ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դու պիտի վրեժ առնես ապրելով

Ապրիլի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում միջոցառում էր` «Դու պիտի վրեժ առնես ապրելով» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց դպրոցի զինղեկ Ա. Նորեկյանի բացման խոսքով: Հայտարարվեց լռության րոպե: Դպրոցի կամարների տակ հնչում էին համապատասխան երգերի ղողանջներն ու պարուրում սովորողների հոգիները, որոնք առանձնահատուկ ակնածանքով խոնարհել էին գլուխներն ու ականջալուր էին այն ամենին, ինչ կատարվում էր շուրջը:

Ելույթ ունեցան դպրոցի տնօրենի` մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ Գ. Հակոբյանը, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հ. Խաչատրյանը, պատմության ուսուցչուհի Ա. Մկրտչյանը: Ուսուցիչների խոսքը նրանց պատվիրում էր չընկճվել, չմոռանալ, բայց չսգալ, ուժեղ լինել, կանգնել սեփական ոտքերի վրա և թշնամուն պարտադրել հաշվի նստել կատարվածի հետ:

8-րդ դասարանի աշակերտները ներկայացրին, թե ե՞րբ և ո՞ր փաստաթղթով է տրվել ցեղասպանության իրավական ձևակերպումը, ե՞րբ է սկսվել և ի՞նչ փուլերով է ընթացել Մեծ եղեռնը: «Նեմեսիս» ծրագրի շրջանակներում ներկայացրեցին հայ վրիժառուների սխրանքը, այն է` նա, ով կհանդգնի վերջ տալ հայ ազգին, կստորագրի իր մահվան դատավճիռը:

Հետո ցուցադրվեց Մեծ եղեռնին նվիրված տեսանյութ: Ելույթ ունեցան շնորհալի աշակերտներ, որոնց ասմունքը հիացրեց ունկնդիրներին:

Միջոցառումն ավարտվեց մոմավառությամբ և ծաղիկներ դրվեցին Եղեռնին նվիրված հուշակոթող-մակետին:

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…