ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սովորողների շրջանում հետազոտական կարողությունների զարգացումը՝ առանցքային նպատակ. ամփոփվել է «Ես մեդիագրագետ եմ» նախագիծը

Դեկտեմբերի 18, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

ԵՊՀ-ում օրերս ամփոփվել է «Ես մեդիագրագետ եմ» հանրապետական նախագիծը, որի նպատակն է սովորողների շրջանում զարգացնել մեդիայից օգտվելու հմտությունները, ընդլայնել մեդիագրագիտության շրջանակը:

Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, ԵՊՀ ակադեմիական/ուսումնական հարցերի գծով պրոռեկտոր Էլինա Ասրիյանը, ներկայացուցիչներ «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամից, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնից և մի շարք այլ կառույցներից:

Նախագծի ամփոփմանը մասնակցել են Երևանի և ՀՀ մարզերի 63 դպրոցների ներկայացուցիչներ: Աշակերտները ներկայացրել են իրենց դպրոցներում ստեղծած մեդիա ակումբի աշխատանքները, կատարած ուսումնասիրությունները:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը կարևորել է երեխաների կողմից ստեղծագործական ու հետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու պատրաստակամությունն ու ակտիվ ներգրավվածությունը: Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի կարևոր առանցքներից մեկը սովորողների մոտ հետազոտական կարողությունների զարգացումն է:

«Վստահ եմ՝ նախագծային աշխատանքներ իրականացնելիս բազմաթիվ աղբյուրներից եք օգտվել, սովորել, թե ինչպես տարբերակել վստահելի ու հավաստի տեղեկատվությունը ու նաև որոշումներ կայացնելու կարողություն եք ձեռք բերել: Այսօր, երբ մենք ապրում ենք տեղեկատվության հոսքերի ներքո, մեդիագրագիտությունը շատ կարևոր և որոշիչ նշանակություն ունի: Անհրաժեշտ է ճիշտ զտել ու հասկանալ, թե որ ինֆորմացիան է մեզ համար կարևոր ու նշանակալի: Մեդիագրագետ լինելը ձեզ կօգնի կանխարգելել ոչ ցանկալի և վտանգավոր իրավիճակներում հայտնվելը, իսկ դպրոցներում անվտանգ ու ապահով միջավայր ապահովելը մեր առաջնային խնդիրներից է»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանն ու շնորհակալություն հայտնել նախագծի մասնակիցներին ու գործընկերներին:

«Ես մեդիագրագետ եմ» հանրապետական նախագծի արդյունքներով մասնակից դպրոցները պարգևատրվել են վկայականներով և մրցանակներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…