ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թատերախումբը դեռ երկար ճանապարհ է անցնելու՝ հանդիսատեսին փոխանցելով դրական հույզեր. Արաքսիա Սվաջյան

Դեկտեմբերի 21, 2023
Լուրեր կազմակերպություններից

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի «Միասին» թատերախմբի պատանի դերասանները Խ․ Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի դահլիճում հանդես են եկել «Ջրաշուշանի ճամփորդությունը» ներկայացման առաջնախաղով:

Միջոցառմանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը: Նախարարի տեղակալը շնորհավորել է պատանի դերասաններին առաջնախաղի առթիվ և վստահություն հայտնել, որ թատերախումբը դեռ երկար ճանապարհ է անցնելու՝ հանրապետության տարբեր բեմերում, հանդիսատեսին փոխանցելով դրական հույզեր։

ՀՄԿ տնօրեն Լիլիթ Մնացականյանը ողջունել է թատերախմբին՝ արժևորելով ստեղծագործական խմբի, ՀՄԿ թիմի և ծնողների նվիրվածությունն ու սերտ համագործակցությունը։ Նա իր երախտիքի խոսքն է ուղղել բոլոր գործընկերներին, մասնավորապես Հայ օգնության ֆոնդին (FAR), որի աջակցությամբ կյանքի է կոչվել այս ներկայացումը։

Ներկայացման հերոսների հիանալի և էմոցիոնալ խաղը, որն ուղեկցվում էր գեղեցիկ երաժշտական ձևավորմամբ, հեղինակային երգերով և գունազարդ տեսարաններով, իրապես գրավել է հանդիսատեսին և արժանացել ջերմ ծափահարությունների։

Ակտիվ մասնակցության համար փոքրիկ դերասանները և թատերախմբին աջակցող կամավորներն արժանացել են պատվոգրի։

Նշենք, որ «Ջրաշուշանի ճամփորդությունը» պատմություն է դժվարություններից չընկրկող փոքրիկ սերմիկների մասին, որոնք բազմաթիվ աշխարհներ անցնելով, բազում վտանգներ հաղթահարելով, իրավիճակներից ելքեր գտնելու վճռականությամբ զինված և հոգում պահած գանձերին ապավինելով` հասնում են իրենց երազանքին։ Գանձերի պահապանը նրանց է հանձնում բարությունը, ճշմարտությունը և համբերությունը՝ որպես պայքարի, դժվարին իրավիճակները հաղթահարելու բանալիներ։

Տեղեկացնենք նաև, որ «Միասին» թատերախումբը ստեղծվել է 2022 թ․ և իր գործունեության երկու տարիների ընթացքում հասցրել է հանդես գալ մի շարք ներկայացումներով՝ «Ավելի ուժեղ, քան թվում է», «Սուրբ Ծննդյան ծառը», «Խաղաղ մանկություն» և այլն։ Հյուրախաղերով ներկայացել է մայրաքաղաքի և մարզերի հանդիսատեսին՝ արժանանալով ջերմ ընդունելության։

Թատերախմբի միջոցով շարունակվում է երեխաների և, առհասարակ, հասարակության համար բազմազանությունը որպես արժեք ձևավորելու, հասարակական կյանքի բոլոր ոլորտներում իրական ներառում ապահովելու գործընթացը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)