ Ներսիսյանը /10-րդ դասարան/ և Ստելլա Աֆրիկյանը /12-րդ դասարան/:

    2015 թվականից «Գերմաներեն» առարկայի ուսուցչուհի Ա.Հովհաննիսյանը համագործակցեց Գյոթեի անվան ինստիտուտի հետ, անցավ մի շարք վերապատրաստման դասընթացներ 2015 և 2016 թվականներին մասնակցեց Վրաստանում կայացած «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման» խորագրով կոնֆերանսին:

     Համագործակցելով «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժ.Ավագյանի հետ, ընտրվեց նախագիծ՝ «Մաքուր պահենք Սևանա լիճը» թեմայով: Այն իր մեջ ներառում էր մի շարք խնդիրներ՝ կապված Սևանա լճի հիմնախնդիրների, էկոլոգիական աղտոտվածությանը և դրանից բխող մի շարք հիվանդությունների առաջացմանը:

   Կազմակերպվեցին մի շարք մաքրմանակցիաներ Սևանա լճի որոշ ափամերձ գոտիներում, և աշակերտները կարողացան աղբի, մասնավորապես, պլաստմասե շշերի, թղթերի թափոնի վերամշակման արդյունքում ստեղծել տարբեր առարկաներ, դպրոցում բացվեց ցուցահանդես՝ «Մենք բնության սանիտարներն ենք»խորագրով:

    Դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը խրախուսեց Ամալյա Հովհաննիսյանի  նախաձեռնությունը՝ արտահայտելով իր գոհունակությունը և նշեց, որ աջակցելու է նման բովանդակալից նախագծերի իրականացմանը, քանի որ դրանք նպաստում են ապագա սերնդի մտահորիզոնի զարգացմանը, էկոլոգիական, իրավական, գեղագիտական դաստիարակությանը և լայն աշխարհայացքի ձևավորմանը:

  Դպրոցի թիմը գեղեցիկ տպավորություններով ու բարձր տրամադրությամբ վերադարձավ՝ պատվոգրով և հուշանվերներով:

 

Տնօրենի՝ մասնագիտացված աջակցությունների գծով տեղակալ՝   Ն.Դավթյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)