ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է «Եվրոպան տեղայնացվում է» երիտասարդական աշխատանքի ծրագրի մասնակիցների հետ, որի ընթացքում ներկայացվել են ծրագրի մենթորության նախագծի 2023 թ. շրջափուլի արդյունքները:
Ողջունելով ներկաներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում իրականացվող ծրագրերն ու համագործակցության ընդլայնման նախաձեռնությունները:
«Մեր երկիրն ունի Համապարփակ և ընդլայնված գործընկերության համաձայնագիր (CEPA), որով սահմանված միջոցառումների զգալի մասը ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման ոլորտում է և համահունչ է ՀՀ կառավարության 2021-2026 թթ գործունեության ծրագրին: Համաձայնագրի երկու առանցքային նպատակներն են՝ բարելավել և զարգացնել եղած ռեսուրսները՝ եվրոպական չափանիշներին համապատասխան, և երկրորդ՝ համագործակցային կապեր հաստատել հայ և եվրոպացի գործընկերների միջև՝ ինտեգրվելով եվրոպական առաջադեմ փորձին: Այս երկու նպատակների շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացնում է տարբեր ծրագրեր գիտության, կրթության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ ստեղծվող երիտասարդական կենտրոններին: Ըստ փոխնախարարի՝ դրանց նպատակն է ստեղծել մի միջավայր, որտեղ երիտասարդները հնարավորություն կունենան կազմակերպելու քննարկումներ՝ միջավայրի լավարկման, համայնքի խնդիրների լուծման և այլնի վերաբերյալ: Արթուր Մարտիրոսյանը կարևորել է «Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագիրը՝ որպես հնարավորություն երիտասարդների համար՝ ՏԻՄ-երի աջակցությամբ լուծելու համայնքային խնդիրները, ապահովելու ինքնակազմակերպումը, համայնքային կյանքին ներգրավվածությունը, ինտելեկտուալ ժամանցը:
«Կարևոր է, որ ՏԻՄ-երը է՛լ ավելի մեծ դերակատարում և պատասխանատվություն ունենան համայնքներում երիտասարդական կյանքի կազմակերպման, աշխուժացման, ներուժի ինքնիրացման հարցերում»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ըստ նախարարի տեղակալի՝ հաջորդ տարի նախատեսվում է շուրջ 10 համայնքում ձևավորել ռեսուրս կենտրոններ՝ մշակութային պալատների հիմքի վրա։ Դրանք համայնքում պետք է ապահովեն հագեցած մշակութային և երիտասարդական կյանք՝ բարձրացնելով գեղագիտական կրթության նշաձողը, երիտասարդների իրազեկվածության մակարդակը, նոր գաղափարների իրացումը:
Երիտասարդական ծրագրերի իրականացման, համապատասխան միջավայրերի ստեղծման, ինքնիրացման, բարեկեցության համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է պատշաճ իրազեկման առաջնահերթությունն ու կարևորությունը՝ ծրագրերի հասանելիության և երիտասարդների ընդգրկվածությունը հնարավորինս ընդլայնելու տեսանկյունից:
«Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագիրը նախաձեռնել և իրականացնում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի ազգային գործակալությունների ցանցը: Այն եվրոպական համագործակցության հարթակ է՝ շահերի պաշտպանության, գիտելիքների փոխանակման, գործընկերության հաստատման և համատեղ ծրագրերի իրականացման հնարավորությունների միջոցով որակյալ երիտասարդական աշխատանքի զարգացման համար:
Եվրամիության «Եվրոպան տեղայնացվում է» երկարաժամկետ ծրագրի շրջանակում Արևելյան գործընկերության 4 երկրների համար՝ Հայաստան, Վրաստան, Մոլդովա և Ադրբեջան, 2023 թվականի հունվար ամսից մեկնարկել է մենթորության նախագիծը, որը Հայաստանում համակարգում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի տեղեկատվական կենտրոնը: 2022 թվականից «Եվրոպան տեղայնացվում է» ծրագրին Հայաստանի Հանրապետությունից միացել է յոթ համայնք՝ Գյումրի, Սպիտակ, Արմավիր, Էջմիածին, Խոյ, Գավառ և Ալավերդի։ Նշված համայնքների ներկայացուցիչներին հնարավորություն է ընձեռվում մասնակցել տարաբնույթ միջոցառումների՝ ուսումնական այցեր, վերապատրաստումներ, գործընկերության հաստատման հանդիպումներ և այլն:
Նշենք, որ 2017 թվականից սկսած՝ «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» (ԵՆԿ) հասարակական կազմակերպությունը Հայաստանում համակարգում է «Erasmus+ երիտասարդություն» և «Եվրոպական համերաշխության կորպուս» ծրագրերի տեղեկատվական կենտրոնի գործունեությունը:
Ծրագիրը նախատեսվում է իրականացնել 2021–2027 թվականներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ