ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս-ցերեկույթ` նվիրված անկախության 25-ամյակին

Սեպտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Սևան քաղաքի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրցում անկախության 25-րդ տարեդարձին նվիրված միջոցառումների ու հանդեսների անցկացման առաջնեկը 9ա դասարանում պատմության դասաժամին կազմակերպված դաս-ցերեկույթն էր: 
Պատմության ուսուցչուհի Ս. Գևորգյանը դասը վարեց հետաքրքիր ձևով և 9-րդ դասարանցիների հետ միասին աշխատանքը հետաքրիր լուծում գտավ: Դասը ինտեգրված Էր բոլոր առարկաներով: 
Անկախությանը նախորդած մեծ ու փոքր իրադարձությունները, քաղաքական իրավիճակը վեր հանվեցին աշակերտների միջոցով, ուսուցչուհու մեջբերումներով և աշակերտներին լրացնող խոսքերով, դիդակտիկ և համակարգչային նյութերի, վավերագրական ֆիլմերի ցուցադրմամբ: Անկախությունը ոչ միայն որպես ընծա, այլ նախ և առաջ ժամանակի պահանջ ու կանխատեսելի քայլ ներկայացնելով, ևս մեկ անգամ շեշտվեց այն հնարավոր դժվարությունների մասին, որոնք ուղեկցել են մեր ժողովրդին և շարունակում են մինչև օրս: 
Դաս-ցերեկույթի ամենահուզիչ պահը Արցախյան պատերազմում զոհված 37 սևանցիների և ապրիլյան պատերազմում զոհված 40 զինվորների նկարներն էին, որնոք փակցված էին ՀՀ դրոշի մոտ և հյուրերը, աշակերտներն ու ուսուցիչները խոնարհվում էին նրանց առաջ` անթաքույց հուզմունքով:
Մեկ րոպե լռությամբ մասնակիցները հարգանքի տուրք մատուցեցին զոհվածների հիշատակին, հասկանալով և գիտակցելով, որ ապրողներս ընկածների պարտապանն ենք...
Անկախության 25-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը դպրոցում շարունակական է:

Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան
N1 հիմնական դպրոցի ուսումնական աշխատանքների գծով 
տնօրենի տեղակալ` Լ. Ներսիսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)