ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստանի ազգային գրադարանում այսօր մասնակցել է ուկրաինացի հասարակական, քաղաքական գործիչ, բանաստեղծ Վասիլ Կույբիդայի «Բանի առեղծվածը» բանաստեղծությունների ուկրաիներեն-հայերեն ժողովածուի շնորհանդեսին, որին ներկա է եղել նաև հեղինակը:
Շնորհանդեսը կայացել է Ուկրաինայում ՀՀ դեսպանության և Հայաստանի ազգային գրադարանի համագործակցությամբ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է Վասիլ Կույբիդայի «Բանի առեղծվածը» բանաստեղծությունների ժողովածուի հրատարակման առիթով՝ առանձնակի շեշտելով թարգմանչի՝ Անուշավան Մեսրոպյանի կատարած աշխատանքի կարևորությունը:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ վերջերս ընդունվել է ՀՀ մշակույթի զարգացման ռազմավարությունը, և ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային քաղաքականության թիրախում արվեստի բոլոր ոլորտներն են, այդ թվում՝ գրականությունը. «Մեզ համար կարևոր է առավել նպաստավոր պայմաններ ստեղծել ստեղծագործական կարողություն ունեցող անձանց համար, որպեսզի նրանք կարողանան լիարժեքորեն դրսևորվել։ Պետք է մեր երկիրը դարձնենք արվեստների երկխոսության հնարավորության վայր: Մեր նպատակն է նաև ազգային-քաղաքակրթական արժեքների տարածումը, հայ մշակույթի ավանդույթների և նոր ձեռքբերումների արժևորումը, ժամանակակից ստեղծագործական մոտեցումների զարգացումը և Հայաստանում ծնվող նոր ու ստեղծարար արվեստի գնահատումը»:
Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ նախարարությունը կարևորում է թարգմանությունների ոլորտը, որը հարստացնում է մեր գրավոր ժառանգությունը: Նախորդ տարվա ցուցանիշներով Հայաստանում լույս է տեսել 2348 գիրք, որոնցից 500-ը թարգմանություններ են:
«Վերջին տարիներին գրահրատարակչության ոլորտում աճն իսկապես նկատելի է, և հատկանշական է, որ ոչ միայն լույս տեսնող գրքերի անուններն են շատացել, այլև դրանց տպաքանակները: Կարևորում եմ նաև, որ այսպիսի հանդիպումներով, քննարկումներով և բանախոսություններով արժևորվում է գրքի հրատարակումը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ հայ ընթերցողները վաղուց ծանոթ են Կույբիդայի գործերին: Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ Վասիլ Կույբիդայի բանաստեղծություններն ավելի մշակութահեն, ինտելետուալ են դարձնում նրա մասնագիտություններն ու գիտական հետաքրքրությունները:
Վասիլ Կույբիդայի գրքի ներկայացումը հայ ընթերցողին շուրջ երկու տարի նախապատրաստվում էր Ուկրաինայում ՀՀ դեսպանության կողմից։ Դեսպանության երկրորդ քարտուղար Հայկ Թորոսյանը ողջունել է բանաստեղծին գրքի հրատարակության առթիվ և շնորհակալական խոսք հղել գրքի թարգմանչին։
Ելույթներ են ունեցել նաև ՀՀ նախագահի խորհրդական Վահրամ Դումանյանը, Հայաստանում Ուկրաինայի գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Վալերի Լոբաչը, ներկայացուցիչներ ՀՀ սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակից և Հայաստանի գրողների միությունից:
Միջոցառման վերջում ելույթ է ունեցել Վասիլ Կույբիդան, որն իր խոսքը սկսել է հայերեն, այնուհետև ընթերցել մի շարք բանաստեղծություններ ուկրաիներեն։
Գրադարանում երկու շաբաթ կգործի հայ-ուկրաինական գրական-մշակութային կապերին նվիրված ցուցահանդես։
Նշենք, որ Վասիլ Կույբիդան ֆիզիկամաթեմատիկական և իրավաբանական գիտությունների թեկնածու է, պետական կառավարման ոլորտի փորձառու մասնագետ, տասից ավելի բանաստեղծական ժողովածուների հեղինակ, որոնք թարգմանվել են աշխարհի մի շարք լեզուներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ