ՀՀ կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍ նախարարությանը 2023 թվականի պետական բյուջեով կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար հատկացված միջոցներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 510 մլն 592 հազար դրամ գումարի չափով:
Ընդունված որոշմամբ նաև վերաբաշխման արդյունքում առաջացող մնացորդը՝ 804 մլն 641 հազար դրամի չափով, ուղղվել է ՀՀ կառավարության պահուստային ֆոնդ:
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ որոշմամբ նախատեսվում է ապահովել մի շարք կրթական և մշակութային հաստատությունների շինարարական աշխատանքների կատարումը, ինչպես նաև գույքային հագեցվածության բարելավումը, որը կրում է շարունակական բնույթ:
Ժաննա Անդրեասյանը փաստել է՝ նշված գործընթացն առաջնային և կարևոր խնդիրներից է կրթության և մշակույթի ոլորտներում պետության որդեգրած քաղաքականության պատշաճ իրականացման համար: Ըստ նախարարի՝ որոշմամբ հատկացվող գումարների շրջանակում կլուծվեն մի շարք հրատապ խնդիրներ՝ կապված ջեռուցման, տանիքի, սանհանգույցներ և այլնի հետ, և որոնց լուծման համար արդեն ապահովվել են բոլոր նախագծանախահաշվային անհրաժեշտ փաստաթղթերը։ Շինարարական աշխատանքների մասով ծախսը կկազմի 322.2 մլն դրամ, որը կվերաբերի 2 կրթական և 9 մշակութային հաստատությունների: Գույքային հագեցվածության նպատակով 3 կրթական և 4 մշակութային հաստատությունների կտրամադրվի 188.4մլն դրամ:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է՝ վերաբաշխվող գումարի շրջանակում կրթական ոլորտի կապիտալ ծրագրերին կուղղվի 70.1 մլն ՀՀ դրամ գումար, այդ թվում՝ Դիլիջանի Հովհաննես Շարամբեյանի անվան մանկական գեղարվեստի դպրոցի գույքով ապահովմանը: Շուրջ 440.5 մլն ՀՀ դրամ կհատկացվի մշակույթի ոլորտի կապիտալ ծրագրերի իրագործմանը:
Նախարարը նաև շեշտել է, որ որոշմամբ թույլտվություն է տրվում գնման պայմանագրերում կատարել որոշ փոփոխություններ, որոնք կապված են շինարարական աշխատանքների կատարման ժամկետների երկարաձգման և տնտեսումների օգտագործման հետ:
Շինարարական աշխատանքների մասով նախատեսվում է՝
Գույքի հագեցվածություն՝
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, անդրադառնալով Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայության տեղեկատվական մոդուլային կենտրոնների կառուցմանը, նշել է, որ դրանք կտեղադրվեն երեք արգելոց-թանգարաններում, որոնցից մեկը պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքն է: Նա խնդրել է ԿԳՄՍ նախարարին ներկայացնել հարցի մանրամասները, որին ի պատասխան՝ Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ իրականացվել է մոդուլային կենտրոնի նախագծի էսքիզային դիզայնի մշակում. «Մոդուլային կենտրոնն ունենալու է տոմսերի վաճառքի առանձին հատված, սանհանգույցներ, փոքր սրճարան, հուշանվերների վաճառքի կետ: Նախատեսում ենք նման կենտրոններ տեղադրել բոլոր արգելոցներում. այս փուլում դրանք տեղադրվելու են պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքում, Լոռի բերդում, որտեղ մեծ ծավալի հիմնանորոգման և ամրակայման աշխատանքներ են տարվել, և Բջնիի պատմական ամրոցում, որտեղ մեծ թվով զբոսաշրջիկներ են այցելում»:
Վարչապետը նկատել է՝ պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի պահպանված, տեսանելի հատվածը գտնվում է փշալարերից այն կողմ, և ՀՀ քաղաքացիներն ու օտարերկրյա զբոսաշրջիկները հնարավորություն չունեն այնտեղ այցելելու. «Ես հանձնարարել եմ ապահովել պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի պատշաճ պահպանությունն և հասանելիությունը. աշակերտները պետք է հնարավորություն ունենան այցելել և իրենց համապատասխան դասաժամերն անցկացնել հենց տեղում»:
Նիկոլ Փաշինյանը նաև հետաքրքրվել է, թե ինչ փուլում է գտնվում մոդուլային և նորակառույց դպրոցներին գույքի տրամադրման գործընթացը, որին ի պատասխան՝ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս օրերին դպրոցները ստանում են գույքի վերջին խմբաքանակները, և ավելի քան 90 տոկոսով բաշխումն արդեն իրականացվել է, որը կավարտվի մինչև տարեվերջ:
Վարչապետը ԿԳՄՍ նախարարից հետաքրքրվել է նաև, թե ինչ փուլում է դպրոցները լաբորատորիաներով հագեցնելու ծրագիրը: Ժաննա Անդրեասյանն ընդգծել է, որ նորակառույց բոլոր դպրոցներին տրամադրվում են լաբորատորիաներ, իսկ մյուս դպրոցներում այն իրականացվում է Կառավարության ծրագրով՝ ամեն տարի ըստ մարզերի: 2023 թվականին լաբորատորիաներ են ստացել Արմավիրի մարզի բոլոր դպրոցները, իսկ 2024 թվականին դրանք կստանան միանգամից մի քանի մարզերի դպրոցներ՝ Արագածոտնի, Արարատի, Կոտայքի, Գեղարքունիքի, Լոռու և Շիրակի: Ընդ որում՝ դպրոցները ստանալու են լաբորատորիայի համար անհրաժեշտ և՛ գույք, և՛ սարքավորումներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ