ԿԳՄՍ նախարարությունում ամփոփվել է նախարարության աջակցությամբ ամենամյա պարբերականությամբ իրականացվող «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացը։
«Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» դասընթացի մասնակիցներին ողջունել և վկայականներ է հանձնել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը նախ շնորհակալություն է հայտնել դասընթացին մասնակցելու համար՝ հույս հայտնելով, որ մասնակիցների ձեռք բերած փորձն ու գիտելիքը կնպաստեն նրանց մասնագիտական աշխատանքի բարելավմանը և համայնքների զարգացման, իրազեկվածության բարձրացմանը:
«Այս դասընթացի գլխավոր նպատակն այն է, որ դրան մասնակցեն այնպիսի երիտասարդներ, որոնք իրենց համայնքում կապահովեն երիտասարդության ոլորտի զարգացման կայուն շարունակականություն: Ձեզնից յուրաքանչյուրը պետք է իր գործունեությամբ աջակցի ձեր իսկ համայնքի զարգացմանը: Պետական քաղաքականության տեսանկյունից կարևոր է բացահայտել երիտասարդների ներուժը, շարունակաբար զարգացնել նրանց կարողությունները, նպաստել քաղաքացիական կրթությանը և կազմակերպել երիտասարդների ինտելեկտուալ ժամանցը: Այս ամենը պետք է դրվի երիտասարդական աշխատանքի հիմքում, որն էլ կնպաստի համայնքի համապարփակ զարգացմանը»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանը երիտասարդներին կոչ է արել լինել առավել ակտիվ, նախաձեռնող, հստակ, նպատակային առաջարկներով մասնակցություն ունենալ երիտասարդության ոլորտի զարգացմանն ուղղված աշխատանքներին:
Դասընթացն իրականացվում է կարճաժամկետ ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրի ձևաչափով, որի նպատակն է կատարելագործել երիտասարդների հետ աշխատող անձանց մասնագիտական և անձնային որակները՝ ՏԻՄ մակարդակում որակյալ ու գիտելիքահեն երիտասարդական աշխատանք իրականացնելու համար։
Այս տարի դասընթացը հաջողությամբ ավարտել է 21 մասնակից Երևանից և ՀՀ մարզերից, որոնք դասընթացի ավարտին ներկայացրել են իրենց համայնքում իրականացվելիք առաջիկա երեք ամսվա ծրագրային պլանը։
Մասնակիցների թվում էին մարզերում գործող երիտասարդական կենտրոնների, երիտասարդական հասարակական կազմակերպությունների, ՏԻՄ ներկայացուցիչներ, որոնց աշխատանքային գործունեությունն առնչվում է երիտասարդության ոլորտին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ