ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն աշխատանքային այցով եղել է Վայոց ձորի և Սյունիքի մարզերի մի շարք համայնքներում։
Աշխատանքային այցի նպատակն էր ծանոթանալ մարզերի որոշ համայնքներում գործող մշակույթի, արվեստի կրթօջախներին և ժամանցի վայրերին, երիտասարդության ոչ ֆորմալ կրթության հետ կապ ունեցող ենթակառուցվածքներին և շենքային պայմաններին՝ առաջիկայում նոր հայեցակարգով համայնքային կենտրոնների հիմնադրման հնարավորության գնահատման համար։
Նախարարի տեղակալը Վայոց ձորի մարզպետարանում աշխատանքային քննարկում է ունեցել մարզպետ Արարատ Գրիգորյանի հետ, որի ընթացքում ներկայացվել են մարզի մշակութային, երիտասարդական, թատերահամերգային, սպորտային, գրադարանային ենթակառուցվածքների վիճակը, ինչպես նաև քննարկվել տարբեր համայնքներում դրանց վերանորոգման, նոր հայեցակարգով գործարկման և շահագործման հնարավորությունները։
Դանիել Դանիելյանը կարևորել է մարզերում կրթական, մշակութային, երիտասարդական ծրագրերի ու հնարավորությունների հասանելիության ապահովումը. «Այն, ինչ հասանելի է մայրաքաղաքի բնակչին, հավասարապես պետք է մատչելի լինի նաև մարզային բնակչին։ Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է համայնքային համապատասխան ենթակառուցվածքների լուրջ ուսումնասիրություն իրականացնել, գնահատել առկա ռեսուրսները և դրանց հիման վրա ստեղծել այնպիսի միջավայր, որտեղ ցանկացած տարիքի բնակիչ կկարողանա կրթվել և ապահովել մշակութային ժամանցը»։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև նոր ձևաչափով միջավայր ստեղծելու համար առկա հնարավորությունները և դրա ապահովման համար անհրաժեշտ քայլերը:
Այնուհետև Դանիել Դանիելյանն այցելել է Եղեգնաձորի մշակույթի տուն և մարզային գրադարան:
Վայքում և Ջերմուկում նախարարի տեղակալն աշխատանքային քննարկումներ է ունեցել երկու համայնքների ղեկավար կազմերի հետ։ Վայքում տեղի են ունեցել նաև հանդիպումներ Վայքի մշակույթի տան, Խ. Ներսիսյանի անվան արվեստի դպրոցի անձնակազմերի հետ, իսկ Ջերմուկում՝ Ջերմուկի երիտասարդական կենտրոնի աշխատողների, Շառլ Ազնավուրի անվան արվեստի դպրոցի և քաղաքային գրադարանի ներկայացուցիչների հետ։ Մարզի արվեստի դպրոցների ղեկավարության հետ քննարկվել են մարզում մեկ մասնագիտացված երաժշտական և արվեստի դպրոց հիմնադրելու հնարավորությունները, ինչպես նաև արվեստի դպրոցները որակյալ մասնագետներով համալրելու խնդիրը։
Ջերմուկից հետո Դանիել Դանիելյանն այցելել է Սյունիքի մարզ՝ հանդիպումներ ունենալով Կապանի մշակույթի տանը, Կապանի արվեստի պետական քոլեջում, Դրամատիկական թատրոնում, որտեղ նախարարի տեղակալը ծանոթացել է թատրոնի վերափոխման, շենքային պայմանների բարելավման նոր նախագծին, քննարկել երևանյան և մարզային թատերախմբերի փոխայցելությունների հնարավորությունները և այլն։
Քաջարանում շրջայցի ժամանակ Դանիել Դանիելյանին տպավորել են մշակույթի պալատի և արվեստի դպրոցի շենքային գերազանց պայմաններն ու տեխնիկական հագեցվածությունը։ Մշակույթի պալատում նախարարի տեղակալին ներկայացվել են համայնքի բնակիչների համար իրականացվող մշակութային կրթական և ժամանցային ծրագրերը, շահառուների թիվը և այլն։ Արվեստի դպրոցում Դանիել Դանիելյանը ծանոթացել է դպրոցի կողմից մատուցվող ծառայություններին՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով ազգային նվագարանների բաժնին, ունկնդրել դպրոցի սաների ելույթները։
Մեղրի, Ագարակ և Շվանիձոր կատարած այցելությունների ժամանակ նախարարի տեղակալն այցելել է մշակույթի տներ` յուրաքանչյուր տեղում մանրամասն ծանոթանալով այդ տների շենքային պայմաններին, կարծիքներ փոխանակել կառույցների պատասխանատուների հետ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ