ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մշակութային ժառանգության պահպանություն» վերապատրաստման դասընթացը միտված էր փորձի փոխանակմանը

Նոյեմբերի 28, 2023
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանության և Իտալիայի մշակույթի նախարարության Մշակութային ժառանգության պահպանության Կարաբինիերների հրամանատարության հետ համատեղ կայացել է «Մշակութային ժառանգության պահպանություն» վերապատրաստման առցանց դասընթացը:

Դասընթացին մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարության, ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեի, Ներքին գործերի նախարարության, ինչպես նաև ոլորտային կազմակերպությունների աշխատակիցներ:

Հնգօրյա դասընթացի շրջանակում Մշակութային ժառանգության պահպանության Կարաբինիերների հրամանատարության մասնագետները ներկայացրել են մշակութային ժառանգության պահպանության ոլորտում իտալական օրենսդրությունը և միջազգային կոնվենցիաների նորմատիվ ընթացակարգերը: Անդրադարձ է կատարվել թանգարանների անվտանգային համակարգերին, ինչպես նաև հնագիտության ոլորտում Իտալիայում գործող պաշտպանական մեխանիզմներին և իրավական գործիքակազմերին:

Առանցքային թեմաներից էր մշակութային արժեքների շրջանառության, արվեստի գործերի կեղծման, վաճառքի, դրանց առգրավման իրավակարգավորումների ներկայացումն ինչպես իտալական փորձի, այնպես էլ INTERPOL-ի հետ համագործակցության շրջանակում: Առանձին ներկայացվել է նաև աշխարհում գողացված մշակութային առարկաների ամենամեծ համակարգը՝ իտալական Լեոնարդո (Leonardo Database) շտեմարանը:

«Մշակութային ժառանգության պահպանություն» վերապատրաստման դասընթացը կարևոր նախաձեռնություն էր միջգերատեսչական փոխգործակցության ամրապնդման, եվրոպական լավագույն փորձի փոխանցման, մասնագիտական կարողությունների զարգացման, ինպես նաև հայ-իտալական համագործակցության հեռանկարների ընդլայնման համատեքստում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)