Հայաստանի Հանրապետությունն անդամակցում է Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության (ՏՀԶԿ) և Նիդերլանդների ֆինանսների նախարարության՝ ֆինանսական կրթության զարգացմանն ուղղված 2023-2027 թվականների ծրագրին։
Ծրագրի մեկնարկին Հայաստանի Հանրապետությունը ներկայացրել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Կենտրոնական բանկը։
Պատվիրակության ղեկավար, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկայացրել է Հայաստանում ֆինանսական կրթության ծրագիրը, այդ թվում՝ «Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում» ծրագիրը, արձանագրված հաջողությունները և մարտահրավերները։ Մասնակից երկրների ներկայացուցիչները հանդիպում են ունեցել նաև Նիդերլանդների թագուհի Մաքսիմայի հետ, քննարկել ֆինանսական կրթության և բարեկեցության վերաբերյալ հարցեր։
Նիդերլանդների ֆինանսների նախարարության ֆինանսական աջակցությամբ և «Խելացի փողեր» (Money Wise) պլատֆորմի փորձառության վրա հիմնված այս նախաձեռնության անդամներն են Հայաստանը, Բոսնիա և Հերցեգովինան, Բուլղարիան, Խորվաթիան, Վրաստանը, Մոլդովան, Չեռնոգորիան, Հյուսիսային Մակեդոնիան, Ռումինիան և Ուկրաինան։ Ծրագիրը գործում է 2018 թվականից, որին այս տարի միացել են երեք երկրներ՝ Հայաստանը, Բոսնիա և Հերցեգովինան, Ուկրաինան։
Ծրագրի շրջանակում Հայաստանն աջակցություն է ստանալու ֆինանսական կրթության ու մարդկանց ֆինանսական բարեկեցության աճին միտված մոտեցումներ մշակելու հարցում՝ հաշվի առնելով մեր երկրի կարիքներն ու մարտահրավերները։ Ծրագրի ներքո աշխատանքներ են տարվելու հետևյալ ուղղություններով՝
Ֆինանսական կրթության վերաբերյալ համապարփակ նախաձեռնությունը ձևավորվել է 2002 թվականին ՏՀԶԿ երկրների կողմից: 2008 թվականին ՏՀԶԿ անդամակցող երկրները ստեղծել են ֆինանսական կրթության միջազգային ցանցը՝ փորձի փոխանակման, ռազմավարական առաջնահերթությունների քննարկման և արդիական հարցերի վերաբերյալ արձագանքներ մշակելու համար: ՏՀԶԿ ֆինանսական կրթության միջազգային ցանցը, որին Հայաստանն անդամակցում է 2014 թվականից, ներկայացուցիչներ ունի ավելի քան 130 երկրների 280 պետական հաստատություններից, որոնց թվում են կենտրոնական բանկեր, Կրթության և Ֆինանսների նախարարություններ, ֆինանսական կարգավորող մարմիններ և վերահսկողներ:
2020 թվականին ՏՀԶԿ Խորհրդի նիստը նախարարների մակարդակով ընդունել է հանձնարարական, որի նպատակը կառավարություններին ֆինանսական գրագիտության խթանման գործում աջակցել է: Հանձնարարականը միտված է ֆինանսական ոլորտում սպառողների բարեկեցության աճին՝ աջակցելով վերջիններիս ֆինանսական կրթության, ֆինանսական հասանելիության և սպառողների շահերի պաշտպանության հարցում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ