Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանի դահլիճում Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի նախաձեռնությամբ տեղի է ունեցել Եղիշե Չարենցի «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական նոր՝ 13 հատորյա հրատարակության 1-ին հատորի շնորհանդեսը:
Շնորհանդեսին ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը:
Միջոցառումը մեկնարկել է «ԱՐԱՐ» երգչախմբի կատարումներով (Եղիշե Չարենց` «Ես իմ անուշ Հայաստանի», երաժշտությունը՝ Տիգրան Մանսուրյանի): Ցուցադրվել է «Երկերի ժողովածուի» ակադեմիական հրատարակության 1-ին հատորի ստեղծագործական աշխատանքների մասին պատմող ֆիլմը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շնորհավորել է բոլորին գրքի լույսընծայման կապակցությամբ և շնորհակալություն հայտնել դրա ստեղծման գործում իրենց անգնահատելի դերակատարումն ունեցող անձանց և կազմակերպություններին՝ Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանին, ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտին, «Անտարես» հրատարակչությանը, գրքի խմբագրական խորհրդի անդամներին:
«Անչափ կարևորում եմ, որ այս աշխատանքը նախաձեռնվեց և իրականացվեց համատեղությամբ ու գործակցությամբ՝ պետության, մասնավոր հատվածի, մտավորականների հետ համատեղ ջանքերով: Նման համագործակցություններն են, որ ցույց են տալիս նաև աշխատանքի որակը: Չարենցն այն բացառիկ մեծություններից է, որի հանդեպ յուրաքանչյուրս որոշակի անձնական առնչություն և հարաբերություն ունենք: Այստեղ շատ լավ հնչեց, որ պետք է կարդալ Չարենց, հասկանալ, որովհետև իրականում շատ տարբեր կարող են լինել այդ ընթերցումներն ու ընկալումները, և թերևս դրա մեջ են Չարենցի մեծությունն ու հանճարը: Անձնական առնչությունը մի կողմից շատ մոտեցնում է Չարենցին, մյուս կողմից լրացուցիչ աշխատանք է պահանջում նրան հասկանալու համար: Կարծում եմ, որ «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բառերի մեջ բազմաթիվ են այն շերտերը, որ մենք կարող ենք բացահայտել նորից ու նորից, բազմաթիվ են այն շերտերը, որ մենք պետք է բացահայտենք այս հատորն ընթերցելիս: Առաջին հատորով արդեն սահմանվել է բարձր նշաձողը, և անհամբերությամբ սպասում ենք հաջորդ հատորների լույսընծայմանը: Վստահ եմ, որ ամեն հատորի հետ նորովի ենք բացահայտելու Չարենցին և մեր հարաբերությունը Չարենցի հետ»,- նշել է նախարարը և կրկին շնորհակալություն հայտնել բոլոր նրանց, ովքեր նախաձեռնել և իրականացնում են այս կարևոր գործը:
ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտը, «Անտարես» հրատարակչությունը նախաձեռնությանն աջակցելու համար պարգևատրվել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության շնորհակալագրով և Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանի «Եղիշե Չարենց» հուշամեդալով: Պարգևները հանձնել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
Միջոցառման ընթացքում շնորհավորական և գնահատանքի խոսքով հանդես են եկել Ե. Չարենցի տուն-թանգարանի տնօրեն Ժաննա Մանուկյանը, Մ. Մաշտոցի անվան Մատենադարանի տնօրեն Արա Խզմալյանը, «Անտարես» հրատարակչության տնօրեն Արմեն Մարտիրոսյանը, Հայաստանի գրողների միության նախագահ Էդվարդ Միլիտոնյանը, գրականագետ, բ.գ.թ. Արքմենիկ Նիկողոսյանը, բ.գ.դ., պրոֆեսոր Դավիթ Գասպարյանը:
Եղիշե Չարենցի երկերի ակադեմիական հրատարակությունը հիմնարար և պատմական նշանակություն ունեցող իրադարձություն է գիտական, ակադեմիական համայնքի, մասնավորապես՝ չարենցագետների և չարենցասերների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ