Երևանի Հակոբ Կարապենցի անվան թիվ 6 հիմնական նորակառույց դպրոցում այսօր տեղի է ունեցել Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի՝ 2023 թվականին իրականացրած աշխատանքների տարեվերջյան ամփոփիչ հաշվետու ժողովը, որին մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարար, «ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի կառավարման խորհրդի նախագահ Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է ներկաներին և ընդգծել՝ «300 դպրոց, 500 մանկապարտեզ» պետական ծրագրի շրջանակում կառուցված դպրոցում միջոցառման անցկացումը խորհրդանշական է. «Այս ծրագիրը ոչ միայն շինության, այլև առաջին հերթին կրթության բովանդակության մասին է, ու շատ կարևոր է, որ դրա մասին այսօր խոսում ենք նոր միջավայրում»:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել ԿԶՆԱԿ-ի աշխատակազմին կատարած աշխատանքի համար՝ ի դեմս տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանի, կարևորել կառույցի դերը կրթության ոլորտի բարեփոխումներում. «Մենք այժմ բարեփոխումների վճռորոշ փուլում ենք, որտեղ շատ կարևոր են յուրաքանչյուրիս աշխատանքի որակն ու պատասխանատվությունը: ԿԶՆԱԿ-ի յուրաքանչյուր գործողություն մեծ ազդեցություն է ունենում կրթության ոլորտի վրա, և այսօր՝ ավելի քան երբևէ, պետք է ուշադիր լինենք մեր անելիքին ու այն ուղերձներին, որոնք ուղղված են դպրոցներին: Պետք է հետևողական լինենք, որ դրանք ճիշտ հասկացվեն և կիրառվեն այնպես, ինչպես մտածված էր ի սկզբանե»:
Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ ԿԶՆԱԿ-ի կառավարման խորհրդում քննարկվել է կառույցում կառուցվածքային փոփոխություն իրականացնելու հարցը: Ըստ նախարարի՝ առկա խնդիրները պահանջում են համարժեք արձագանք, և փոփոխությունը կնպաստի, որպեսզի ԿԶՆԱԿ-ն ավելի ճկուն կիրառի իր ռեսուրսները և առաջնորդի նախատեսվող փոփոխությունները դպրոցներում:
«Յուրաքանչյուր փոփոխություն իր հետ բերում է նաև դժվարություններ ու խնդիրներ, և աշխատանքի ընթացքում են ի հայտ գալիս բացերն ու թերությունները: Այս պարագայում պետք է անենք հնարավորը՝ շարունակական ջանքերով բարելավելու մեր աշխատանքի որակը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Հանդիպման ընթացքում Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի ժամանակավոր պաշտոնակատար Արտաշես Թորոսյանը հակիրճ ներկայացրել է 2023 թվականի աշխատանքները: Ըստ նրա՝ ՀՀ բոլոր դպրոցներում, բացի Տավուշի մարզից, վերապատրաստվել է շուրջ 29.000 ուսուցիչ՝ 890 խմբով, անցկացվել են 120 սեմինար, տարբեր ձևաչափի խորհրդատվություններ: Արտաշես Թորոսյանի ընդգծմամբ՝ նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններում ևս նոր չափորոշչի ներդրմամբ վերապատրաստվել են 112 տնօրեն, 1050 մանկավարժական աշխատող:
Արտաշես Թորոսյանը ներկայացրել է վերապատրաստումների ուղղությունները և նշել, որ առանձնակի կարևորվել է դպրոցներում նախագծային աշխատանքների անցկացումը, որը թեև դեռևս որոշակի թերություններով է իրականացվում, բայց մշտապես տրվող խորհրդատվություններով շտկվում է: Այս համատեքստում Արտաշես Թորոսյանն ընդգծել է՝ Տավուշի մարզում 2-րդ տարվա ավարտին նոր չափորոշչի փորձարկումներն ավելի լավ արդյունքներ են գրանցել, և սկզբունքները յուրացվել են, ինչը նշանակում է, որ առաջ եկած դժվարությունները՝ պայմանավորված բարեփոխումներով, հաղթահարելի են: Տեղեկացվել է, որ մյուս տարի կանցկացվեն մենթոր դպրոցների փառատոներ՝ երկու ամիսը մեկ անգամ, ինչը հնարավորություն կտա ուսուցիչներին փոխանակվել ձեռքբերումներով ու գաղափարներով:
Հանդիպումն ամփոփվել է «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամի ստորաբաժանումների ներկայացրած առանձին հաշվետվություններով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ