ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցույթ՝ ուղղված կանանց ղեկավարությամբ գիտական նախագծերի իրականացմանը

Նոյեմբերի 29, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍՆ Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեն կազմակերպում է «Կին ղեկավարների առաջխաղացմանն ուղղված ծրագիր 2024» մրցույթ՝ ուղղված գիտության ոլորտի ղեկավար պաշտոններում կանանց կարողությունների զարգացմանը:

Որպես խմբի ղեկավար՝ մրցույթին կարող են դիմել կանայք, ովքեր ծնվել են 1969 թ. հունվարի 1-ից հետո, ունեն գիտական աստիճան, գիտական կազմակերպությունում կամ բուհում չեն զբաղեցնում ղեկավար պաշտոն (գիտական խմբի, լաբորատորիայի (բաժնի) կամ ամբիոնի վարիչ և այլ ավելի բարձր պաշտոններ), ինչպես նաև ունեն մրցույթի պայմաններով սահմանված բավարար թվով հրապարակումներ:

Եթե խմբի ղեկավարը ներառված է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բազային ֆինանսավորման որևէ ծրագրում, ապա հայտը պետք է ներկայացնի այդ կազմակերպությունից։

Մրցույթին կարող են ներկայացվել ՀՀ պետական գիտական կազմակերպություններում կամ բուհերում իրականացվող 36 ամիս տևողությամբ հավակնոտ, մրցունակ, հեռանկարային, խոստումնալից և իրագործելի նախագծեր՝ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեության բոլոր բնագավառների մասնագիտություններով։

Խմբի անդամները, այդ թվում՝ խմբի ղեկավարը կարող են լինել ինչպես ՀՀ քաղաքացիներ, այնպես էլ օտարերկրյա քաղաքացիներ, որոնք նախագծի իրականացման ընթացքում պետք է բնակվեն ՀՀ-ում: Խումբը պետք է ունենա արտասահմանյան գործընկեր (Foreign Partner; Collaborator):

Եռամյա նախագծի ֆինանսավորման առավելագույն չափը կարող է լինել՝ 5 անդամից բաղկացած խմբի համար` 45, 4 անդամից բաղկացած խմբի համար` 37,8, իսկ 3 անդամից բաղկացած խմբի համար` 30,6 միլիոն դրամ:

Խմբի անդամների աշխատանքի ամսական վարձատրության միջին հաշվարկային չափը կարող է լինել մինչև 200.0 հազար ՀՀ դրամ: Նախահաշվով մինչև 9 միլիոն դրամ կարող է նախատեսվել գիտական սարքավորումների, հետազոտությունների ընթացքում օգտագործվող նյութերի կամ ծառայությունների ձեռքբերման և գործուղումների համար: Մրցույթին դիմելու վերջնաժամկետը 2024 թ. հունվարի 5-ն է: Մրցույթի վերաբերյալ հարցերին պատասխանելու համար դեկտեմբերի 18-ին Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեում կկազմակերպվի տեղեկատվական հանդիպում:

Կանանց ղեկավարությամբ գիտական նախագծերի իրականացմանն ուղղված մրցույթ հայտարարվում է երկրորդ անգամ: Առաջին մրցույթի արդյունքում ընտրված թեմաների ֆինանսավորումը շուտով կավարտվի:

Մրցույթի հրավերի փաթեթը

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)