Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի (ԳԹԿ) տնօրենի հրամանով հաստատվել են 2024 թվականի հունվար-փետրվար ամիսներին անցկացվող բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների առաջին փուլի ժամանակացույցը և քննական կենտրոնների ցանկը:
Ըստ այդմ՝ քննական օրեր են հունվարի 20-ը, 21-ը, 27-ը, 28-ը, փետրվարի 3-ը և 4-ը:
«Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայի միասնական քննությունը տեղի կունենա հունվարի 20-ին, «Քիմիա», «Աշխարհագրություն» առարկաներինը՝ հունվարի 21-ին, «Օտար լեզուները»՝ հունվարի 27-ին, «Ֆիզիկա», «Հայոց պատմություն» առարկաներինը՝ հունվարի 28-ին, «Մաթեմատիկա» առարկայինը՝ փետրվարի 3-ին, իսկ «Կենսաբանություն» և «Ռուսաց լեզու» առարկաների միասնական քննությունները կանցկացվեն փետրվարի 4-ին:
ԳԹԿ տնօրենի մեկ այլ հրամանով հաստատվել է նաև բուհերի ընդունելության միասնական քննությունների 1-ին փուլի քննական կենտրոնների ցանկը։ Դրանք 42-ն են. 14-ը՝ Երևանում և 28-ը՝ մարզերում.
Երևան
Թիվ 6 հիմնական դպրոց
Թիվ 11 հիմնական դպրոց
Թիվ 29 ավագ դպրոց
Թիվ 57 հիմնական դպրոց
Թիվ 62 ավագ դպրոց
Թիվ 88 հիմնական դպրոց
Թիվ 118 ավագ դպրոց
Թիվ 135 հիմնական դպրոց
Թիվ 155 հիմնական դպրոց
Թիվ 168 հիմնական դպրոց
Թիվ 170 ավագ դպրոց
Թիվ 189 ավագ դպրոց
Թիվ 190 ավագ դպրոց
Թիվ 200 հիմնական դպրոց
Արագածոտնի մարզ
Աշտարակի թիվ 1հիմնական դպրոց
Օհանավանի միջնակարգ դպրոց
Արմավիրի մարզ
Արմավիրի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Արմավիրի թիվ 6 հիմնական դպրոց
Արմավիրի թիվ 1 ավագ դպրոց
Արարատի մարզ
Արտաշատի թիվ 1 հիմնական դպրոց
Արտաշատի թիվ 2 հիմնական դպրոց
Արտաշատի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Գեղարքունիքի մարզ
Գավառի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց
Գավառի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Գավառի թիվ 8 միջնակարգ դպրոց
Լոռու մարզ
Վանաձորի թիվ 7 հիմնական դպրոց
Վանաձորի թիվ 24 միջնակարգ դպրոց
Վանաձորի թիվ 30 հիմնական դպրոց
Կոտայքի մարզ
Չարենցավանի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի թիվ 5 հիմնական դպրոց
Չարենցավանի ավագ դպրոց
Շիրակի մարզ
Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոց
Գյումրու թիվ 23 հիմնական դպրոց
Սյունիքի մարզ
Գորիսի թիվ 2 հիմնական դպրոց
Գորիսի թիվ 3 հիմնական դպրոց
Կապանի թիվ 6 հիմնական դպրոց
Կապանի թիվ 7 հիմնական դպրոց
Տավուշի մարզ
Իջևանի ավագ դպրոց
Իջևանի թիվ 4 հիմնական դպրոց
Վայոց ձորի մարզ
Եղեգնաձորի ավագ դպրոց
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ