ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պայքարը թեժ, ընթացքը` կարգապահ

Սեպտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 24-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կայացավ համադպրոցական ԱԽ նախագահի փակ գաղտնի ընտրությունները: 
Ընտրարշավի վերջում ընտրապայքարում մնացին 4 թեկնածուներ: 
Ընտրությունների մեկնարկն առավոտյան ժամը 9.10-ին ազդարարեց դպրոցի ուսումնական գծով փոխտնօրեն Ա. Մկրտչյանը: Աշխատանքներն ավարտվեցին 12.10-ին: 
Ընտրական տեղամասում (դպրոցի նիստերի դահլիճում) ներկա էին թեկնածուների վստահված անձիք և դիտորներ Կապանի N 2 ավագ դպրոցից: 
Կանոնադրական կարգի համաձայն 6-9-րդ դասարանների 244 ընտրողներից քվեարկեցին 210-ը
Ձայները բաշխվել են`
Արզումանյան Անի- 8-րդ ա դաս- 36 քվե
Ղազարյան Միլենա - 9-րդ բ դաս. -115 քվե 
Սահակյան Նորիկ - 8-րդ ա դաս. - 26 քվե 
Օհանջանյան Ժասմին- 8-րդ բ դաս. - 42 քվե 
Ընտրական հանձնաժողովի նախագահ Յուրա Լաչինյանը դպրոցի տնօրենին զեկուցեց հանրակրթության մասին օրենքով սահմանված ամենամյա գործառույթի` ընտրության արդյունքները: 
Տնօրեն Ս. Հարությունյանը շնորհավորեց բոլորին` բեղմնավոր աշխատանք մաղթեց Ախ նորընտիր նախագահ Մ. Ղազարյանին և կարևորեց ԱԽ գործունեությունը դպրոցի կառավարման գործընթացում:
- Դուք Ձեր լավագույն գործունեությամբ կարող եք թեթևացնել մեր` մեծերի հոգսերը, ինքնադրսևորման, ինքնարտահայտման այս օղակում բարձր պահել մեր կրթօջախի երևելի անունը:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ

 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)