ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այցով եղել է Վայոց ձորի և Սյունիքի մարզերի մի շարք համայնքներում։
Աշխատանքային այցի նպատակն էր ծանոթանալ մարզերի որոշ համայնքներում գործող մշակույթի, արվեստի կրթօջախներին և ժամանցի վայրերին, երիտասարդության ոչ ֆորմալ կրթության հետ կապ ունեցող ենթակառուցվածքներին և շենքային պայմաններին՝ առաջիկայում նոր հայեցակարգով համայնքային կենտրոնների հիմնադրման հնարավորության գնահատման համար։
Նախարարի տեղակալը Վայոց ձորի մարզպետարանում աշխատանքային քննարկում է ունեցել մարզպետ Արարատ Գրիգորյանի հետ, որի ընթացքում ներկայացվել են մարզի մշակութային, երիտասարդական, թատերահամերգային, սպորտային, գրադարանային ենթակառուցվածքների վիճակը, ինչպես նաև քննարկվել տարբեր համայնքներում դրանց վերանորոգման, նոր հայեցակարգով գործարկման և շահագործման հնարավորությունները։
Դանիել Դանիելյանը կարևորել է մարզերում կրթական, մշակութային, երիտասարդական ծրագրերի ու հնարավորությունների հասանելիության ապահովումը. «Այն, ինչ հասանելի է մայրաքաղաքի բնակչին, հավասարապես պետք է մատչելի լինի նաև մարզային բնակչին։ Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է համայնքային համապատասխան ենթակառուցվածքների լուրջ ուսումնասիրություն իրականացնել, գնահատել առկա ռեսուրսները և դրանց հիման վրա ստեղծել այնպիսի միջավայր, որտեղ ցանկացած տարիքի բնակիչ կկարողանա կրթվել և ապահովել մշակութային ժամանցը»։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև նոր ձևաչափով միջավայր ստեղծելու համար առկա հնարավորությունները և դրա ապահովման համար անհրաժեշտ քայլերը:
Այնուհետև Դանիել Դանիելյանն այցելել է Եղեգնաձորի մշակույթի տուն և մարզային գրադարան:
Վայքում և Ջերմուկում նախարարի տեղակալն աշխատանքային քննարկումներ է ունեցել երկու համայնքների ղեկավար կազմերի հետ։ Վայքում տեղի են ունեցել նաև հանդիպումներ Վայքի մշակույթի տան, Խ. Ներսիսյանի անվան արվեստի դպրոցի անձնակազմերի հետ, իսկ Ջերմուկում՝ Ջերմուկի երիտասարդական կենտրոնի աշխատողների, Շառլ Ազնավուրի անվան արվեստի դպրոցի և քաղաքային գրադարանի ներկայացուցիչների հետ։ Մարզի արվեստի դպրոցների ղեկավարության հետ քննարկվել են մարզում մեկ մասնագիտացված երաժշտական և արվեստի դպրոց հիմնադրելու հնարավորությունները, ինչպես նաև արվեստի դպրոցները որակյալ մասնագետներով համալրելու խնդիրը։
Ջերմուկից հետո Դանիել Դանիելյանն այցելել է Սյունիքի մարզ՝ հանդիպումներ ունենալով Կապանի մշակույթի տանը, Կապանի արվեստի պետական քոլեջում, Դրամատիկական թատրոնում, որտեղ նախարարի տեղակալը ծանոթացել է թատրոնի վերափոխման, շենքային պայմանների բարելավման նոր նախագծին, քննարկել երևանյան և մարզային թատերախմբերի փոխայցելությունների հնարավորությունները և այլն։
Քաջարանում շրջայցի ժամանակ Դանիել Դանիելյանին տպավորել են մշակույթի պալատի և արվեստի դպրոցի շենքային գերազանց պայմաններն ու տեխնիկական հագեցվածությունը։ Մշակույթի պալատում նախարարի տեղակալին ներկայացվել են համայնքի բնակիչների համար իրականացվող մշակութային կրթական և ժամանցային ծրագրերը, շահառուների թիվը և այլն։ Արվեստի դպրոցում Դանիել Դանիելյանը ծանոթացել է դպրոցի կողմից մատուցվող ծառայություններին՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ազգային նվագարանների բաժնին, ունկնդրել դպրոցի սաների ելույթները։
Մեղրի, Ագարակ և Շվանիձոր կատարած այցելությունների ժամանակ նախարարի տեղակալն այցելել է մշակույթի տներ` յուրաքանչյուր տեղում մանրամասն ծանոթանալով այդ տների շենքային պայմաններին, կարծիքներ փոխանակել կառույցների պատասխանատուների հետ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ