Ապրիլի 11-ին Վանաձորի Սուրբ Գրիգոր Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IV ա դասարանի կազմակերպած միջոցառումը` «Ես խաղաղություն կգրեմ թևերիդ, և դու կթռչես աշխարհով մեկ» խորագրով: Երեխաները ներկայացրին 12-ամյա ճապոնուհու` Սադակոյի պատմությունը, ով Հերոսիմայի ռմբակոծության զոհն էր. նրա մոտ ախտորոշվել էր արյան քաղցկեղ: Ճապոնացիների մոտ ավանդույթ կա. եթե թղթի ծալումով 1000 կռունկ պատրաստես, ցանկությունդ կիրականանա: Սադակոն երազում էր առողջանալ, բայց երբ վիճակը վատացավ, հավատալով ճապոնական ավանդույթին, նա սկսեց կռունկներ պատրաստել: Նրա երազանքն էր, որ ոչ մի երեխա չտեսնի պատերազմի սարսափը:
IV ա դասարանի երեխաները ծնողների հետ միասին պատրաստել էին հազար կռունկ` հույսով, որ կիրականանա բոլորիս ցանկությունը` աշխարհում կտիրի խաղաղությունը: Այնուհետև երեխաները ցավով հիշեցին ապրիլյան քառօրյա պատերազմում զոհվածներին անուն առ անուն: Չմոռացան ակնածանքով հիշել նաև հանուն հայրենիքի նահատակված թիվ 23 դպրոցի 8 նվիրյալ տղաներին, որոնք առանց երկմտելու փրկության զոհասեղանին դրեցին ամենաթանկը` կյանքը: Տխրության ու վշտի հետ միասին երեխաների խոսքի մեջ նկատվում էր նաև հպարտության զգացում: Միջոցառումը մեկ անգամ ևս հաստատեց Խաղաղության արժեքը, որի համար ամեն ինչ պետք է արվի, անգամ՝ անհնարինը: Միջոցառումը ուղեկցվում էր խաղաղությանը նվիրված հաղթական երգ ու պարով: Դահլիճի գեղեցիկ ձևավորումը և երեխաների միատեսակ զինվորական հանդերձանքը հիացրել էին բոլորին: Միջոցառման հեղինակներն էին դասվար Հասմիկ Սիմոնյանի և ԿԱԻ-ի Լոռու մասնաճյուղի գլխավոր մասնագետ Կարինե Պապիկյանը: Տնօրեն Տաթևիկ Հովսեփյանը 2017թվականը դպրոցում հայտարարեց խաղաղության տարի` համոզված, որ նման միջոցառումները կլինեն շարունակական:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ