ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սովորողների շրջանում հետազոտական կարողությունների զարգացումը՝ առանցքային նպատակ. ամփոփվել է «Ես մեդիագրագետ եմ» նախագիծը

Դեկտեմբերի 18, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ԵՊՀ-ում օրերս ամփոփվել է «Ես մեդիագրագետ եմ» հանրապետական նախագիծը, որի նպատակն է սովորողների շրջանում զարգացնել մեդիայից օգտվելու հմտությունները, ընդլայնել մեդիագրագիտության շրջանակը:

Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ԵՊՀ ակադեմիական/ուսումնական հարցերի գծով պրոռեկտոր Էլինա Ասրիյանը, ներկայացուցիչներ «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամից, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնից և մի շարք այլ կառույցներից:

Նախագծի ամփոփմանը մասնակցել են Երևանի և ՀՀ մարզերի 63 դպրոցների ներկայացուցիչներ: Աշակերտները ներկայացրել են իրենց դպրոցներում ստեղծած մեդիա ակումբի աշխատանքները, կատարած ուսումնասիրությունները:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը կարևորել է երեխաների կողմից ստեղծագործական ու հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու պատրաստակամությունն ու ակտիվ ներգրավվածությունը: Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի կարևոր առանցքներից մեկը սովորողների մոտ հետազոտական կարողությունների զարգացումն է:

«Վստահ եմ՝ նախագծային աշխատանքներ իրականացնելիս բազմաթիվ աղբյուրներից եք օգտվել, սովորել, թե ինչպես տարբերակել վստահելի ու հավաստի տեղեկատվությունը ու նաև որոշումներ կայացնելու կարողություն եք ձեռք բերել: Այսօր, երբ մենք ապրում ենք տեղեկատվության հոսքերի ներքո, մեդիագրագիտությունը շատ կարևոր և որոշիչ նշանակություն ունի: Անհրաժեշտ է ճիշտ զտել ու հասկանալ, թե որ ինֆորմացիան է մեզ համար կարևոր ու նշանակալի: Մեդիագրագետ լինելը ձեզ կօգնի կանխարգելել ոչ ցանկալի և վտանգավոր իրավիճակներում հայտնվելը, իսկ դպրոցներում անվտանգ ու ապահով միջավայր ապահովելը մեր առաջնային խնդիրներից է»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանն ու շնորհակալություն հայտնել նախագծի մասնակիցներին ու գործընկերներին:

«Ես մեդիագրագետ եմ» հանրապետական նախագծի արդյունքներով մասնակից դպրոցները պարգևատրվել են վկայականներով և մրցանակներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)