ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) կողմից ֆինանսավորվող «Քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» հնգամյա ծրագրի շրջանակում նոյեմբերի 24-26-ը կայացել է առաջին երիտասարդական էքսպոն՝ «Երիտասարդ, ակտիվ, լսելի» խորագրով։
Եռօրյա միջոցառման բովանդակությունը մշակվել է երիտասարդների հետ սերտ համագործակցությամբ։ Հատկապես կարևոր ներդրում են ունեցել 2023 թ․ երիտասարդական մայրաքաղաք Մեծամորի երիտասարդները։
Միջոցառման բացմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը և ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) հայաստանյան առաքելության տնօրենի պաշտոնակատար Ռեբեկա Ուայթը։
«Յուրաքանչյուր երկրի համար կենսական ձեռքբերում է իր երիտասարդության կայուն ապագայի ապահովումը: Այս էքսպոն լավ հարթակ է երիտասարդների, քաղաքականություն մշակողների, քաղաքացիական հասարակության և միջազգային գործընկերների միջև կառուցողական երկխոսության համար: Այս ծրագրով նախատեսված գործողությունները լիովին համահունչ են երիտասարդների համար պետության որդեգրած քաղաքականությանը: Սա ևս աջակցելու է երիտասարդների ինքնիրացմանն ու զարգացմանը՝ տրամադրելով նորարարական գաղափարների ներկայացման հարթակ և նպաստելով դրանց կյանքի կոչմանը, ոչ ֆորմալ գործիքակազմով տարբեր հմտությունների կատարելագործմանը, ինչպես նաև իրազեկելով երիտասարդներին տարատեսակ հնարավորությունների մասին»,- նշել է Զարա Ասլանյանը՝ հորդորելով երիտասարդներին լինել նախաձեռնող և համառ, օգտվել այն բոլոր հնարավորություններից, որոնք նոր շրջադարձեր կբերեն իրենց կյանք:
ԱՄՆ ՄԶԳ հայաստանյան առաքելության տնօրենի պաշտոնակատար Ռեբեկա Ուայթն իր հերթին նշել է՝ այսպիսի միջոցառումները կարող են նպաստել, որպեսզի երիտասարդներն ապրեն առողջ, արդյունավետ և ներգրավված կյանքով, եթե նրանց հասանելի լինեն բարձրորակ տեղեկատվություն, անվտանգ ծառայություններ և առավել բարձր կենսամակարդակի հնարավորություններ:
Էքսպոյի ընթացքում ՀՀ մարզերի և Երևանի մոտ 40 հասարակական կազմակերպություններ ներկայացրել են երիտասարդներին ուղղված իրենց ծրագրերն ու ծառայությունները։ Տեղի են ունեցել նաև երիտասարդների զարգացման հայեցակարգին վերաբերող գիտելիքների և հմտությունների զարգացման թեմատիկ աշխատարաններ, պանելային քննարկումներ և լսարանի ներգրավվածությամբ թատերական ներկայացում: Դրանց ընթացքում երիտասարդներն ու ոլորտի մասնագետները հասցեագրել են երիտասարդների խնդիրները, հնարավոր լուծումներն ու ակնկալիքները։
Միջոցառումներին մասնակցել են 200-ից ավելի երիտասարդներ Երևանից, Մեծամորից, Արմավիրից, Գյումրիից, Եղվարդից, Ոսկեպարից, Բաղանիսից և Կողբից՝ թե՛ որպես երիտասարդների զարգացման հայեցակարգի թեմաներին վերաբերող քննարկումների ու աշխատարանների խոսնակներ և մասնակիցներ, թե՛ որպես կամավորներ:
Նշենք, որ «Քաղաքացիական կրթություն և մասնակցություն» ծրագրի նպատակն է բարելավել Հայաստանում ֆորմալ և ոչ ֆորմալ քաղաքացիական կրթության որակը՝ խթանելու Հայաստանում երիտասարդների հանրային ներգրավվածությունը և ժողովրդավարական գործընթացները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ