ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍՆ-ում պարգևատրվել են մասսայական սպորտի միջոցառումների հաղթողները

Նոյեմբերի 28, 2023
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում այսօր ամփոփվել են 2023 թվականին անցկացված մասսայական միջոցառումները, որոնց հաղթողներին ու մրցանակակիրներին պարգևատրել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Սպորտի քաղաքականության վարչության պետ Նարինե Շահբազյանը, ոլորտային այլ ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է կատարված աշխատանքը գնահատելու անհրաժեշտությունը:

«Տարեցտարի էական առաջընթաց ունենք որակի առումով. դա վկայում է այն մասին, որ տարբեր կառույցների և մեր գործընկերների կողմից իրականացվող աշխատանքը միայն բարելավվում է: Բարձր նվաճումները և մեր մարզիկների գրանցած պրոֆեսիոնալ հաղթանակները բոլորիս ոգևորում են: Այս տարի արդեն 422 մեդալ ունենք, ինչը ռեկորդային ցուցանիշ է և նախորդ տարվա արդյունքից էականորեն ավելի բարձր է: Սա մեր պրոֆեսիոնալ մարզիկների գրանցած հաջողությունների վկայությունն է, սակայն կարևոր է նաև չմոռանալ, որ սպորտն առաջնային նշանակություն ունի հանրության շրջանում առողջ ապրելակերպի տարածման և ֆիզիկական ակտիվության խրախուսման համար: Եվ այս պարագայում շատ կարևոր են մասսայական սպորտի միջոցառումները, որպեսզի տարեցտարի խթանենք հանրության՝ դրանց մասնակցելու ցուցանիշները»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է՝ մասսայական սպորտի միջոցառումներին 38 հազար մասնակից ունենալն էական ցուցանիշ է՝ վստահություն հայտնելով, որ այդ թիվը կարող է ավելանալ:

Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ «Վարչապետի գավաթ» մրցաշարերը վերջին տարիներին էապես նպաստել են մասսայական սպորտի զարգացմանն ու տարածմանը: ԿԳՄՍ նախարարը տեղեկացրել է, որ «Վարչապետի գավաթ» խորագիրը կրող մրցաշարերի շարքը հաջորդ տարվանից կհամալրվի ևս 2-ով. դպրոցականների համար սիրողական մրցաշարեր կանցկացվեն նաև սեղանի թենիս և հեծանվավազք մարզաձևերից:

«Հաջորդ տարվա համար մեր առջև նպատակ ենք դնելու՝ յուրաքանչյուր մարզից կունենանք մասնակից դպրոցական և թիմեր՝ հասնելով դպրոցների մասնակցության առնվազն 30 տոկոս ցուցանիշի: Այն խնդիրները, որոնք արդեն կարողանում ենք լուծել, մեզ թույլ են տալիս առաջ շարժվել ու նոր թիրախներ ու նպատակներ սահմանել: Այս պահին իսկապես կարևոր թիրախ ունենք՝ ընդլայնել դպրոցների մասնակցությունը: Կան դպրոցներ, որոնք գրեթե հարյուր տոկոսով մասնակցում են բոլոր միջոցառումներին, սակայն կան նաև այնպիսիք, որոնք բավարար ջանք չեն գործադրում՝ այս ամենի մասնակիցը դառնալու համար: Այս ուղղությամբ պետք է համապատասխան աշխատանք տանել»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարը և նշել՝ արդեն ունեցած փորձը բավարար հնարավորություն է տալիս հաջողությամբ հաղթահարելու նաև այս թիրախային նպատակը:

«Սպորտի զարգացման ռազմավարությամբ, որն այժմ քննարկվում է, ավելի մեծ թիրախներ ենք սահմանել, քանի որ վստահ ենք՝ հանրության համար էական նշանակություն ունեն ֆիզիկական ակտիվությունն ու առողջ ապրելակերպը: Մեր առաջնային խնդիրն է՝ երեխաների շրջանում ձևավորել այդ կենսակերպը: Հաջորդ տարվանից սկսելու ենք մեկ այլ խոշոր ծրագիր՝ մարզերում տիպային մարզահամալիրների կառուցումը, որի նպատակն է մեծացնել տարբեր մարզաձևերով զբաղվելու հնարավորությունը: Նմանատիպ 2 նախագիծ ենք պլանավորել Եղեգնաձորում և Բերդում: Վստահ եմ, որ այս նախագծի իրականացումն էլ ավելի կխրախուսի մեր հանրության մասնակցությունը սպորտային միջոցառումներին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նշենք՝ մասսայական սպորտի զարգացման ու առողջ ապրելակերպի խթանման նպատակով այս տարի անցկացվել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» խորագիրը կրող սիրողական մրցաշարերի շարքը՝ սեղանի թենիս, դպրոցականների թիմային խճուղավազք, խճուղային հեծանվավազք, լող և խճուղային կրոսավազք մարզաձևերից: Այս մրցաշարերին 2023 թվականին ավելի քան 6700 մարդ է մասնակցել:

2023 թվականին առաջին անգամ ուժային կառույցների միջև անցկացվել են բանակային խաղեր՝ ՀՀ վարչապետի բարձր հովանու ներքո: Մրցաշարին մասնակցել են ՀՀ պաշտպանության, Ներքին գործերի, Արդարադատության նախարարությունների, Ազգային անվտանգության ծառայության, Պետական պահպանության ծառայության, Պետական եկամուտների, Քննչական կոմիտեի, Հակակոռուպցիոն կոմիտեի և Դատախազության 8 թիմեր՝ 144 մասնակիցներով:

ԿԳՄՍ նախարարության կողմից ՀՀ մարզերի և Երևան քաղաքի հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ և 4-6-րդ դասարանների աշակերտների միջև 4 փուլով անցկացվել է նաև «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառումը: Համայնքային փուլերին ավելի քան 12 հազար աշակերտ է մասնակցել, որից 1-3-րդ դասարաններ՝ 527 դպրոց, 5270 աշակերտ, 4-6-րդ դասարաններ՝ 674 դպրոց, 6740 աշակերտ: Եզրափակիչ մրցումներն անցկացվել են Գյումրի և Վանաձոր քաղաքներում: Գյումրիում անցկացվել են 1-3-րդ դասարանների միջև եզրափակիչ մրցումները: Հաղթող է ճանաչվել Շիրակի մարզի թիմը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևան քաղաքի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արմավիրի մարզի թիմը: Վանաձորում՝ 4-6-րդ դասարանների միջև անցկացված եզրափակիչ մրցումներում, հաղթող է ճանաչվել Շիրակի մարզի թիմը, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևանի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Կոտայքի մարզի թիմը:

ՀՀ հանրակրթական դպրոցների 7-12-րդ դասարանների աշակերտների միջև էլ անցկացվել է «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառումը, որն անցկացվել է 4 փուլով: «Սպարտակիադային» 8 մարզաձևերից ընդհանուր առմամբ մասնակցել են շուրջ 19,200 աշակերտներ:

Մրցանակային տեղեր գրաված մարզերը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից պարգևատրվել են համապատասխան կարգի հավաստագրերով, գավաթներով և մարզագույքով: Հաղթող է ճանաչվել Երևան քաղաքի թիմը՝ 695 միավորով: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Լոռու մարզը՝ 640 միավորով, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Շիրակի մարզը՝ 540 միավորով: Շնորհակալագրերով և մարզագույքով պարգևատրվել են նաև 4-ից 11-րդ տեղեր գրաված ՀՀ մարզերը՝ միջոցառմանը լավագույնս մասնակցելու համար:

Նշենք՝ 2023 թվականին ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ երկու փուլով՝ նախընտրական և եզրափակիչ, անցկացվել է նաև «Երեխաների խնամքի և պաշտպանության լավագույն մարզական հաստատություն» մարզական միջոցառումը: Երկրորդ՝ հանրապետական եզրափակիչ փուլին, որն անցկացվել է Գյումրիում, 110 մարդ է մասնակցել:

Միջոցառման հաղթող և մրցանակակիր թիմերը, դրանց անդամները պարգևատրվել են նախարարության համապատասխան կարգի վկայագրերով, շնորհակալագրերով, հավաստագրերով, մեդալներով, մասնակից բոլոր երեխաները՝ նվերներով (մարզահագուստ), մարզագույքով, գավաթներով:

Ընդհանուր առմամբ՝ նախարարության կողմից կազմակերպված մասսայական միջոցառումներին 2023 թվականին ավելի քան 38 հազար մարդ է մասնակցել:

Միաժամանակ՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի շնորհակալագրերով են պարգևատրվել Հայաստանի սեղանի թենիսի, աթլետիկայի և հեծանվային մարզաձևերի ֆեդերացիաները, ինչպես նաև ՀՀ լողի հայկական դաշնությունը՝ «ՀՀ վարչապետի գավաթ» մրցաշարերի կազմակերպչական հարցերով ցուցաբերած աջակցության համար:

Շնորհակալագրերով են պարգևատրվել նաև ՀՀ հանրակրթական դպրոցների 7-12-րդ դասարանների աշակերտների սպարտակիադա միջոցառման ծրագրով անցկացված մարզաձևերի գլխավոր մրցավարները՝ Կարեն Ասմարյանը (վոլեյբոլ), Դրաստամատ Մուրադյանը (բասկետբոլ), Արման Փիրոյանը (բազկամարտ), Վահան Դիմաքսյանը (շախմատ) և Վլադիմիր Բադալյանը (հրաձգություն):

Երևան քաղաքում անցկացված մարզական մասսայական միջոցառումների կազմակերպչական աշխատանքներին ակտիվ աջակցություն ցուցաբերելու, շտապ և անհետաձգելի բժշկական օգնություն և սպասարկում տրամադրելու համար ԿԳՄՍ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ առողջապահության նախարարությանը, իսկ հասարակական կարգ ու կանոն պահպանելու համար՝ ՀՀ ոստիկանությանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)